MIten pääsee koronatestiin Helsingissä? Oireettomia ei testata omaolon kautta.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Sano, että olet oletettavasti altistunut
Sekään ei enää auta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kahdesti rokotettu ei testiin pääse pelkällä tuolla ilmoituksella.
Oireita pitää olla vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä. Tekeekö noi yksityiset toimijat vielä maksullisia testejä? Tsekkaa siis Terveystalo ja Mehiläinen.
Miksi haluat päästä testiin?
Mene yksityisille testiin, jos testi tulos on sinulle välttämätön ja julkiselle et pääse.
Tietty se maksaa.
Halvemmalla pääset kun ostat kaupastasi pikatestin, voi olla suuntaa antava...
Miksi haluat testiin? Matkaa tms varten pitää maksaa testi itse. Yksityiset myyvät.
Tee itse pikatesti. Tai sitten valehtelet.
Ei testata oireisiakaan. Helsingissä teinini ei päässyt testiin Omaolon kautta, koska oli rokotettu, vaikka oli päänsärkyä, kurkkukipua, ruokahaluttomuutta ja vatsaoireita. Toisen kerran ei päässyt, kun oli lämpöä, päänsärkyä, nuhaa ja aivasteli.
Tarkoitushan on saada kaikki lapset ja nuoret sairastamaan korona ja siksi on minimitoitu testaaminen ja sitä myötä karanteenit ja poistettu maskit kouluista. Se halutaan ajaa pikaisesti läpi väestöstä sillä lailla.
Jos oikeasti haluaisin testin, niin valehtelisin isommat oireet kuin mitä on ja klikkaisin, että epäilee altistuneensa jotenkin. Jos olisi nega, niin sitä ei kukaan kyselisi jälkikäteen ja jos olisikin positiivinen, niin olisi hyvä kun meni testiin.
Kun maksaa itse yksityisellä niin pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa https://korona.9lives.fi/#testauspaikat
En mä tajua mistään antigeeneistä tai PCR:stä mitään. Miksi ei ole jotain selkeää palvelua?
Vain oireista testiin on ollut sääntö alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko tämä?
25€ maksaa
https://www.testaakorona.fi/#faq
"
Käykö todistus matkustamiseen?
Kyllä, todistus käy matkustamiseen.
Onko todistuksessa QR-koodi?
Omassa todistuksessamme ei ole QR-koodia. OmaKannasta löytyvässä EU-koronatodistuksessa on QR -koodi.
"
Tuon perusteella tuo pitäisi käydä. Kauan testi on voimassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kahdesti rokotettu ei testiin pääse pelkällä tuolla ilmoituksella.
Oireita pitää olla vahvasti.
no sitten kannattaa liiotella , että niitä on.
Meillä Jyväskylässä altistumisella pääsee .
Toivottavasti lopettavat tämän rahantuhlauksen pian kokonaan. 200€ on hyvä hinta rajukille maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, meilläkin lapsen kaveri pääsi heti, kun oli positiivinen pikatesti ja oli ollut baarissa.
Tosin samassa baarissa olleseen lapseeni ei ikinä otettu jäljityksestä yhteyttä ( hän oli sitten omaehtoisessa karanteenissa, onneksi työnantaja salli sen). Pääsi kuitenkin testiin, kun kertoi ystävän saaneen positiivise tuloksen.
Yksityiselle vaan. Rahalla voidaan vaikka kaikki testata.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tullut mieleen, että aloittaja ei esimerkiksi halua tartuttaa ketään?