MIES KYSYY: Minkälainen mies sytyttää?
Moikka.
Tässä 52 v. mies kysyy Teiltä naiset, että minkälainen vanhempi mies sytyttää? Jos ei ajatella, että olen jo ikäloppu vaan kysyn, että jos olet tavannut itseäsi vanhemman miehen tai esim. ollut tekemisissä työn puolesta niin minkälainen on ollut mies joka on ihastuttanut?
Mikä on mielestäsi miesten hyvä tuoksu ja minkälainen pukeutuminen?
Kommentit (58)
Itsevarma ja sinut itsensä kanssa mutta ei ylimielinen.
Fiksu ja keskustelutaitoinen.
Pitää itsestään huolta, puhdas.
Osaa pukeutua muuhunkin kuin verkkareihin.
Harmaata hiuksissa. Häivähdys sänkeä.
Olen se pari vuotta nuorempi. Ei niistä kännikaloista kukaan pidemmän päälle kiinnostu. Kunhan vähän huvittelevat.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:36"]
Ei minkäänlainen. Näin 36-vuotiaana sanoisin, että harvoin yli 40-vuotias sytyttää.
[/quote]
36v naisissa on aika harvoin mitään mikä sytyttää.
t. nuorempi mies
Hyvä keskustelutaito ja itseluottamus voisi jo tuonikäisellä olla. Ja ehdottomasti joku mieto hyvä tuoksu on plussaa. Pukeutumisessa voisi seurata hillitysti mikä on muotia. Istuvat farkut ja muutkin vaatteet.
Puhtaat ei keltaiset hampaat tekevät minuun vaikutuksen ja kiva hymy.
Ja nuori tarttis olla, vaikka olet itse aika vanha. Kohta olet jo eläkeikäinen. Ei siinä tuoksu auta kuule.
[/quote]
niin, varmaan olet oikeassa, mutta varmaan samaa ikäluokkaa olevat naiset voisi syttyä. eli minkälainen mies ylipäätänsä naista kiinnostaa jos ei ajatella ikäeroja vaan tyyliä?
Mä en kyllä pidä harmaasta enkä sängestä.
Jos 52v mies ei tiedä minkälainen mies sytyttää naisia on hän sellainen, joka ei naisia sytytä. Ei siinä hyvä tuoksu tai päälle liimattu charmi auta.
Olet 12 vuotta minua vanhempi, joten ikäsi puolesta olisit erittäin ok. Muuten miehissä sytyttää suora katse, normaali itsevarmuus, siisti ulkonäkö (hiukset siistit, kengät lankattu, oikean kokoiset puhtaat ja asiaan sopivat vaatteet jne.), ryhdikkyys, hymy ja iloiset silmät ovat ihanat ja hyvä käytös kaikkia kohtaan. Monta muutakin juttua on, mutta näillä pärjää jo aika pitkälle.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:43"]
Ei minkäänlainen. Näin 36-vuotiaana sanoisin, että harvoin yli 40-vuotias sytyttää.
[/quote]
36v naisissa on aika harvoin mitään mikä sytyttää.
t. nuorempi mies
[/quote]
ihan hyvä pointti. Varmaan on niin, että tuossa iässä nainen kokee jo aikansa menneen ohi ja luovuttaa usein ja samoin on miesten kohdalla joilla on ikää. kuitenkin joskus tapaa naisia jotka sytyttää vaikka olisi jo 50 v. minut sytyttää nainen joka on normaalivartaloinen ja tuoksuu hyvälle, mutta ei niin voimakas tuoksu, että naapurikaupunkiin asti tuoksuu vaan sillee sievästi. nainen jolla on hyvinhoidetut hiukset ja kaunis hymy vie jalat alta.
Mä olen aina pitänyt vanhemmista miehistä. Heissä sytyttää sama kuin nuoremmissakin. Tietynlainen itsevarmuus, hyväntahtoisuus, arvoiltaan humaani (ei mikää rasisti tai homofoobikko), mutta tarvittaessa kova- ei tosin räyhäävällä tavalla vaan itsevarman luja.
Mä en kaipaa hirveetä huomioonottoa pinnallisella tavalla tyyliin takkia, penkkiä jne, vaan pikemminkin mun ajatusten arvostamista ja tasavertaisuuden mutta silti erilaisuuden tunnustamista.
Kropan ei tartte olla supertimmi, ihan normikroppa ok. Puhtaat vaatteet ja partavesi pop. Ja kalju, nam.
Ulkonäkö on minulle sivuseikka, kunhan on erittäin siisti.
Alkoholistit ei kelpaa eikä mitkään persoonallisuushäiriöiset.
Pitää tietää asioita ja seurata uutisia yms.
Raha-asiat kunnossa ja ystävällinen.
Ei narsisti tai psykopaatti.
Minä taas pidän harmaasta, mutta inhoan sänkeä yli 25 v. miehillä...
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:44"]
Mä en kyllä pidä harmaasta enkä sängestä.
[/quote]
Niin siis minkä ikäistä naista olet tässä oikein haihattelemassa?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:34"]
Olen sua pari vuotta nuorempi. Vastaus: aidosti empaattinen, keskustelukykyinen, siisti, saa asiat hoidettua, tarvittaessa rohkea, ei alkoholia eikä mt-ongelmaa.
[/quote]
hmmmm???
mietin vaan, että nuo ominaisuudet sopivat minuun, mutta miksi alkoholia käyttävät saa kuitenkin kaikissa juhlissa ja messuilla naisten suosion, mutta raitis ei?
tykkäävät keskustella kanssani ja saan työssä paljon aikaan, mutta yleensä vaan pidetään mukavana tyyppinä mutta ei sen enempää.
[/quote]Minkälaisia signaaleja annat? Ethän ole liian lipevä ja kaikkien kaveri? Nainen haluaa tulla huomatuksi itsenään, ei olla "yksi naisista", jolle puhut. Minkälaista seuraa etsit ylipäätään, mukavaa kaveria, ystävää, suhdetta, yhden yön/viikon parin juttua, lenkkiseuraa tms?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:47"]
Olet 12 vuotta minua vanhempi, joten ikäsi puolesta olisit erittäin ok. Muuten miehissä sytyttää suora katse, normaali itsevarmuus, siisti ulkonäkö (hiukset siistit, kengät lankattu, oikean kokoiset puhtaat ja asiaan sopivat vaatteet jne.), ryhdikkyys, hymy ja iloiset silmät ovat ihanat ja hyvä käytös kaikkia kohtaan. Monta muutakin juttua on, mutta näillä pärjää jo aika pitkälle.
[/quote]
hyvä vastaus. minua sytyttää myös Sinunlaiset älykkäät naiset. vastauksista tulee esille naisen sisin ja ajatusmaailma. olen kyllä saanut paljon aikaan työelämässä ja minun kanssa naiset haluaa asioida, mutta usein kuitenkin kaikki tyssää siihen kun olen raitis. nykyään naiset tahtoo bilettää.
Saman ikäluokan naisena vastaan, toisissa miehissä ei vaan ole sitä kipinää, ovat kivoja ja asiallisia, mutta seksiä ei ole sitten tippakaan, ei minkäänlaista pilkettä silmäkulmassa, toisaalta vanhalla sottaisella pultsarilla voi olla pilke, joka saa vaikka nuoren naisen nauramaan. Kipinättömistä miehistä vaan paistaa tietty epätoivo.
Olen heikkona vanhempiin miehiin, joilla on itsevarmuutta ja pilke silmäkulmassa. Hyvä kunto ja huoliteltu ulkonäkö ehdoton edellytys. Mikään lihaskimppu ei kuitenkaan tarvitse olla. Talous kunnossa ja menestynyt työelämässä. Häikäisee minut älykkyydellään ja elämänkokemuksellaan. Osaa tyydyttää naisen, ei masturboi minuun vaan osaa nauttia pitkään ja hartaasti. Kohtelee kuin olisin maailman kaunein ja upein nainen ja muistaa kertoa sen. Huom! Ei ole katkera ex-vaimolle eikä hauku lastensa äitiä. Nuoremman lihan perässä juoksevat pettäjät ovat iso turn-off.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:51"]
Niin siis minkä ikäistä naista olet tässä oikein haihattelemassa?
[/quote]
niin siis ihan kyselin minkälainen mies sytyttää? mutta jos vastaan kysymykseesi niin olisi kiva tavata nainen joka on kiinnostunut keskustelemaan, on iloinen ja naurava, siisti, normaalivartaloinen farkkublondi tai brunette, hiukset kauniit ovatpa pitkät tai sellaiset puolipitkät........
Puhdas, siististi pukeutunut, hymyilevä, silmiin katsova, huomioiva, itsevarma, rento ja aito. Ei tarvitse olla varakas mutta raha-asiat pitää olla järjestyksessä, kodin siisti.