Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko muiden verotietoja?

Vierailija
10.11.2021 |

Hävettää myöntää, mutta olen kyllä vilkaissut muutaman suurituloisen tuttavan tietoja netistä. Veikkaanpa, että aika moni noita tietoja katsoo, muttei kehtaa myöntää.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako se ihminen, jonka tietoja käy katselemassa tietää, että joku käynyt niitä katsomassa?

Vierailija
22/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, evvk.

On ihan hyvä, että ovat julkisia, mutta ärsyttää, kun tänään kaikki mediat täynnä noita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako se ihminen, jonka tietoja käy katselemassa tietää, että joku käynyt niitä katsomassa?

Joo, hänelle lähetetään kiireellisesti viesti, että juuri sinä kävit urkkimassa!

Vierailija
24/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Erittäin hyvä tuttu oli oikein hesarin toimesta nostettu tuossa tikunnokkaan aamulla ja ottaa päähän hänenkin puolestaan, ja kiva hänen lapsilleen mennä kouluun aamulla tuota lällätystä. Itsellä ei onneksi ole mitään asiaa tuolle listalle. 

Vierailija
25/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän hyvätuloisella on jännitettävää kuin sellaisella, jonka tulot tiedoissa ovat tasan nolla.

Kuten minulla. Asun hyvällä alueella ja tuloni on ovat tasan nolla. Edes tukia ei näy, nolla.

Vierailija
26/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nyt hakea sitä feikkaako Boskil. Ainakin taulut myy, jumaleisson yli 100te vuodessa! Tosin itse en maksaisi penniäkään hänen maaleistaan. Eikä tarvii keksiä mitä seinille laittaa edes!

Helsingin juhlaviikoista vastaavan Helsingin tapahtumasäätiön toimitusjohtajan Stuba Nikulan tulot nousivat noin 20 000 eurolla verrattuna vuoteen 2019. Vuonna 2020 hänen tulonsa olivat 127 000 euroa, kun vuonna 2019 ne olivat 101 000 euroa. - tämä nyt hieman harmittaa. Olemattomia, marginaalisesti kiinnostavia tuhlaviikkoja verovaroilla ja näin paljon palkkaa! Kyllä mun mielestä pitäisi olla joku raja julkisensektorin eri tason johtajilla. Kaikki muut HKI kaupungin työntekijät, siis paits johdon keksijohdosta ylöspäin saivat vähemmän palkkaa vuonna 2021. 

Vierailija
27/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olis vaan palstalaistenkin katella nuo tiedot ainakin silmäillen läpi.

Nimittäin juuri nuo joiden nimet on julkistettu, maksavat teidänkin elämänne, asumistuet, työttömyyspäivärahat ja muut tuet.  He maksavat myös tämän yhteiskunnan veroista eniten, sillä mitä suuremmat tulot, sitä suurempi verotus on.

Vierailija
28/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVVK

Vierailija
29/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katsonut. En keksi yhtäkään syytä, miksi minun pitäisi tietää jonkun veroasioista jotain.

Vierailija
30/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimittäin juuri nuo joiden nimet on julkistettu, maksavat teidänkin elämänne, asumistuet, työttömyyspäivärahat ja muut tuet.  He maksavat myös tämän yhteiskunnan veroista eniten, sillä mitä suuremmat tulot, sitä suurempi verotus on.

Puhu vain omasta puolestasi :D Minun elämiseni maksaa ihan työnantajani ja hän ei todellakaan ole tuolla listan kärkipäässä. Sitä maksu kutsutaan nimellä ansiotulo. Ei näköjään ole sinulle tuttu käsite. 

Vierailija
31/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teitittelet itseäsi?

Vierailija
32/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en. Työni kautta katson silloin kun on tarvis työssä.

Miksi muuten pahoittaisin omaa mieltäni vertailemalla itseäni muihin. Kun on itse pienituloinen niin sitä se on.

Minulla on positiivinen strategia: katson maksettujen verojen määrän. Siihen loppuu kadehtiminen.

Vierailija
33/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin pomojeni tiedot. He ovat aika isotuloisia ja iltalehden verokoneessa. Sitä en ymmärrä että jotkut käyvät verovirastossa katsomassa keski ja pienituloisten tuttujen ja työkaverien tulot.

Vierailija
34/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen valitettavan utelias ihminen, tätä verotietojen kyttäämistä en vain voi ymmärtää. Miten ketään kiinnostaa toisten tulot?

Vierailija
35/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin pomojeni tiedot. He ovat aika isotuloisia ja iltalehden verokoneessa. Sitä en ymmärrä että jotkut käyvät verovirastossa katsomassa keski ja pienituloisten tuttujen ja työkaverien tulot.

Tekeekö joku tuollaista?

Vierailija
36/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis häh? Näkeekö jostain verotiedot? Ihan tavallisten kadun tallaajien? Mistä ja miten?

Verotoimistoissa on useampi pääte, josta voi katsoa jokaisen Suomessa verovelvollisen ihmisen tiedot.

Vierailija
37/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa.

Vierailija
38/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo katon firman isopalkkaisimmat

Tiedän pyytää lisää

Vierailija
39/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko henkilöt jotka vainoaa ja on tuomittu katsoa?

Vierailija
40/50 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso. En ymmärrä, miksi toisten raha-asiat kiinnostavat ketään. 

Joo, ei sillä ainakaan mitään positiivisia vaikutuksia ole omaan elämään. Paitsi jos on joku kikkelinmittailija joka saa nautintoa siitä että tienaa enemmän kuin naapuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi