Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omistatko Oura-sormusta

Vierailija
10.11.2021 |

Onko sinulla Oura-sormus? Mitä olet mieltä onko hyödyllinen? Melko hinnakas mutta harkinnassa.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan, tykkään ja suosittelen. Tilasin jo uuden koska uudet ominaisuudet kiinnostaa. Mittaan treenejä nyt Polarin sykevyöllä ja haluttais päästä siitäkin eroon. Rannekkeet ei sovi mulle ja Ouran unenseuranta on vaan ylivertainen.

Olen saanut parissa vuodessa tehtyä kunnon elämäntaparemontin, osittain Ouran ansiosta. Mulle oli silmiä avaavaa se kun konreettisesti näkee valintojensa seuraukset datasta. Yllätyin myös arkiaktiivisuuden määrästä, en oo levännyt tarpeeksi ennen vaan heilunut menemään päivästä ja vuodesta toiseen. Palautuminen on ollut se suurin oivallus mulle joka on parantanut elämänlaatua ja hyvinvointia.

Vierailija
42/83 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä ole niille jotka ottaa mielellään mikrosirunkin ihon alle kun lehdet kirjoittaa että on hyvä juttu ja hallitus patistaa. Lisäksi se on ruma mötikkä ja saa kantajastaan nolon vaikutelman. Mut hei se on vain minun mielipide

Ensimmäinen Ouran versio oli iso, mutta uudemmat on paljon pienempiä. Itse en pidä noloina niiden kantajia, vaan päinvastoin, miehellä aika eroottinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut pitkään. Kätevä ja saa hyvin infoa. Nyt pitäisi vaihtaa uuteen , en ole saanut aikaiseksi.

Minäkin vitkuttelin ja jätin viime tippaan.

Vierailija
44/83 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistan, tykkään ja suosittelen. Tilasin jo uuden koska uudet ominaisuudet kiinnostaa. Mittaan treenejä nyt Polarin sykevyöllä ja haluttais päästä siitäkin eroon. Rannekkeet ei sovi mulle ja Ouran unenseuranta on vaan ylivertainen.

Olen saanut parissa vuodessa tehtyä kunnon elämäntaparemontin, osittain Ouran ansiosta. Mulle oli silmiä avaavaa se kun konreettisesti näkee valintojensa seuraukset datasta. Yllätyin myös arkiaktiivisuuden määrästä, en oo levännyt tarpeeksi ennen vaan heilunut menemään päivästä ja vuodesta toiseen. Palautuminen on ollut se suurin oivallus mulle joka on parantanut elämänlaatua ja hyvinvointia.

Sama homma. Veikkaan, että Oura omalla kohdallani pidentää elinvuosia.

Vierailija
45/83 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oura kertoo sellaista dataa omasta elämästä mistä ei aikaisemmin ymmärtänyt juuri mitään. Liikkui jonkun verran, nukkui ja söi ja joi miten sattuu. Luulin, että elin terveellisesti, mutta eipä niin ollutkaan. Nyt Ourasta näkee selvästi ja helposti omien toimien ja valintojen vaikutuksen kroppaan. Esim yksikin alkoholijuoma tai epäterveellinen illallinen näkyy mittauksissa. Liian lyhyet unet ja palautumattomuus näkyy pitkään. Liika liikuntakin on pahasta jos ei anna itselleen palautumisaikaa.

Ja vaikka joku kuinka väittää, että kyllähän nämä tietää ilman mittauksia, niin eipä vain tiedä. 65% väestöstä on ylipainoisia ja osa on ylikunnossa, koska eivät osaa palautua. Ouran avulla olen saanut elimistöni hyvään kuntoon ja olen siitä kiitollinen.

Vierailija
46/83 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin jos voisin sellaista töissä (hoitoalalla) pitää, sama aktiivisuusrannekkeissa. Tuntuisi hyödyttömältä kun voisi vain vapaa-ajalla pitää.

Vierailija
47/83 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkisin jos voisin sellaista töissä (hoitoalalla) pitää, sama aktiivisuusrannekkeissa. Tuntuisi hyödyttömältä kun voisi vain vapaa-ajalla pitää.

Oura 2 on ainakin minulle ennen kaikkea unen ja yön aikana palautumisen seurantaan, moni käyttää vain yöllä, laite antaa päivällä niin vähän informaatiota. Uusi Oura 3 mittaa monia asioita myös päivällä. Menin tilaamaan kun myös unen mittaukseen luvataan parannuksia. Yhtiö ei kuitenkaan ole kuten ennen, jopa suomenkielisten sivujen kieli on osin huonoa vaikka pitäisi olla suomalainen yritys, takuu on huonontunut kahdesta vuodesta yhteen, uudet ominaisuudet eivät ole käytössä vielä eli oikeastaan ei ole takeita mistään. Jos lupaukset pitävät paikkansa on jatkossa paras unen mittauksessa, lähes yhtä hyvä kuin laaja unitutkimus sairaalassa mikä on todella kova väite. Sormuksen voi palauttaa 30 päivän kuluessa siitä kun on sen saanut ja saa koko hinnan takaisin tai voi vaihtaa väriä ja kokoa.

Vierailija
48/83 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista ja kiinnostaisi. Ongelmaksi tulee, että karatessa en voisi käyttää sormusta treenatessa. Koen tämän syövän sormuksesta saatavaa hyötyä. Sama ongelma aktiivisuusrannekkeiden kanssa.

Vierailija
49/83 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä käyttämätön alennuslinkki Oura gen3-sormukseen, saat -50e alennusta ja jäsenyyden 6kk maksutta:

https://ouraring.com/taf/b8f8959d76

Vierailija
50/83 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voisi kiinnostaa, mutta en erityisemmin pidä sormuksesta, en voisi pitää töissä enkä voi sietää mitään koruja nukkuessa. Eli käyttö jäisi aika vähäiseksi.

Vierailija
51/83 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä linkillä sais vielä kaksi henkilöä -50€ alennusta Ourasta ja 6kk ilmaisen jäsenyyden. Suosittelen Ouraa!!

https://ouraring.com/taf/f9ce8bda43

Vierailija
52/83 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti järkyttävän iso, ei sovi sievään käteen :( jouduin palauttamaan omani

Vierailija
53/83 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä linkki jolla saa 50e alennusta Oura gen3:sta ja 6kk jäsenyyttä ilmaiseksi:

https://ouraring.com/taf/b8f8959d76

Vierailija
54/83 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hourulassa ei sormuksia tarvi

Vierailija
55/83 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin oura3 oli hyvä ostos näin ikääntyneenä olen 63 vuotias olen tykännyt äly kelloa en voinut pitää tuli ihottumaa rannekkeesta oli ikävä yöllä pitää sormus parempi ei edes huomaa nukkuessa hieno keksintö

Vierailija
56/83 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloo tuo että ouran markkinointimies väitti tässä ketjussa että se mittaa veren hapenpitoisuutta. Ehkä kannattaisi tutustua tuotteeseen jota markkinoi niin ei jäisi kiinni rysän päältä.

Vierailija
57/83 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oura on aika surkea. Unenseuranta siinä on kohtalaisen hyvä, muissa jutuissa se on surkea.

Parempi unenseuranta löytyy seuraavista laitteista ja plussana ne pystyvät kaikenlaiseen muuhun:

- garmin vivomovesport

- fitbit sense/inspire2/charge5

- whoop4

- withings sleep analyzer (pelkkä unenseuranta)

- apple watch (paras unenseuranta)

Itse käytän withingsiä unenseurantaan ja garmin fenixiä kaikkeen muuhun. Monin verroin parempi ratkaisu kuin oura eikä ole kk maksua.

Noissa fitbiteissä taitaa myös olla kk maksu joten kannattaa välttää.

Vierailija
58/83 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä ostos oura3 olen kohta 63 vuotias ilman ouraa en olisi laihtunut yhtään motivoi liikkumaan kaikilla yli 60 v pitäs olla oura seuraa tervettä tykkään unen seurannasta todella tarkka myös sykkeen mittaus ja happipitoisuus mielenkiintoista tietää kuinka paljon kaloreita ja askelta tulee oli hyvä ostos en ole katunut yhtään ja hyvän näköinen musta kiiltävä sormus parempi kun äly kello sitä ei voinut pitää ku tuli kellon hinnasta ranteeseen näppyjä hiosti möin sen pois ..oura sormus kevyt ei huomaa yöllä et se on sormessa miellyttävä pitää keskisomermessa mulla etusormi kai paras paikka sormuksella

Vierailija
59/83 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika noloo tuo että ouran markkinointimies väitti tässä ketjussa että se mittaa veren hapenpitoisuutta. Ehkä kannattaisi tutustua tuotteeseen jota markkinoi niin ei jäisi kiinni rysän päältä.

Oura (gen3) kyllä mittaa veren happipitoisuutta. Tuon ominaisuuden olen itse ottanut pois päältä, kun en sitä tarvitse ja se tietysti kuluttaa akkua enemmän.

Ourasta olen tykännyt tosi paljon urheilukellon kaverina. Kellosta kulutetut kalorit ja urheilusuoritukset siirtyy Ouraan. Ouran palautumisen- ja unenseuranta on kyllä kellolle mainio lisä, koska kellojen unenseuranta on vähän mitä on.

Tästä muutamalle nopeimmalle -50€ minkä tahansa Ouran hinnasta pois: https://ouraring.com/discount/a8d16f40aa

Vierailija
60/83 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edellinen alennuslinkki lakkasi olemasta voimassa, niin tässä,uusi. Saat 50€ Ouran hinnasta pois: https://ouraring.com/discount/a06866bcdb