Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumiehen ristiriitainen käytös

Vierailija
10.11.2021 |

Olen tapaillut muutaman kuukauden miehen kanssa joka lähettää tosi ristiriitaisia signaaleja. On kertonut ihastuneensa ja välillä puhunut yhteisestä tulevaisuudesta tms. Vasta kuitenkin yhtäkkiä puhui siitä ettei tiedä miten suhtautuu siihen kun minulla on lapsi josta on kyllä ollut alusta asti tietoinen. (Omia lapsia hän ei tahdo ja se on mullekin ollut täysin ok.) Muuttui hetkessä epävarmaksi omasta puolestani koko suhde, kun se lapsi ei siitä mihinkään ole häviämässä.
Nyt sitten on pariin otteeseen kuitenkin höpöttänyt jotain naimisiin menosta kanssani ja mittaillut (vitsillä) jopa nimetöntäni. Mitä tuosta miehestä pitäisi ajatella?
Ap.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos parin kuukauden jälkeen jo puhuu naimisiinmenosta (edes vitsillä) niin juokse ja lujaa. Haluaa sinusta palvelijan itselleen.

En usko että olisi oikeasti menossa naimisiin. Uskon kuten edellä kirjoitin eli että puheilla pidetään koukussa sillä aikaa kun tarkastellaan muita (lapsettomia) vaihtoehtoja.

Vierailija
22/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kuukausi, välimatkaa, tapailette kerran viikossa ja mies puhuu naimisiinmenosta "vitsillä". 

Hmm. Itselläni nousisi karvat pystyyn.....että mikä hätä tässä on? Mitkä on oikeat tarkoitusperät? 

Sun kellot siis ap soi, kuuntele niitä. Kun mun kellot soi, mä jätän aina homman sikseen. 

Kun tapasin nykyisen mieheni, olimme niin retkussa että kuuden viikon päästä ei oltu erossa yötäkään. Pidin kämppäni aika silti, nähdäkseni miten yhteiselo sujuu, laitoin sen vuokralle (se on minulla yhä). Hyvinhän se on sujunut jo 23 vuotta, naimisissa ollaan.

Mutta mulla on ollut tuollainen 150 km päässä asuva, joka halusi kihloihin jo kahden kuukauden päästä, vaikka näimme noin kahden viikon välein. Noh, siinä matkan varrella paljastui, että "opiskelijalla" ei ollut mitään kunnollista suunnitelmaa valmistumisen suhteen, ei toimeentuloa, iskän ja äiskän luona asusteli 30 v. aikuinen mies. Itse olin töissä, asuin omillani ja asunto- ja opintovelkaa makselin. Oli monta muutakin kummallista juttua, ja kelloni kilisivät,  lopetin suhteen. Sen jälkeen alkoi helvetti: kiristyssoitot töihin ja vanhemmilleni, mm. mummoni numeron oli onkinut ja soitteli vanhalle ihmiselle kaikenlaisia valeita minusta, miten olin rosvo ja varas. Mummu oli sydänkohtauksen partaalla ja soitti minulle kauhuissaan. Mies myös odotteli oveni edessä kun tulin töistä kotiin. Isä alkoi ajella minua asemalta kotiin.  Olin töissä isossa isännöintitoimistossa ja isännöitsijä oli hyvin ymmärtäväinen ihminen. Vaihdoin töissä konttoria, kotikaupungissa asuntoa ja myös laitoin sekä osoitetiedot että puhelinnumeroni uudeksi ja salaiseksi, ja sen jälkeen sain olla rauhassa. Siihen aikaan ei vielä ollut lähestymiskieltoja. 

Olehan varovainen! Lapsi tulee ensin, hän on sun aarteesi, paskaan ei kannata liukastua toista kertaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla ollut hulluja miehiä kuten minullakin, joten ole tarkkana! Älä nyt niin paljon pane arvoa tuolle höpinälle, mutta mitä ihmettä, jo parit oharit tässä ajassa! Plus tuo ailahtelu.

Vierailija
24/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tämän miehen kanssa lähiaikoina olisikaan sitoutumassa mitenkään vakavasti. En ole muuttamassa yhteen tai varsinkaan menossa kihloihin tai naimisiin. Osaan kyllä ajatella järjelläkin.

Toisaalta en halua tässä heittää suoraan kirvestä kaivoon, kun jos olisikin niin että mies vakavasti miettii meitä ja on herännyt uudelleen siihen että se tarkoittaa sitten pakettiratkaisua johon kuuluu myös lapsi. Mies on myös minua vähän nuorempi ja voi myös olla että olen niinkuin jotkut tituleerasivat "väliaikaisratkaisu" kunnes löytyy se nuorempi ja lapseton.

Ap.

Vierailija
25/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siis tämän miehen kanssa tapailtu n. puoli vuotta, mutta säännöllisesti nelisen kk.

Ap.

Vierailija
26/31 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin varmahan ei voi olla negatiiviseen eikä positiiviseen suuntaan.

Vierailija
27/31 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/31 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sesika

Vierailija
29/31 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peluri. Tulet saamaan kenkää jossain kohtaa. Nimim. kokemusta on.

Vierailija
30/31 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen nimi alkaa jiillä ja päättyy yyhyn niin juokse ihan saattannn an lujaa.

Vierailija
31/31 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex halusi jo kuukauden jälkeen kihloihin kanssani. Oikea salamarakkaus. Samaan tyyliin kolmisen vuotta myöhemmin hullaantui työpaikallaan nuorempaan naiseen ja minua oltiin lennosta vaihtamassa toiseen. Muutin omilleni kun mies ehdotti haluavansa kokeilla toista naista sillä aikaa kun odottelen hänen päätöstään siitä, kumman naisen lopulta valitsee. Siis aivan hullu, mt-tapaus. Uskon, ettei hän ollut edes eronnut kun alkoi aikoinaan minua piirittämään. Hänen varastonsa oli vielä exän tavaroita täynnä. Nämä huumasta eläjät on oma lukunsa. Onneksi en naimisiin ehtinyt, häistä oltiin jo puhuttu ja yhteistä mökkiä ostamassa. Väistin luodin.

Ole varovainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi