Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omistatko Oura-sormusta

Vierailija
10.11.2021 |

Onko sinulla Oura-sormus? Mitä olet mieltä onko hyödyllinen? Melko hinnakas mutta harkinnassa.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä peli. Siitä näkee seuraavana aamuna pienen juhlinnan jälkeen myös valmiustason alenemisen ihan numeraalisena arvona! Ja voi hyvällä omallatunnolla olla väsynyt. Muutoinkin ehkäisee tehokkaasti ns. ylikuntoa.

Vierailija
22/83 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unenseuranta on hyvä. Yksinasuvana kun en tiedä sen tarkemmin kuinka levottomasti nukun. Paljasti että kärsin lievästä uniapneasta. Muutaman kerran yössä vereni happipitoisuus laski alle 80 prosentin. Muutenkin auttaa paremmin ymmärtämään untaan.

Ei oura näytä happipitoisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Oura ja tykkään todella paljon. Alussa seurasin aika tarkkaan eri mittareita, mutta nyt kiinnostaa lähinnä kuinka palaudun ja liikun. Nukkumaan olen mennyt Ouran hankkimisen jälkeen paljon aiemmin, koska jotenkin unta osaa arvostaa enemmän kun näkee miten helpolla sen saa pilattua. Tissuttelun lopetin myös. Kuukautiskiertoa on helppoa seurata sillä, näyttää milloin on ovulaatio.

Vierailija
24/83 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ja ostan pian sen uuden mallin. Olen kokenut monella tavalla hyödylliseksi. Eikä minusta ole edes kallis, koska terveys on tärkeä asia.

Vierailija
25/83 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä peli. Siitä näkee seuraavana aamuna pienen juhlinnan jälkeen myös valmiustason alenemisen ihan numeraalisena arvona! Ja voi hyvällä omallatunnolla olla väsynyt. Muutoinkin ehkäisee tehokkaasti ns. ylikuntoa.

Juu, koska pämppäämisen jälkeisenä aamuna ei muuten huomaakaan valmiustasonsa alenemista kuin sormuksen avulla! Kuinka olenkaan tullut toimeen ilman tätä keksintöä! 😂

Vierailija
26/83 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan

Vierailija
27/83 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ja ostan pian sen uuden mallin. Olen kokenut monella tavalla hyödylliseksi. Eikä minusta ole edes kallis, koska terveys on tärkeä asia.

Ouran markkinointiosastoko täällä kommentoi, kun on juuri uusi malli tullut markkinoille ja pitäisi saada ihmisiä koukkuun kuukausimaksulliseen palveluun?

Vierailija
28/83 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

e

Vierailija
29/83 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut reilun vuoden käytössä. Ei sillä mitään tee. Laadukas sykemittari on paljon hyödyllisempi.

Vierailija
30/83 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko te ouran omistajat olette saaneet uuden sormuksen? Kiinnostaisi tietää poikkeaako se kakkosmallista paljonkin.

Vierailija
31/83 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä älykello on paljon hyödyllisempi kapistus.

Vierailija
32/83 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut reilun vuoden käytössä. Ei sillä mitään tee. Laadukas sykemittari on paljon hyödyllisempi.

Sykemittari ja oura ei ole ollenkaan verrannollisia. Oura mittaa ihan muita asioita kuin sykettä, vaikka sitäkin mittaa kyllä, mutta tärkein on kokonaisyhteenvedot elimistön kunnosta.

Vierailija
33/83 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormeni hajosi Oura sormuksesta kun oli kuntosalilla ja jotenkin jäi kiinni ylätaljassa. On sitä hoidettu mutta on aika käyttökelvoton nimetön. No sen jälkeen sormuksia ei käteen ole tullut

Vierailija
34/83 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä älykello on paljon hyödyllisempi kapistus.

Heh, vähän sama kuin sanoisi, että sanomalehti on hyödyllisempi kuin kirja. Miten älykelloa voi edes verrata Ouraan?

Vierailija
35/83 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormeni hajosi Oura sormuksesta kun oli kuntosalilla ja jotenkin jäi kiinni ylätaljassa. On sitä hoidettu mutta on aika käyttökelvoton nimetön. No sen jälkeen sormuksia ei käteen ole tullut

Auts. Joo ei taida kaikkiin liikuntalajeihin soveltua tuo sormus.

Vierailija
36/83 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä ole niille jotka ottaa mielellään mikrosirunkin ihon alle kun lehdet kirjoittaa että on hyvä juttu ja hallitus patistaa. Lisäksi se on ruma mötikkä ja saa kantajastaan nolon vaikutelman. Mut hei se on vain minun mielipide

Vierailija
37/83 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut pitkään. Kätevä ja saa hyvin infoa. Nyt pitäisi vaihtaa uuteen , en ole saanut aikaiseksi.

Vierailija
38/83 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista mitään sormusta

Vierailija
39/83 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykello on huonompi, koska ei voi pitää ” oikeaa” kelloa ranteessa. ÄlySormus ja sitten klassinen kello kivempi yhdistelmä.

Vierailija
40/83 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain uuden tällä viikolla. Muoto on hieman viimeistellympi, reunat on pehmeämmät. Ominaisuudet on melko samat vielä. Kiinnostavaa kun ensi vuonna sormus alkaa mittaamaan happisaturaatiota. Kuukautiskiertoa uusi malli osaa ennustaa paremmin.