Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Skitsoaako kukaan muu kun kaveri ei lue viestiä?

Vierailija
10.11.2021 |

Esim. näkee, että joku on ollut whatchapissa paikalla, mutta jättänyt lähettämäsi viestin lukematta? Musta tuntuu tällanen niin pahalta, ettänon alkanuy hirvittää edes lähettää viestejä sellaisille, joita ei näe usein ja pääse huomaamaan, ett kaikki on ok.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
2/16 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

whatchapissa :D :D :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en tykkää ja varsinkin jos kysyn viestissä jotain.

Vierailija
4/16 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi tietää onko lukenut vai ei.

Vierailija
5/16 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä. Toiset lukee viestisi silloin kun haluavat. Itsellä ilmoitus viestistä tulee näytölle ja monesti jää kuittaamatta luetuksi vaikka se siinä ilmoituksessa näkyy. Vastaan sitten kun minulle sopii.

Vierailija
6/16 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska mulla itselläni on vaikeus vastata viesteihin. En enää tykkää viestittelystä oli kyse sitten kenestä tahansa. Vaikka elämäni rakkaus laittaisi viestiä saattaisin vastata pienellä viiveellä ja olettaisin että hän ymmärtää mua.

En toki tarkoituksella halua kenenkään mieltä pahoittaa, ei ei, mutta minulla on myös oikeus olla vapaa puhelimestani.

Vierailija
7/16 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En skitsoa. Mä luen viestin niin että näkyy luettuna vasta sitten, kun tiedän mitä vastaan, tai vastaanko ollenkaan.

Vierailija
8/16 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En skitsoa. Lukee ja vastaa kun ehtii. Jos hätätilanteesta kyse, yritän soittaa tai laitan niin lyhyen viestin, että sen näkee avaamattakin.

Mä yleensä luen viestit vasta siinä vaiheessa, kun ehdin niihin samalla myös vastaamaan. Ettei kohta lähettäjä skitsoa "näen että olet lukenut viestini, mikset vastaa??"

Vierailija
9/16 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelen niin harvoin. wa on mulla kyllä webbiversiona auki koneella tuossa yhden ruudun nurkassa aina, mutta ei sinne yleensä kukaan kirjoittele niin hyvinkin voi jäädä huomaamatta. Kaverit tietää kyllä, että minut saa parhaiten kiinni mesellä tai ihan soittamalla. Wa ja tekstarit saattavat lojua kaksikin päivää etten huomaa. 

Vierailija
10/16 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli on vatsapissa

Vierailija
11/16 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mut miten tulkitsette? Jos joku tekee näin, niin unihdatteko ihmisen kokonaan jatkossa? Onko tää merkki siitä, että ei halua olla enää tekemisissä (vaikka mitään ei olisi sattunut)?

Vierailija
12/16 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joita ei näe usein ja pääse huomaamaan, ett kaikki on ok"

Elätkö muita varten vai itseäsi ? Onko sinulla pakonomainen tarve miellyttää muita ja pelkäät että ystävyys murenee yhdestä väärästä sanasta?

Oletko ottanut huomioon sen vaihtoehdon, että vaikka joku ei vastaa, ei se automaattisesti tarkoita että kaikki on nyt huonosti? Oletatko, että muut eivät koskaan tee virheitä tai huonoja valintoja epähuomiossaan ?

Vierailija
13/16 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mut miten tulkitsette? Jos joku tekee näin, niin unihdatteko ihmisen kokonaan jatkossa? Onko tää merkki siitä, että ei halua olla enää tekemisissä (vaikka mitään ei olisi sattunut)?

Mä itse olen nykyään pyrkinyt siihen etten oleta mitään vaan kysyn suoraan jos joku vaivaa mieltä. Tai mikäli en uskalla kysellä niin olen miettimättä asiaa ellei toinen suoraan sano päin näköä että ei halua olla tekemisissä.

Ei ole oikeastaan minun ongelma, jos toinen ei tahdo mulle vastata.

Toki jos lakkaa kokonaan vastaamasta niin en minäkään sitten ala mitään yksinpuhelua vetämään.

Vierailija
14/16 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Tuntuu, että oo tosi erlainen ku moni täällä. Se on ilmeisesti siis ihan normia jättää lukematta/vastaamatta viestejä...

Itselleni tulee kyllä todella ignoorattu olo.

AP

Vierailija
15/16 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lainkaan whatsappissa, mutta Facebookissa olen. Siellä näyn aina aktiivinen-tilassa. Paitsi silloin, kun buuttaan tietokoneeni. Olen siis aktiivinen-tilassa silloinkin, kun olen esimerkiksi koiran kanssa lenkillä, kaupassa, jossain toisessa huoneessa tai nukkumassa. Saan välillä öisinkin viestejä, mutta en mä siihen herää. Lisäksi katson suoratoistokanavia isolta näytöltä, makaan sängyn päällä ja saatan hiirellä klikata viestina auki ja lukea sen, mutta vastaan vasta sitten, kun nousen ylös ja menen tietokoneen ääreen. Eli monta kertaa luen kyllä viestin illalla sängyssä, mutta en viitsi nousta enää ylös vaan vastaan vasta aamulla. Tästä syystä oletan, että muutkin lukevat ja vastailevat viesteihin sitten, kun heille itselleen sopii.

Vierailija
16/16 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsen niin, että sillä ihmisellä on muuta tekemistä ja hän lukee ja vastaa silloin kun hänelle sopii. En itsekkään kyttää kokoajan viestejä.

Jos toinen ei ikinä vastaa sellaisiin viesteihin, jotka vaatii oikeasti vastauksen tietenkin n lopetan viestittelyn. Jos hän haluaa olla yhteydessä ,hän on se, jonka pitää viesti lähettää.