Mä niin inhoan kun erään ihmisen fb-päivitykset on tyyliä:
"Menee hermo tuohon yhteen ihmiseen!"
"Taas oon pilannut kaiken"
"Miksi taas kävi näin"
"Vihdoinkin onnistuin :)"
"Jännittää, jännittää"
"Just... Taas joutui pettymään :("
"No niin nyt kävi sitten näin! :/"
Ja KOSKAAN se ei kerro syytä vaikka monet kyselee! Aina on kommenttiloorassa usealta ihmiseltä kysymystulva että mikä on, mutta koskaan se ei kerro! Kuitenkin salamyhkäisiä päivityksiä riittää. Pitäiskö tässä olla joku selvännäkijä? Jos kirjoittaa jotain facebookkiin niin kertoisi sitten myös että mikä on. Ja jos on huippusalaista niin pitäisi kokonaan omana tietonaan ilman mitään päivityksiä.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:10"]
Mitähän sinne faceen laittas sitten mikä ei ketään ärsytä?.. :D Itse laitan lapsistani kuvia kavereiden nähtäväksi ja isovanhempien..ja koirasta ja lehmistäkin ja maalaiselämästä ;D onneks mulla on vain167 kaveria joista kaikki tunnen hyvin. ei lisättävää.
[/quote]
No niitähän just on kiva katsella, oikeita kuulumisia.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:08"]
mulla ihan samanlainen fb kaveri :D alkaako nimi H:lla?
[/quote]
Mulla on yksi "H" kaveri, jolla on juuri tuollaisia päivityksiä. ;) Jossain vaiheessa alkoi ärsyttää sen verran, että piilotin hänen näkymisensä uutisvirrassa. Otti vain päähän nuo salamyhkäilyt, eikä mua suoraan sanottuna kiinnosta mitä ne milloinkin koskivat - jotenkin outoa käytöstä vain aikuiselta ihmiseltä. Harmitti etenkin hänen läheisempien kavereidensa puolesta, jotka aina huolestuivat noista viesteistä (tuskin jaksavat enää huolestua) ja kyselivät mitä on tapahtunut viestiketjussa - saamatta tietenkään kunnon vastausta mihinkään.
[/quote]
No voi luoja,sinä aikuinen ihminen, jos siis olet sellainen, niin lopetata sen facebookin vakavasti ottamisen. Luulen että ne tärkeimmät kuitenkin sai tietää lopulta mikä oli ja miksi ihmeessä ihmiset ei nykyään muuta tee kun juahaa jostain saatanan facebook päivityksistä? Paskaa on nykyaika kun niin hirveesti vituttaa jonkun turhaakin turhemmatt facebook-päivitykset, ennen oli sentään oikeita oneglmia.
[/quote]
Taitaa sinulla huomiohuoraamisen lisäksi fb:ssä lukea Elämäm koulu?
Älkää hyvät ihmiset olko siellä naamakirjassa, jos noin riepoo. Turhake koko keksintö.
Ehkä ne hyvät ystävät tietää. Eikä muiden tarvi. Pitäskö ne päivitykset olla vaan sellasia et kaikki fb kaverit tajuaisi asiat.
Huomiohuorauksen malliesimerkki. Ei jatkoon.
Mulla on kaverina eräs keski-ikäinen nainen, joka kirjoittaa faceen joka aamu:
"IHANAA maanantai maanantai maanantaii! Oli niin ihku viikonloppu taasen... Aamuvuoroon töihin!"
"Ihanaa ihanaa se on tiistai tiistai tiiiistaii.. Kohta on jo viikonloppu! Ihanaa! Aamusuihkun kautta töihin!"
"Se onkin sitten joo keskiviikko!... IHANAA!"
Ja koko viikko tätä...
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:02"]
Mulla on kaverina eräs keski-ikäinen nainen, joka kirjoittaa faceen joka aamu: "IHANAA maanantai maanantai maanantaii! Oli niin ihku viikonloppu taasen... Aamuvuoroon töihin!" "Ihanaa ihanaa se on tiistai tiistai tiiiistaii.. Kohta on jo viikonloppu! Ihanaa! Aamusuihkun kautta töihin!" "Se onkin sitten joo keskiviikko!... IHANAA!" Ja koko viikko tätä...
[/quote]
Minusta tuollainen fb-kaveri olisi kiva. :)
No eihän tuollaista kukaan kestä! Laita piilovittuilevia kommentteja, kunnes henkilö blokkaa sinut ja pääset legitiimisti eroon tuon urpon päivityksistä.
No eihän tuollaista kukaan kestä! Laita piilovittuilevia kommentteja, kunnes henkilö blokkaa sinut ja pääset legitiimisti eroon tuon urpon päivityksistä.
Mitähän sinne faceen laittas sitten mikä ei ketään ärsytä?.. :D Itse laitan lapsistani kuvia kavereiden nähtäväksi ja isovanhempien..ja koirasta ja lehmistäkin ja maalaiselämästä ;D onneks mulla on vain167 kaveria joista kaikki tunnen hyvin. ei lisättävää.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:10"]
[/quote]
ja tuli mieleen,että sen henkilön sivulle kun menet ja painat sitä "seuraa" ja valitset sieltä että "älä seuraa" ni ongelma ratkaistu,et näe enää hänen tulevia tilapäivityksiä ;) p.s. tämä oli neuvo ei vittuilua.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:00"]
Ehkä ne hyvät ystävät tietää. Eikä muiden tarvi. Pitäskö ne päivitykset olla vaan sellasia et kaikki fb kaverit tajuaisi asiat.
[/quote]
No olisko sitten muuta kanavaa kertoa niille "hyville ystäville", ottaa fb-kaveriksi vain niitä "hyviä ystäviä" tai sitten opetella käyttämään sitä rakasta fb:tä ja muokata niitä julkaisuasetuksia...
Mulla oli myös tuollainen fb-kaveri, jonka ainoa ilo maailmassa on röökaaminen ja huomiohuoraaminen. Blokkasin fb:ssä ja irl, koska nautin tasokkaammasta seurasta. Nimikirjaimet oli muuten mt.
Ehdotuksia miten voit kommentoida päivityksiä.
"Menee hermo tuohon yhteen ihmiseen!" -Mua kans toi yks talitintti ottaa päähän!
"Taas oon pilannut kaiken" -Pohjalta ainoo suunta on ylöspäin
"Miksi taas kävi näin" -Sanoppas se...
"Vihdoinkin onnistuin :)" -Jippiii!
"Jännittää, jännittää" -Samoin, samoin.
"Just... Taas joutui pettymään :(" -höhkismöhkispöhkis :(
"No niin nyt kävi sitten näin! :/" -onneksi ei näin :(
[/quote]
Mulla on yksi "H" kaveri, jolla on juuri tuollaisia päivityksiä. ;) Jossain vaiheessa alkoi ärsyttää sen verran, että piilotin hänen näkymisensä uutisvirrassa. Otti vain päähän nuo salamyhkäilyt, eikä mua suoraan sanottuna kiinnosta mitä ne milloinkin koskivat - jotenkin outoa käytöstä vain aikuiselta ihmiseltä. Harmitti etenkin hänen läheisempien kavereidensa puolesta, jotka aina huolestuivat noista viesteistä (tuskin jaksavat enää huolestua) ja kyselivät mitä on tapahtunut viestiketjussa - saamatta tietenkään kunnon vastausta mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:32"]
[/quote]
[/quote]
No voi luoja,sinä aikuinen ihminen, jos siis olet sellainen, niin lopetata sen facebookin vakavasti ottamisen. Luulen että ne tärkeimmät kuitenkin sai tietää lopulta mikä oli ja miksi ihmeessä ihmiset ei nykyään muuta tee kun juahaa jostain saatanan facebook päivityksistä? Paskaa on nykyaika kun niin hirveesti vituttaa jonkun turhaakin turhemmatt facebook-päivitykset, ennen oli sentään oikeita oneglmia.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:02"]Mulla on kaverina eräs keski-ikäinen nainen, joka kirjoittaa faceen joka aamu:
"IHANAA maanantai maanantai maanantaii! Oli niin ihku viikonloppu taasen... Aamuvuoroon töihin!"
"Ihanaa ihanaa se on tiistai tiistai tiiiistaii.. Kohta on jo viikonloppu! Ihanaa! Aamusuihkun kautta töihin!"
Ja koko viikko tätä...
[/quote]
Ihanan positiivinen ihminen!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:02"]Mulla on kaverina eräs keski-ikäinen nainen, joka kirjoittaa faceen joka aamu:
Ja koko viikko tätä...
[/quote]
haha ihana :D
Jaha, vissiin joillakin huomiohuorilla tämä viestiketju kolahti. Hyvä! Lopettakaa tuo idioottiviesteily, tai laittakaa ne salaiset asiat suoraan viestinä niille hyville ystäville.
[/quote]
mullakin on ihan samanlainen kaverina ja sen nimi alkaa H:lla :D