Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö vaatteet hyvin kaupaksi tori.fi?

Vierailija
25.01.2015 |

Hyväkuntoisia vaatteita siis :) etsiikö ihmiset torista vaatteita, vai pelkästään facen kirppiksiltä? En millään haluaisi liittyä oman kaupunkini facekirppikseen, koska meno siellä on ihan sekopäinen... haluaisin tosin kaappeja tyhjäksi, joten mikä olisi paras paikka myydä vaatteita ja kenkiä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:39"]Hyväkuntoisia vaatteita siis :) etsiikö ihmiset torista vaatteita, vai pelkästään facen kirppiksiltä? En millään haluaisi liittyä oman kaupunkini facekirppikseen, koska meno siellä on ihan sekopäinen... haluaisin tosin kaappeja tyhjäksi, joten mikä olisi paras paikka myydä vaatteita ja kenkiä?
[/quote]

Menee :) Ostan myös itse paljon tori.fin kautta juurikin lastenvaatteita.

Vierailija
2/11 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee! Ja toki kannattaa myös seurata niitä "ostetaan" ilmoituksia, jollekkin lsstenvaatteityen etsijälle voi myös itse ottaa yhteyttä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt mielenkiinto, kun porukka varaa ja ostaa ja sitten yhtäkkiä niistä ei kuulukaan mitään. Ja kaikki perumiset niinkin mitättömistä kuin muutaman euron vaatteista ja kengistä. Miehet ostaa tosissaan, kertaakaan ei ole mies vielä tehnyt ohareita, mutta naiset. Etenkin nuoret naiset, ihan käsittämätöntä soutaahuopaa meininkiä ja ohareiden tekoa. Kerrankin mä odotin ihan turhaa kenkien hakijaa, kun ei se tullutkaan. Sitten seuraavana päivänä laittoi jonkun hätäisen hätävalhetekstarin, että miksi ei tullutkaan.

Ja näin siis torissa. Fb:n kirppiksiä en ole koskaan käyttänyt. Niistä olen kuullut vielä huonompaa kuin torista.

Vierailija
4/11 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut lasten ulkovaatteet ja lasten tarvikkeet ja äitiysvaatteet hyvin myytyä mutta perus vauvan vaatteita en...pakettina olen yrittänyt myydä enkä yhtä bodya kerralla...

Vierailija
5/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Huutiksesta, tällä hetkellä enempi ostajana, Sekä myyjien että ostajien palautteesta voi jo päätellä melko hyvin kuinka luotettava kauppakumppani on todennäköisesti. - Torissa se taas on aina enempi vähempi arvailua. Tykkään myös siitä, että huutiksessa voi vapaasti -nimimerkin turvin- kysyä lisää kohteesta ennen huutamista ja tuotteiden hintavertailu on paljon helpompaa kuin Torissa, jossa myyjän tai ostajasta tiedä mitään ja voi vain toivoa, että hän kunnollinen Onneks ja kokemukseni mukaani useimmiten on. - Mutta hieman on "säätämisen makua" kun ainioa tapa lähestyä on toisinaan vain Torin tarjoama/ välittämä sähköpostyhteys -viesti- -Toisaalta ymmärrän, myös erinomaisen hyvin, etteivät kaikki halua laittaa netti -ilmoituksen yhteyteen omia yhteystietojaan tarkemmin, ei edes puhelinnumeroaan, joka kyllä usein helpottaisi ja jouduttaisi. Js vielä tuosta naamakirjan kirpparista (tms.) - niin sanokaa vain vainoharhaiseksi, mutta minä suhtaudun hieman varauksellisesti ylikansalliseen toimijaan, joka mielivaltaisesti muuttelee käyttäjäehtojaan.....  Vaikkei kierrättämisessä sinänsä mitään hävettävää ole. Ja yhtä hyvin ns. parempi tulosena on oikeutettu tai mahdollisuus ostaa käyettyä (ja edullista), eikä kierrätys ja kirpparit ole "vain" köyhien/ vähätuloisten  juttu.

Vierailija
6/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene, jollei hinta ole 1-3 euroa.

Vierailija
7/11 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin minä. Joskus olen selannut lastenvaateilmoituksia ja yhdet ulkohousut ostanutkin. Myynyt poikien vaatteita.

Huutis ainakin omasta mielestä tuntuu kömpelöltä ja hintapyynnöt käsittämättömiltä.

Vierailija
8/11 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/11 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/11 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveen hyvin mee. Muu tavara kylläkin.

Vierailija
11/11 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh :-/