Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako joku auttaa?

Vierailija
25.01.2015 |

Olen 9-luokkalainen tyttö. Luokallamme oli eräs kaverini, sellainen jonka olen tuntenut pienestä asti. Ei mikään parhaista parhain, mutta kumminkin sellainen josta välitän. Syksyllä häntä rupesi näkymään koulussa harvoi. Ajattelin, että hän olisi ollut vain kipeä. Kun hänestä ei pitkään aikaan kuulunut mitään lähetin hänelle viestin, jossa kyselin kuulumisia. Pian hän vastasikin olevansa toisessa koulussa ja tulevansa ehkä takaisin. (Koulumme tilanne ei ole kovin hyvä). Kaikki oli hyvin, kunnes sain tietää ettei hän ole toisessa koulussa, vaan ilmeisesti kotikoulussa. Epäilen että hänellä saattaisi olla jotain ongelmia, mutta en tiedä varmasti. Tahtoisin auttaa häntä, mutta en tiedä miten voisin, sillä tuntuu tyhmältä vain esim. Lähettää viesti ja kysyä: missä olet kun sinua ei ole näkynyt? Osaako kukaan auttaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on voinut olla sairaana ja kysy häneltä kuinka hän voi.

Vierailija
2/3 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy että mitä kuuluu ja että olisi hauska nähdä? Kävisikö vaikka tiistaina tyyliin? Haluathan oikeasti olla hänen kaveri etkä pelkästään tyydyttää omaa uteliaisuuttasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt häneltä mitä kuuluu ja tiedän että hän on sen lukenut, mutta hän ei ole vastannut. Ja ei en halua uteliaisuuttani kysyä, vaan koska välitän siitä, mitä hänelle kuuluu. T. Aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme