Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli tilattua zalandosta niin huonolaatuiset verkkarit että jo huvittaa

Vierailija
10.11.2021 |

Nyppyyntyi päällä ollessa jo ennen pesua, ja ekan pesun jälkeen kangas on sen näköinen kuin olisi ollut 10v käytössä ja pesty satoja kertoja😅

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä materiaalia

Vierailija
2/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen video ilman turhaa hölötystä. Sori!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä materiaalia

Viskoosi, polyesteri, elastaani. Ei olleet kalliit :D

Vierailija
4/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tässä on mitään ympäristöasioita murehtia niin kauan kuin on olemassa ap:n tavoin toimivia vatipäitä.

Vierailija
5/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkki?

Vierailija
6/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta miksi tilailet tuollaisia roskatuotteita?

Vierailija
7/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä merkki?

Dorina

Vierailija
8/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tässä on mitään ympäristöasioita murehtia niin kauan kuin on olemassa ap:n tavoin toimivia vatipäitä.

No sori että olen köyhä ja tarvitsen vaatteita🤷‍♀️ Kaikilla ei ole varaa olla tiedostavia hipstereitä ja imeskellä vegaanisia kauramaitolatteja Kallion kuppiloissa ja parantaa maailmaa

Vierailija
9/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just olin ihan samaa kirjoittamassa. Onneksi muutaman vuoden kuluttua tämä pikamuoti ja halvat rytkyt tullaan lailla kieltämään.

Vierailija
10/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sori että olen köyhä ja tarvitsen vaatteita🤷‍♀️ Kaikilla ei ole varaa olla tiedostavia hipstereitä ja imeskellä vegaanisia kauramaitolatteja Kallion kuppiloissa ja parantaa maailmaa

Köyhän nimen omaan ei kannata ostaa halvalla. Köyhän on järkevintä säästää ja satsata laatuun. Olipa aate mikä hyvänsä. 

Vierailija
11/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä merkki?

Dorina

koskaan kuullutkaan

Vierailija
12/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhän nimen omaan ei kannata ostaa halvalla. Köyhän on järkevintä säästää ja satsata laatuun. Olipa aate mikä hyvänsä. 

Hinta ei takaa laatua.

Vierailija
13/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että huvittaa. Mua kyllä hävettäisi täällä tunnustaa ostaneensa halpaa p skaa. Etenkin, kun pikamuoti vastaa 10% koko maapallon päästöistä. 

Vierailija
14/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te kaikki jotenkin vammaisia? Ei kai se aapeen vika ole että tuote oli kelvoton?

Minä ostan yksinomaan halpoja vaatteita, ja suurin osa kestää käytössä vuosia. Jos joskus ostan jotain tyyriimpää, laatu saattaa olla aivan scheissea.

Vai esittääkö jengi täällä tyhmää?

Vierailija
15/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääs mammat nyt huuhtasemassa ne alapäät, joku siellä näköjään monella hiertää😄

Vierailija
16/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautat sen ja valitat heikosta laadusta. Tarpeeksi paljon kun tulee palautetta huonosta laadusta ja tuotepalautuksia niin ne paskat vedetään pois myynnistä kun ei niitä kannata myydä, koska kulut on isommat kun tuotto. Niin toimii markkinatalous

Vierailija
17/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhällä nimenomaan ei ole varaa kertakäyttövaatteisiin. Osta housut jotka kestää 10 v, silloin säästät.

Vierailija
18/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te kaikki jotenkin vammaisia? Ei kai se aapeen vika ole että tuote oli kelvoton?

Minä ostan yksinomaan halpoja vaatteita, ja suurin osa kestää käytössä vuosia. Jos joskus ostan jotain tyyriimpää, laatu saattaa olla aivan scheissea.

Kiitos! Nimenomaan tämä, ostan melkein aina halpoja tuotteita ja normaalisti niissä ei ole MITÄÄN eroa kalliimpiin merkkituotteisiin.

Vierailija
19/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei. Järki vaan sanoo, että 10 euron ja 100 euron tekstiilien kohdalla on olemassa jonkunlaista laatueroa. Se vaikuttaa kestävyyteen ja samalla tuotteen ostamisen järkevyyteen.

Vierailija
20/61 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä materiaali jo kertoo kannattaako ostaa vai ei. Esim. akryyliä ei ikinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi