G: yksi hyvä ja yksi ikävä asia anopistasi
Kommentit (10)
Asuu toisella mantereella, enkä ole koskaan tavannut livenä.
Siis sille saa selittää saman asian miljoona kertaa ja silti se kysyy vielä että nii oliko se näin..?? aaaaargh!!
Hmm... Hyvää asiaa en keksi tähän hätään..
että se on kuollut. Ikävä asia se että ylipäätään jouduin tuntemaan ko. tyypin.
Ja huono asia on tuo sama.
Haluaisin niin kovasti että häntä kiinnostaisi enemmän olla tekemisissä meidän kanssamme. Vaikka itse yritän niin aina on vaan asiallisen välinpitämätön.
+ Maailmaa nähnyt, ulkomailla asunut ja avarakatseinen ihminen.
+ Toivoo aidosti lapsilleen hyviä asioita elämässä ja koettaa parhaansa mukaan auttaa tähän.
+ Hyvin " eettinen" ihminen ja elää monien ideaaliensa mukaan (esim. nyt kulutustottumusten suhteen).
- Tahtoo vähän liiankin tarmokkaasti järjestää aikuisten lastensa asioita siihen malliin, kun niiden hänestä pitäisi olla.
- On hyvin herkkänahkainen, joten kanssaan on vaikea seurustella, kun pitää aina miettiä, että mistä kaikesta hän saattaakaan pahoittaa mielensä.
- Ei ihmeemmin pidä lapsista, eikä sitä salaile.
no okei, yksi asia oon jääyt kaivelemaan ja aiheuttanut epäluottamusta. Nimittäin suojelivat poikaansa yhdessä tilanteessa niin, että minä muka olin epäillyt turhaan erästä asiaa, jolla kuitenkin on tosi iso merkitys meidän suhteessa. Eli kun olin aina aiemmin ollut oikeessa siinä asiassa, niin sitten olin ihan ymmälläni, että enkö tunnekaan miestäni. Myöhemmin sain selville, että olin ollut oikeassa, ja anoppi myönsi saman tien, että niin olinkin ollut. Eivät tietty olleet vain halunneet aiheuttaa perheriitaa, mutta eivätp äkovin pitkälle ajatelleet...
Hyviä taas, no auttavat lapsiaan tosi paljon, rakastavat lapsenlapsiaan huimasti, järjestävät paljon kivaa ohjelmaa lapsenlapsille, elävät terveesti, ovat oikeudenmukaisia, (tässä nyt tulee appi samassa paketissa), käyttäytyvät sivistyneesti...
Oikeasti todella kivoja ja hyviä ihmisiä.
Hyvänä puolena ettei tunge meidän elämäämme liikaa.
on siitä ihana ettei liiaksi tunge nenäänsä asioihimme.
Miinuspuoli voisi olla hössötys. Yleensä hössötyskin pysyy hyvän maun rajoissa, joten ei ole sinänsä mikään onglema.
ap
Hyvä asia: Asuu toisessa maassa, joten tulee kylään hyvin harvoin.
Huono asia: Asuu toisessa maassa, joten tulee kylään hyvin harvoin, mutta silloin se pitääkin majoittaa meidän nurkkiin päiväkausiksi, KÄÄK