Siljan buffetissa ei enää mikroa?!
Onkohan tosiaan niin, ettei uudistetulla Silja Serenadella ole enää buffetissa mikroa? Näin asiakaspalvelija väitti. Jos vauvalla/lapsella on omia ruokia mukana ja itse istuu buffetissa vaikkapa pari tuntia, niin aika monesti saa juosta leikkitilassa tai kahvilassa lastenruokaa lämmittämässä. Käsittämätön uudistus!
Kommentit (4)
Mulla ei tulisi mieleenkään poistua ravintolasta lämmittämään ruokaa vaan pyytäisin henkilökuntaa tekemään sen. Vai käskikö henkilökunta lähteä kahvilaan lämmittämään?
Eikö sen muksun voisi syöttää ennen buffaan menoa? Saisi sitten vanhemmat keskittyä rauhassa omiin ruokiinsa.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 16:10"]
Eikö sen muksun voisi syöttää ennen buffaan menoa? Saisi sitten vanhemmat keskittyä rauhassa omiin ruokiinsa.
[/quote]
Mitäs jos on tarkoitus, että se muksu syö samalla itse kun muu perhe syö. Meidän ipana on syönyt 8kk alkaen omatoimisesti lusikoiden lautaseltaan. Samalla oppii, että meillä syödään ruoka yhdessä saman pöydän ääressä edes 2 x päivässä. Eipä ole koskaan häirinnyt omaa ruokailua, tosin en ota lapsen avustamista häiriötekijänä vaan normaalina juttuna ;)
Iske se maitopullo johonkin lämpimän ruoan lämpölaatikoon hetkeksi lämpenemään!