Miksi jääkaapin ovi pitää tuupata täyteen kaiken maailman lappuja...
...kortteja, magneetteja ja muuta paskaa? Kertokaa?? En tajua.
Kommentit (70)
Täh, pitääkö?! En mä ole tehnyt noin, mitä nyt tapahtuu?!
Magneetteja meillä on ihan muuten vaan, joitain tärkeitä lappusia laitetaan koska siinä ne on hyvin säilössä ja näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Minne sitten? Vessanseinäänkö?
No miksi ylipäätään pitää olla joku muistilappu-/magneetti-/postikorttihässäkkä missään seinällä tai ovessa ylipäätään?
Vierailija kirjoitti:
No kuka sinut siihen pakottaa?
Minulla ei tälläistä olekaan. Siksi juuri ihmettelen.
Mitä sitten, siinähän ovat esillä. Meillä on lisäksi jääkaapin alaosat täynnä lasten kiinnittämiä tarroja, revi siitä tiukkapipoinen ap😊
Mulla on jääkaapin ovi täynnä matkamuistoiksi ostettuja magneetteja maailman eri kolkilta. Niitä on kiva ohimennen vilkaista ja muistella hyviä aikoja ja ihania reissuja. Niistä ei tarvitse kenenkään muun tykätä, mä sisustan kotini itselleni, en muille.
Miksi hyllyille pitää laittaa kuivattua heinää ruukkuihin?
Se tuo tunnelmaa, oveen voi esim laittaa jotain itselle tärkeitä kuvia.
Mulla on paljon näitä. Enimmäkseen sarkastisia kommentteja ja siteerauksia. Ja siksi, että tykkään niistä, jääkaapin ovessa ovat kätevästi päivittäin luettavissa.
Häiritseeköhän sua vähän liian paljon toisten ihmisten tekemiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ylipäätään pitää olla joku muistilappu-/magneetti-/postikorttihässäkkä missään seinällä tai ovessa ylipäätään?
No miksei pitäisi? Mitä se sinun persettäsi kutittaa toisten jääkaapit ja seinät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka sinut siihen pakottaa?
Minulla ei tälläistä olekaan. Siksi juuri ihmettelen.
Miksi sinua jonkun muun jääkaapin ovi vaivaa? Ethän sinä joudu sen kanssa asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että haluaa.
Kuinkahan usein sen jääkaapin ovi pyyhitään sitten, jos on täynnä lappusia.
Eikö voi hommata vaikka jonkun muistitaulun, jos pitää olla lappuja muistuttamassa. Näitähän löytyy erikseen. Ei tarvitse kaapinoviin tuuttailla. Oviin jää myös ikäviä jälkiä lapuista ja jääkaapin ovi + kahva ovat muutenkin kovalla käytöllä päivittäin ja lappukaaos tekee pinnan puhdistuksesta hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei pitäisi? Mitä se sinun persettäsi kutittaa toisten jääkaapit ja seinät?
Siellä taitaa olla kunnon magneettihelvetti, kun noin kärkevästi pitää kuittailla.
Vierailija kirjoitti:
Täh, pitääkö?! En mä ole tehnyt noin, mitä nyt tapahtuu?!
Mene nyt hyvä ihminen äkkiä pistämään parit magneetit ja töherrykset siihen oveen tai Jumala suuttuu ja heittää sinua kivellä päähän.
On törkeän näköistä. Usealla kaverillani on juuri tälläinen törkykasa jääkaapin ovessa.