Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VASEMMISTOLIITTO:Suomen veronmaksajien maksettava Kreikan velat !

Vierailija
26.01.2015 |

sitähän se tarkoittaa puheenjohtaja Arhinmäen haluama Kreikan lainojen anteekisanto. Jokuhan ne velat aina maksaa ja tässä tapauksessa siis myös me suomaliset veronmaksajat.

Haluatko sinä maksaa kreikkalaisten velat? Ainakin minulla on omissakin ihan  tarpeeksi makselemista tiukallakin taloudenpidolla!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:46"]

sitähän se tarkoittaa puheenjohtaja Arhinmäen haluama Kreikan lainojen anteekisanto. Jokuhan ne velat aina maksaa ja tässä tapauksessa siis myös me suomaliset veronmaksajat.

Haluatko sinä maksaa kreikkalaisten velat? Ainakin minulla on omissakin ihan  tarpeeksi makselemista tiukallakin taloudenpidolla!

[/quote]

Missä, milloin ja millä sanoilla Arhinmäki on esittänyt Kreikan velkojen anteeksiantoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä asiaa olisi pitänyt pitää jatkuvasti pinnalla ennen vaaleja, olisi vasurit menettäneet vielä enemmän paikkoja. Nolla kansanedustajaa on noille hörhöille oikea määrä.

Vierailija
24/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:46"]sitähän se tarkoittaa puheenjohtaja Arhinmäen haluama Kreikan lainojen anteekisanto. Jokuhan ne velat aina maksaa ja tässä tapauksessa siis myös me suomaliset veronmaksajat.

[/quote]
Soini antaa ne velat kohta anteeksi valtiovarainministerinä :) On siinå selittelemistä!

Vierailija
25/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:46"]

[/quote]

Missä, milloin ja millä sanoilla Arhinmäki on esittänyt Kreikan velkojen anteeksiantoa?
[/quote] Tukenut voimakkqasti Syrizan kampanjointia, jonka päätavoitteena on ollut velan leikkaaminen. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1421653873224.html

Vierailija
26/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhinmäki on yksi iso verovaroilla loisiva pazka..

Vierailija
27/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhinmäki ulos puoluejohtajan paikalta ja Li Andersson tilalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi