Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua MTV3 Katsomon kanssa

Vierailija
25.01.2015 |

Help!

Minulla on adblock ja olen aina ennen pystynyt katsomaan normaalisti ohjelmia Katsomon kautta. Nyt Katsomo ilmoittaa: "Ohjelma ei käynnistynyt. Ohjelman katselu edellyttää mainosten sallimista selaimessa. Tarkista selaimeen asennettujen lisäosien asetukset." Laitoin adblockin pois päältä, mutta ei auttanut. Olen kokeillut kaikkia selaimiani (Firefox, Chrome, Opera) ilman mainostenestoa, mutta ei auta. Missä voisi olla vika? Mitkä selaimeen asennettujen lisäosien asetukset pitäisi muuttaa, jotta Katsomon käyttö onnistuisi? Miksi tällainen muutos tuli nyt yhtäkkiä?

Kiitos, jos joku osaa auttaa! :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
2/18 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 06:27"]

Ap:lla taitaa olla joku Applen tuote millä katselee?

[/quote]

En omista yhtäkään Omppu-tuotetta. :) -ap

Kiitos kaikille ehdotuksista. Ongelma on ja pysyy edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:00"]

Luonnollisesti päivitän aina sivun, kun otan adblockin poist käytöstä, mutta se ei tunnu tepsivän. Suljin myös selaimen ja avasin uudelleen, mutta ei tehonnut sekään. Kokeilin myös Internet Exploreria, mutta sama juttu senkin kanssa.

[/quote]

Temppien tyhjennys, evästeiden poisto jne. CCleaner tai joku vastaava voisi olla hyvä apuohjelma.

Vierailija
4/18 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muu auta niin tosiaankin tallennat suosikit, ohjelman poisto ja asennus uudestaan, tuot suosikit selaimeen. Ei mene montaa minuuttia. Ellei sitten ole jotain monimutkaisia asetuksia liitännäisissä. Silverlight päivityskin saattaa herjata, mutta ei sen pitäisi kyllä valittaa mainoksenestosta.

Vierailija
5/18 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynnistä kone uudelleen.

Vierailija
6/18 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11: Mutta jos ap:lla vika ilmeni kaikissa selaimissa? Silloin ei varmaankaan selainohjelman poisto ja uudelleenasennus auta, vaan vika on jossain muussa..?

Vierailija
7/18 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot mutta tuo Katsomo on tuon Silvelrightin takia ihan surkea.

Vierailija
8/18 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safarilla toimii minulla, ei muilla selaimilla.

Vierailija
9/18 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla taitaa olla joku Applen tuote millä katselee?

Vierailija
10/18 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa mutta kommentoin vaan, että katsomo on mennyt viime päivinä ihan oudoksi. Mainokset alkavat varoittamatta ja sitten kummaa lataamista ennen ja jälkeen mainoksien. Kun ohjelma taas jatkuu niin se tositaa muutaman sekunnin jo nähtyä. Ärsyttää, ennen toimi hyvin.

Vierailija
11/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä miten ratkaista ongelma? :( -ap

Vierailija
12/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

testaa poista joku selaimesi koneesta ja asenna uudestaan ilman lisäosia.

jos ei toimi palaat uudestaan

Vierailija
13/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet poistanut adblockin käytöstä katsomon sivuilla, niin päivitä sivu. Minulla toimi sillä tavoin.

Vierailija
14/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii IE:ssä (en muutoin käytä) :)

Vierailija
15/18 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti päivitän aina sivun, kun otan adblockin poist käytöstä, mutta se ei tunnu tepsivän. Suljin myös selaimen ja avasin uudelleen, mutta ei tehonnut sekään. Kokeilin myös Internet Exploreria, mutta sama juttu senkin kanssa. Kummallisinta on se, että vain muutama päivä pystyin katsomaan Katsomon kautta ohjelmia ihan normaalisti, mutta nyt yllättäen on jokin asetus pielessä. En ole tässä välissä ladannut koneelleni mitään uusia ohjelmia tai lisäosia, enkä ole tehnyt selainten asetuksiin muutoksia (muuta kuin nyt tuo Adblockin esto).

Vierailija
16/18 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:00"]

Luonnollisesti päivitän aina sivun, kun otan adblockin poist käytöstä, mutta se ei tunnu tepsivän. Suljin myös selaimen ja avasin uudelleen, mutta ei tehonnut sekään. Kokeilin myös Internet Exploreria, mutta sama juttu senkin kanssa. Kummallisinta on se, että vain muutama päivä pystyin katsomaan Katsomon kautta ohjelmia ihan normaalisti, mutta nyt yllättäen on jokin asetus pielessä. En ole tässä välissä ladannut koneelleni mitään uusia ohjelmia tai lisäosia, enkä ole tehnyt selainten asetuksiin muutoksia (muuta kuin nyt tuo Adblockin esto).

[/quote]

-ap siis

Vierailija
17/18 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään yhtäkkiä muuttui mulla niin että tulee toi palapelikuva ja "silverlight tarvitsee suoritusluvan" ja pitää erikseen hiiiren oikealla napilla näköjään käynnistää laajennus, katselin tv-kanavia suorana tänään kun yhtäkkiä ei enää latautunut automaattisesti. Olisko siellä jokin ohjelmistopäivitys ollut nyt.

Vierailija
18/18 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten poistat kaikki adblock asennukset ja poistat vaikka mozillan koneesta ja asennat uudestaan ilman mitään lisäosaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän