Ajokoe 2 kertaa hylätty
Tuntuu etten saa millään ajokorttia, koska olen saanut jo kahdesta ajokokeesta hylätyn ja teoriakoekin meni vasta kolmannella. Olen ottanut jo 9 lisäajotuntia enkä silti osaa vielä tarpeeksi hyvin :(
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Sukulaispoika kävi inssiajossa 8 kertaa ennen kuin pääsi läpi. Luulen että jännitti jo lopulta niin paljon että epäonnistui sen vuoksi.
Tsemppiä, ei kaksi hylättyä vielä paljon ole.
Ja tälläisia aikapommeja on liikenteessä, huh huh.
Itselläni on AD/HD ja jestas, kortin hankita oli ihan jäätävää. En meinannut päästä läpi millään. Tsemppiä, ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmäävä tunne, jos tällaisia on tuolla tien päällä...
Miksi kaikill pitäisi mennä ajokoe ensimmäisellä kerralla läpi?
Sanopa sitä. Minulla meni toisella läpi ja olen ajanut autoa 37 vuotta ilman ensimmäistäkään kolaria. Ei noilla kahdella asialla ole mitään yhteistä.
mäkin pääsin kolmannella kerralla, eikä mitään onnettomuuksia tai mitään muutakaan. ei ne inssikerrat kaikkea kerro, niinku ajo-openikin joskus sanoi.
kyllä se siitä, tsemppiä ap!!!
Aika tahvo saa olla jos ei ensimmäisellä pääse kirjallisia läpi samoin kun ajokoetta.
Vierailija kirjoitti:
Aika tahvo saa olla jos ei ensimmäisellä pääse kirjallisia läpi samoin kun ajokoetta.
mulle ihan kaiken uuden oppimimen on hidasta ja vaikeeta.
ap
No millaista apua kaipaat täältä netistä? Oletko itse sitä mieltä, että inssin olisi pitänyt mennä läpi, vai haluatko saada ajovinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulaispoika kävi inssiajossa 8 kertaa ennen kuin pääsi läpi. Luulen että jännitti jo lopulta niin paljon että epäonnistui sen vuoksi.
Tsemppiä, ei kaksi hylättyä vielä paljon ole.Ja tälläisia aikapommeja on liikenteessä, huh huh.
Miten noi asiast edes liittyvät toisiinsa?
Eli ei olisi pitänyt päästää läpi edes kolmannella kerralla.