Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko masennukseen kyllästyminen kaikkeen?

Vierailija
10.11.2021 |

Ikävä tunne, olen kyllästynyt kaikkeen. En osaa sitä muuten selittää. Ja tekee vaan mieli nukkua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuuluu. Silloin nimenomaan ei enää kiinnosta yhtikäs mikään.

Vierailija
2/6 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu. Asiat, jotka ennen tuottivat iloa, eivät kiinnosta ja mistään ei innostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulua, mutta sellainen kuuluu myös laiskuuteen.

Vierailija
4/6 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuuluakin. Ja liika nukkuminen tai unettomuus. Onko ollut kauan vai voiko olla kaamosmasennus? Jossain, olikohan tämä palsta vai joku muu, oli keskustelu siitä että masennus voi johtua joko välittäjäaineista ja lääkehoidosta on hyötyä. Toinen vaihtoehto oli olosuhteet jolloin lääkkeet eivät välttämättä auta vaan olosuhteita pitää muuttaa ennen kuin toipuminen voi alkaa. Tätä mietin itsekin kun pienestäkin lääkemäärästä tulee humalainen olo ja outoja unia. Ja vaikka lääkkeitä joka paikassa "tuputetaankin" niin jopa lääkäri on sanonut että ne saattavat nopeuttaa toipumista ja auttaa pahimman yli. Vähän sekavaa tekstiä mutta pohdin itsekin parhaillaan vaihtoehtoja. 

Vierailija
5/6 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut hoidossa yli 10v kunnallisella. Eri lääkemuotoja kokeiltu. Nyt lamictal, seronil ja olanzepin. On siis monia laitos jaksojakin ollut. Nyt tämä kyllästyminen on uusi oire, tai ainakaan en muista että olisi pitkään aikaan ollut. Oon tällä hetkellä määräaikaisella eläkkeellä.

Ap

Vierailija
6/6 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu apatiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän