VASEMMISTOLIITTO:Suomen veronmaksajien maksettava Kreikan velat !
sitähän se tarkoittaa puheenjohtaja Arhinmäen haluama Kreikan lainojen anteekisanto. Jokuhan ne velat aina maksaa ja tässä tapauksessa siis myös me suomaliset veronmaksajat.
Haluatko sinä maksaa kreikkalaisten velat? Ainakin minulla on omissakin ihan tarpeeksi makselemista tiukallakin taloudenpidolla!
Kommentit (27)
Tätä asiaa olisi pitänyt pitää jatkuvasti pinnalla ennen vaaleja, olisi vasurit menettäneet vielä enemmän paikkoja. Nolla kansanedustajaa on noille hörhöille oikea määrä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:46"]sitähän se tarkoittaa puheenjohtaja Arhinmäen haluama Kreikan lainojen anteekisanto. Jokuhan ne velat aina maksaa ja tässä tapauksessa siis myös me suomaliset veronmaksajat.
Haluatko sinä maksaa kreikkalaisten velat? Ainakin minulla on omissakin ihan tarpeeksi makselemista tiukallakin taloudenpidolla!
[/quote]
Soini antaa ne velat kohta anteeksi valtiovarainministerinä :) On siinå selittelemistä!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:46"]
sitähän se tarkoittaa puheenjohtaja Arhinmäen haluama Kreikan lainojen anteekisanto. Jokuhan ne velat aina maksaa ja tässä tapauksessa siis myös me suomaliset veronmaksajat.
[/quote]
Missä, milloin ja millä sanoilla Arhinmäki on esittänyt Kreikan velkojen anteeksiantoa?
[/quote] Tukenut voimakkqasti Syrizan kampanjointia, jonka päätavoitteena on ollut velan leikkaaminen. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1421653873224.html
Arhinmäki on yksi iso verovaroilla loisiva pazka..
Arhinmäki ulos puoluejohtajan paikalta ja Li Andersson tilalle!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:46"]
[/quote]
Missä, milloin ja millä sanoilla Arhinmäki on esittänyt Kreikan velkojen anteeksiantoa?