Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut 20v kuvittelevat, että 25v haluavat hengailla heidän kanssaan?

Vierailija
26.01.2015 |

Tiedoksi vain: emme halua. Kaveripiirissä lähinnä nauruskellaan 94 syntyneille ja heidän jutuilleen. 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:18"]:'D Minä olen 16-vee ja hengailen 25-35-vuotiaiden kanssa :D Olen porukan "pikkuinen". Näin on ollut jo monta vuotta, enkä näe mitään ongelmaa. Ainoa juttu, mihin en pääse mukaan, on baarit, eikä nekään ole ongelma enää parin vuoden päästä.
[/quote]

Monta vuotta? Eli siis hengailit 12-13-vuotiaanakin 20-0-vuotiaiden kans?
[/quote]

Joo :D Eka isosiskon, joka on mua 8v vanhempi, porukassa ja sit löysin omiakin kavereita.

t. 16v

Vierailija
2/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden päästä se on toisinpäin. Silloin kukaan 20v ei halua hengailla teidän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon täsmälleen samaa mieltä kuin AP! Siis ihan säälittävää että jotkut pikkukakarat luulee että aikuisempia ihmisiä kiinnostaa niitten jutut! Ne yrittää muka esittää jotain aikuista eikä tajuu että me vanhemmat nähdään ihan selvästi niiden esityksen läpi. Itteäkin aina rasittaa kun jotkut yläastelaiset yrittää tulla meidän lukiolaisten pöytään. Ei se, että olin itekin vuosi sitten ysillä, tarkoita etten olis yhtään aikuistunut siitä ja haluaisin muka vielä olla joittenkin pikkulasten kans.

Vierailija
4/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:58"]Oon täsmälleen samaa mieltä kuin AP! Siis ihan säälittävää että jotkut pikkukakarat luulee että aikuisempia ihmisiä kiinnostaa niitten jutut! Ne yrittää muka esittää jotain aikuista eikä tajuu että me vanhemmat nähdään ihan selvästi niiden esityksen läpi. Itteäkin aina rasittaa kun jotkut yläastelaiset yrittää tulla meidän lukiolaisten pöytään. Ei se, että olin itekin vuosi sitten ysillä, tarkoita etten olis yhtään aikuistunut siitä ja haluaisin muka vielä olla joittenkin pikkulasten kans.
[/quote]

En esim minä 16-v esitä yhtään vanhempaa, mutta olen oikeasti henkisesti kypsempi, mitä muutama mua 10-v vanhempi kaveri. Näillä saattaa olla laskuja rästissä, rahat menee viihteeseen ja alkoholiin ja terveellisiä elämäntapoja ei ole, ei pestä pyykkiä ja astiat tiskataan vastaku ne on tarpeeks homeessa. Ei kaikki oo tälläisiä, lähellekkään ja onneks, mut näitäkin on.

Minusta on vähän naurettavia näitten lukiolaisten käytös, koska ollaan niiin isoja, vanhoja ja kypsiä, koska ollaan sentään jo lukiossa hei :D Ysit on niiin pikkupentui, koska hei daa, on ne meitä siis vuoden nuorempii. (Tarkotuksella vedetty näin teinimäiseks tää vika.)

t. 16v

Vierailija
5/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
6/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse 20v. ja 29v. kälyni on paras ystäväni. Outoako?

Vierailija
7/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG olen 21v ja mies 25v. O.O Vaikuttaako se yksi "ylimääräinen" vuosi iässäni noin paljon, vai eikö mieheni oikeasti haluakkaan olla kanssani. :( Vai siksikö se on aika paljon pois kotoa, muka kaikenlaisia tärkeitä juttuja, ei vaan halua hengata kotona samaan aikaan kuin minä. 

Vierailija
8/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v ja mulla on yksi ystävä jolla on mun ikäinen tytär. Lisäksi vietän paljon aikaa veljen vaimon kanssa joka on 35. Mulla on myös itseä nuorempia kavereita. Ei sillä iällä oikeasti ole niin väliä, jutut vaan on erilaisia eri tyyppien kanssa.
:)

Vierailija
9/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-94 voivat olleet töissä jo monta vuotta, vakituinen suhde ja asua omakotitalossa ja jopa suunnitella perhettä. 25 v voi olla vielä opiskelija yksiössä ja vailla muuta. Eli sinua neljä vuotta nuorempi (-94 täyttää 21) voi elää paljon vakinaisempaa elämää ja tasaisempaa kuin sinä. Ei kaikki parikymppiset ole pissiksiä.
T. N21, joka viettää rauhallista elämää kun "kaveria" 25 kiinnostaa ryyppääminen, useat seksikumppanit ja olla sossupummi. Enkä kyllä jaksa kuunnella hänen juttujaan kauaa...

Vierailija
10/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huh, itse olen 21 ja mulla on monia monen ikäisiä kavereita. Ei kaveruus katso ikää :D Lisäksi elän vakituisessa parisuhteessa 31 vuotiaan kanssa. 

Vierailija
11/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keskustelun alaikäiset 16-vuotiaat pikkulissut vois olla ihan hiljaa :D Ette voi verrata itseänne reilu parikymppisiin aikuisiin. Ehkä 16-vuotiaat eivät halua hengata 11-vuotiaiden kanssa, mutta se on vähän eri asia se 5 vuoden ikäero silloin kun puhutaan 20- ja 25-vuotiaista. Tämäkin keskustelu kertoo vain aloittajan lapsellisuudesta tai kenties jonkinlaisesta ikäkriisistä.

Vierailija
12/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mulla on lapsi 25v miehen kanssa ja olen itse 21v. Naimisiin menossa ensi vuonna. Ehkä mies ei sitten oikeasti halua minua.

Vierailija
13/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Oon 25-vuotias nainen ja mulla on ystäviä/tuttuja 19-vuotiaasta 40-vuotiaaseen. Hyvin tullaan toimeen. En mä sitä ikää ajattele.

Vierailija
14/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Olen -86 ja siskoni on -94 ja me "hengaillaan" yhdessä. Kummassa on vikaa? Meidän miehetkin tulevat toimeen keskenään. 

Töissä mukavin työkaverini on -62 syntynyt nainen jonka kanssa saatamme käydä kahvilla tai siidereillä töiden jälkeen. Mitenköhän se päälle 5kymppinen kehtaa/haluaa hengailla mun kanssa välillä vapaa-aikanakin? Ihan itse ehdottanut että mennäänkö kahville?

Vierailija
15/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset tajua että IKIS on asialla? :D näitä samanlaisia alotuksia on satoja.

Vierailija
16/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 10:39"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:58"]Oon täsmälleen samaa mieltä kuin AP! Siis ihan säälittävää että jotkut pikkukakarat luulee että aikuisempia ihmisiä kiinnostaa niitten jutut! Ne yrittää muka esittää jotain aikuista eikä tajuu että me vanhemmat nähdään ihan selvästi niiden esityksen läpi. Itteäkin aina rasittaa kun jotkut yläastelaiset yrittää tulla meidän lukiolaisten pöytään. Ei se, että olin itekin vuosi sitten ysillä, tarkoita etten olis yhtään aikuistunut siitä ja haluaisin muka vielä olla joittenkin pikkulasten kans. [/quote] En esim minä 16-v esitä yhtään vanhempaa, mutta olen oikeasti henkisesti kypsempi, mitä muutama mua 10-v vanhempi kaveri. Näillä saattaa olla laskuja rästissä, rahat menee viihteeseen ja alkoholiin ja terveellisiä elämäntapoja ei ole, ei pestä pyykkiä ja astiat tiskataan vastaku ne on tarpeeks homeessa. Ei kaikki oo tälläisiä, lähellekkään ja onneks, mut näitäkin on. Minusta on vähän naurettavia näitten lukiolaisten käytös, koska ollaan niiin isoja, vanhoja ja kypsiä, koska ollaan sentään jo lukiossa hei :D Ysit on niiin pikkupentui, koska hei daa, on ne meitä siis vuoden nuorempii. (Tarkotuksella vedetty näin teinimäiseks tää vika.) t. 16v

[/quote]

No toi nyt ei kerro mitään aikuisuudesta paremminkin laiskuudesta/mt-ongelmista. Uskallan melkein väittää, että 16-vuotiaan aivot ei mitenkään voi olla kehittyneemmät kuin 26v.

Vierailija
17/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa. Yksi parhaimmista opiskelukavereistani taisi olla 28, kun tutustuttiin ja olin itse 21. Varmaan pakolla vietti vapaa-aikaansa mun kanssa... :D Nyt 25-vuotiaana, mulla on 20-vuotias ex-työkaveri, jonka kanssa nähdään toisinaan ja ollaan kyllä yhteyksissä. Ollaan aika erilaisia ihmisiä ja tietysti ikäero tulee joskus esille (ei edes aina huono asia!), mutta tullaan kuitenkin hyvin juttuun ja sehän on se pääasia. Tai ainakin mulla kaveripiirin valintaan pätee vain tuo yksi yksi kriteeri: viihdytään toistemme seurassa. So simple as that.
Vaikea kuvitella, että kukaan oikeasti 25-vuotias tehtailisi tällaista aloitusta. Kuulostaa ennemminkin siltä, että nyt jonkun 16-vuotiaan 13-vee pikkusiskoa yritetään jättää leikin ulkopuolelle...

Vierailija
18/48 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lapsellinen porukka teillä. Itselläni on ystäviä 18-85 vee ikähaitarilla. Vai onko tämä ikiksen uusi taktiikka?

Vierailija
19/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on fiksun kuuloista porukkaa te 25 vuotiaat. Luulisi että oisitte jo aikuistunu mutta jossain teillä meni pieleen tuo aikuistuminen

Vierailija
20/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun ainakin ihan hyvin toimeen 15-50 vuotiaiden kanssa.
n24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi