Tilillä 14680e. Mitä syötäisiin?
Rahaa tulee seuraavan kerran vasta 20.2. Mitä syötäis, minä, mies ja kaksi lasta?
Kommentit (16)
Itsetehty hernari on just hyvä ! :)
No tietysti käytte joka päivä ravintolassa!
No vaikka avokadopastaa. Tai punajuuririsottoa, jos haluatte olla trendikkäämpiä.
Mulla on 25 000 ja nolla lasta. Syön niitä nuudeleita, koska tuossa on ainoa omaisuuteni ja olen ollut ilman työtä 3 kk. Summa on ainoa omaisuuteni, perintöä tms. ei tule. Eli se on ainoa mahdollisuuteni saada omistusasunto pankista (käsiraha). Lainaa uskallan hakea vasta kun uusi työ alkaa.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:38"]
Mulla on 25 000 ja nolla lasta. Syön niitä nuudeleita, koska tuossa on ainoa omaisuuteni ja olen ollut ilman työtä 3 kk. Summa on ainoa omaisuuteni, perintöä tms. ei tule. Eli se on ainoa mahdollisuuteni saada omistusasunto pankista (käsiraha). Lainaa uskallan hakea vasta kun uusi työ alkaa.
[/quote]
Miksi syöt nuudeleita? Halvempaakin ruokaa on.
Tilatkaa Afrikasta uhanalainen sarvikuono ja Ranskasta pari-kolme Michelin-kokkia sitä valmistamaan. Tryffelissä älkää säästelkö. Alkupaloiksi sopisi musta kaviaari hanhemaksan kanssa. Koko komeus koristellaan lehtikullalla ja kyytipojaksi patterillinen ensiluokkaista vuosikertasamppanjaa.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:42"]
Tilatkaa Afrikasta uhanalainen sarvikuono ja Ranskasta pari-kolme Michelin-kokkia sitä valmistamaan. Tryffelissä älkää säästelkö. Alkupaloiksi sopisi musta kaviaari hanhemaksan kanssa. Koko komeus koristellaan lehtikullalla ja kyytipojaksi patterillinen ensiluokkaista vuosikertasamppanjaa.
[/quote]
Vai oliko otsikossa kenties pilkkuvirhe ja olen ymmärtänyt aivan väärin
Tilillä 47000€, söin lihapiirakan makkaralla, röyh!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:52"]
Älkää syökö mitää
[/quote]
Tää on paras. Ylipainoa ihan kivasti. Lapsille vois syöttää vaikka porkkanoita. -ap-
Oi voi, tekeepä teillä tiukkaa :/ muistakaa mammat että AINA pitää olla väh. kymmenen vuoden palkka säästössä pahan päivän varalle!
Nakkeja ja ranskalaisia uunissa. Lisänä kourallinen suolaa ja hieman ketsuppia. Ei kuitenkaan sinappia koska sinappi on pahaa.
Hernarii?