fitness äiti, jolla vatsalihakset
Just joo, kaikki on vaan kateellisia mun vatsalihaksille....
http://www.stara.fi/2015/01/25/fitness-aidin-vatsalihakset-suututtivat-muut-perheenaidit/
Mua ei yhtään ärsytä kenenkään sixpäkki, mutta tuo lällättely on hieman lapsellista? Miksi näillä äideillä on kauhee tarve puhua siitä kuinka kateellisia kaikki ei-urheilulliset naiset on? Ja tehä jotain typeriä postauksia "no excuses".
Kommentit (15)
Mie en ainaskaa oo kateellinen. Minulla on ystävä, jolla on myös sixpäck ja lapsi, ja harrastaa fitnessiä jopa kilpatasolla, ja mie oon tämmönen pulska nainen. Hyväksyn kaikki sellaisina kuin ovat. Uskon kyllä, että tällaisille kateellisiakin riittää, ja senkin, että joillekin tällaisille voi nousta pi**i päähän omasta komeudestaan.
Jos laittas kuvan omasta Teslastaan ja viereen tekstin "no excuses". Ärsyttäskö jotain köyhää?
Mulla on kaksi lasta, nuorempi pari vuotias. Ja vatsalihakset näkyvillä. Tyytyväinen olen itseeni , itse asiassa en ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa. Liikun ahkerasti ja säännöllisesti, herkuttelen aina kun haluan, eikä tarvi todellakaan joka suupalaa vahtia.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:10"]Mulla on kaksi lasta, nuorempi pari vuotias. Ja vatsalihakset näkyvillä. Tyytyväinen olen itseeni , itse asiassa en ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa. Liikun ahkerasti ja säännöllisesti, herkuttelen aina kun haluan, eikä tarvi todellakaan joka suupalaa vahtia.
[/quote]
Ja tää liitty aiheeseen miten?
Niin myös alottaja on kova kuntoilemaan, juoksen säännöllisesti, vatsalihakset näkyy kevyesti ja olen kahden alle 3-v:n äiti. Mutta en oo koskaan tehny siitä kenenkään muun asiaa.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:10"]Mulla on kaksi lasta, nuorempi pari vuotias. Ja vatsalihakset näkyvillä. Tyytyväinen olen itseeni , itse asiassa en ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa. Liikun ahkerasti ja säännöllisesti, herkuttelen aina kun haluan, eikä tarvi todellakaan joka suupalaa vahtia.
[/quote]
Ja tää liitty aiheeseen miten?
[/quote]
No ihan samalla tavalla kuin ketjun muutkin viestit.
Taustalla narsistinen ajatus siitä, että kaikki haluavat näyttää samalta kuin hän/he.
Juurikin niinettä makuja on monia. Tollasta en halua mug en omaanikaan haluis. Haluisin tällä 160 pituudella painaa sellaset 70kg. Ois ihana olla vähän pyöree ja pehmee. Nyt oon vähän liian pyöreä.
Vähättely ja ylenkatse sopii myös aiheeseen...
Aloittaja käyttää samoja sananparsia mitä eräs superisikin
hmm hmm
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:13"]Niin myös alottaja on kova kuntoilemaan, juoksen säännöllisesti, vatsalihakset näkyy kevyesti ja olen kahden alle 3-v:n äiti. Mutta en oo koskaan tehny siitä kenenkään muun asiaa.
[/quote]
Å
Enkä mä ole koskaan kokenut että kukaan olis mulle kateellinen. Johtuisko siitä etten leuhota missää tätä harrastustani ja vatsani rasvaprosenttia?
Ap
Mulla on 10 lihapullaa uunissa ja 6v lapsi. What's your excuse?
Inhoan tuota "What is your excuse?" varsinkin kun on tehty/saavutettu jotain tai ostettu jotain. Se antaa minulle sellaisen tunteen ihmisestä että hän on sitä mieltä että kaikki jotka ei ole kuin hän ovat kateelisia tai laiskoja.
Mutta toisaalta pidän "No excuse!" lausahduksesta, se on enemmän sellainen että on ylpeä omasta saavutuksesta.
voihan ne vatsalihakset repeytyä niin, että ennen leikkausta on ihan turha haaveilla litteästä vatsasta. mut seki on varmaan vaan tekosyy.
Makujahan on monenlaisia. En tykkää tosta mahasta, enkä kyllä omastanikaan, mutta ei ole syytä kadehtia. Olen iloinen, että keho toimii ja ne vatsalihaksetkin on, vaikka eivät näy. Tietenkin tuosta mahasta pääsisi helpommin sellaiseen kauniiseen naiselliseen vatsaan, kun omastani, mutta eipä mulla ole tarve mahaani esitellä, joten siksipä ei niin väliä vaikka hiukan pömpöttääkin... siinäkö syy miksi en viitsi tarkkaila ruokaani viimeisen päälle.