Tukiryhmiä pilkkimistä harrastavien miesten vaimoille?
Ootteko törmännyt missään tällaiseen tukiryhmään? Pilkkikausi alkoi, enkä kestä enää. :( Joka talvi laihdun, kun en vaan voi ottaa mitään jääkaapista, jossa kihiseen kärpäsentoukkia muovikipossa, ja ne moikkaa mua villisti joka kerta kun avaan oven ja jääkaapin valo syttyy. Ja niitä limaisia kaloja on joka viikonloppu säkillinen tiskipöydällä ja ne haisee ihan kalalle. :(
Kertokaa, miten muut pilkkijöiden puolisot selviätte? Myös miehet saa vastata, toki, jos vaimo on päässyt pilkkimisen makuun. Onko kenelläkään käynyt niin, että pilkkiputki on jäänyt päälle vaikka arki jo alkoi ja töissäkin pitäisi käydä, mut heti kun työpäivä on ohi niin pilkkimnen jatkuu vaan?
Kommentit (11)
Täällä. Ja ne puhelut jäältä joissa kerskutaan saaliista :(
Kärpäsentoukat täytyy säilyttää siististi rasiassa jossain lokerossa. Pilkkiä perkaa kalat itse ja pakastaa ylimääräiset. Hän joka ei pilki, keksii itselleen mieluisen harrastuksen ja sanoo pilkkijälle, että hoitakoon itse kalat välillä pannuun, keittoon tai uuniin, että ei tässä koko aikaa voi keksitttyä vain kokkaamiseen, kun on omia harrastuksiakin! Pilkiltä tullaan kotiin sen verran aikaisin, että jaksetaan hoitaa kalojen käsittely!
Kala joka haisee kalalle? Wau AP, onko sellaisia ihan oikeasti.
Mitä vikaa pilkkimisessä on? :(
N23
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:02"]
Kala joka haisee kalalle? Wau AP, onko sellaisia ihan oikeasti.
[/quote]
On. :´(
Kahen kilon siika, voi jumalauta tulukaa kahtoo
Mielestäni pilkkijän pitää itse perata ja käsitellä kalat eikä jättää niitä muiden huoleksi.
T. pilkkijän tytär
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:09"]
Mitä vikaa pilkkimisessä on? :( N23
[/quote]
Saahan sitä nuorena ja lapsettomana pilkkiä miten haluaa, aloittaa vaikka joka perjantai ja lopettaa vasta sunnuntaina. Kunhan maanantaina jotenkin selviää töihin niin eihän siinä ole mtään sanomista. Mutta, kun on lapsia ja perhettä, pitää miettiä vähän enemmän. Varsinkin, jos sekä isä että äiti molemmat pilkkivät, niin siihen on lastesuojelullakin jo jotain sanottavaa. Tässä maassa on kokonainen sukupolvi lapsia, joilla on jäänyt traumoja ruotoisten kalojen syömisestä vaikka pyysivät, raukat, vanhemmiltaan jotain kunnon ruokaa. Lapsiparka, itkusilmin pyytää että anna äiti makaroonia, niin ei, pelkkää matikkapottua joka päivä. :(
Menää ja pilkkikää nuoret niin kauan kuin siltä tuntuu, ja tehkää ne lapset vasta sitten kun pilkkihommat ei enää jaksa kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:09"]
Mitä vikaa pilkkimisessä on? :( N23
[/quote]
Saahan sitä nuorena ja lapsettomana pilkkiä miten haluaa, aloittaa vaikka joka perjantai ja lopettaa vasta sunnuntaina. Kunhan maanantaina jotenkin selviää töihin niin eihän siinä ole mtään sanomista. Mutta, kun on lapsia ja perhettä, pitää miettiä vähän enemmän. Varsinkin, jos sekä isä että äiti molemmat pilkkivät, niin siihen on lastesuojelullakin jo jotain sanottavaa. Tässä maassa on kokonainen sukupolvi lapsia, joilla on jäänyt traumoja ruotoisten kalojen syömisestä vaikka pyysivät, raukat, vanhemmiltaan jotain kunnon ruokaa. Lapsiparka, itkusilmin pyytää että anna äiti makaroonia, niin ei, pelkkää matikkapottua joka päivä. :(
Menää ja pilkkikää nuoret niin kauan kuin siltä tuntuu, ja tehkää ne lapset vasta sitten kun pilkkihommat ei enää jaksa kiinnostaa.
[/quote]
No mikset sinä ja lapset mene mukaan? Itse olen käynyt isin kanssa pilkillä siitä asti, kun olen osannut puhua.
n23
....ja kun pilkkikausi loppuu, alkaa uistelukausi. Loputon kierre.
Anonyymit pilkkijien uhrit ry!