Mikä on Helsingin huonoin ravintola
Mikä pk-seudun ravintola on jäänyt mieleenne erittäin huonona kokemuksena joko ruoan, palvelun tai pahimmassa tapauksessa molempien vuoksi? Itse voisin mainita ainakin Amigon Tehtaankadulla. Paikka on pysynyt pystyssä lähinnä kantiksien vuoksi, koska ruoka on heikkotasoista ja ylihintaista. Plussaa kesäisin pubipuolen terassillekin tarjottavat tapakset. (Tosin, kulman takana on monta kertaa parempi tapasravintola.) Kerran olimme varanneet syntymäpäiväjuhlia varten pöydän, koska muualla oli täyttä juhlapyhän vuoksi. Tarjoilija sotki tilaukset, laimean makuista ja kallista ruokaa piti odottaa tunti. Kerran kävin firman piikkiin, pihvin kypsyysasteet päin mäntyä. Mutta varmasti teillä on mehukkaampiakin stooreja takataskussa.
Kommentit (111)
Ovatko useimmat tarjoilijat nykyään helsinkiläisravintoloissa ulkomaalaisia?
Mitä Guang dongille kuuluu, onko tilalle avattu uutta ravintolaa
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cantina Westissä oli huono palvelu ja hinnatkin melko korkealla.
Ääni Cantina Westille. Aikoinaan yksi Hesan parhaista, nykyään vajonnut jonnekin ihan Chico's / Rosso -tasolle. Mautonta, vetistä mössöä ja sitkeitä tortilloja... jotain Euroshopper- salsaa ja nachoja. Osaisin tehdä parempaa texmex-ruokaa itsekin!
Ja aloittajan mainitsema Amigo, sehän on eiralaisten kantajuottola. Siellä käy eiran kyldyyriväki vetämässä päiväkännejä, ei siellä ruuan takia käydä.
Eirasta puheen ollen, onko se hirveä Sea Horse vielä siinä kulmassa? Kävin syömässä siellä kerran pihvin, joka oli ihan huoltoasema-tasoa, tosin nykyään huoltsikoiltakin saa parempaa ruokaa... Huh huh.
Hei höpsö, ei Sikalassa kannata pihviä syödäkään vaan silakat ja muusi, lohikeittoa tai oliko nyt maksaa se joku kaikkien suosittelema. En ole maistanut kun pesco-vegeilen, mutta kaikki mitä olen Sikalassa itse syönyt on ollut tosi hyvää.
Paistinrasvan haju salin puolella on tietty asia jolle jotain vois tehdä, mutta tulen varmaan käymään muulloinkin kun sille puolen kaupunkia satun.
Mä olen Sikalassa syöny kaupungin parhaan Wienerschnitzelin. Aivan paras siis.
Amigossa puolestaan keskitytään juomiseen. :)
No ei ole varmaan kaikista huonoin, mutta en itse tykännyt: Naughty BRGR.
Todella pitkä odotusaika, tilaat itse tiskiltä ja noudat itse ruuan valmistuttua tiskiltä ja joudut odottamaan burgeria ja ranuja toooodella pitkän aikaa. Ravintola on hälyisä ja ahdas, pöydät on tosi pieniä ja ahtaasti. En ymmärrä konseptia, pikaruokaa jota ei saa nopeasti.
Ruoka itsessään ihan ok, mutta ei mitään ihmeellistä. Vähän kuin hese mistä saa myös olutta, mutta joudut odottamaan ruokaa tosi kauan.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole varmaan kaikista huonoin, mutta en itse tykännyt: Naughty BRGR.
Todella pitkä odotusaika, tilaat itse tiskiltä ja noudat itse ruuan valmistuttua tiskiltä ja joudut odottamaan burgeria ja ranuja toooodella pitkän aikaa. Ravintola on hälyisä ja ahdas, pöydät on tosi pieniä ja ahtaasti. En ymmärrä konseptia, pikaruokaa jota ei saa nopeasti.
Ruoka itsessään ihan ok, mutta ei mitään ihmeellistä. Vähän kuin hese mistä saa myös olutta, mutta joudut odottamaan ruokaa tosi kauan.
Naughty Burgerin kasvisburgeri ainakin maistuu ihan paskalta. Kerran kokeillut, never again.
Millä kadulla tää guang dong on?
Ehdoton huonoin on Kampissa sijaitseva Don Corleone italialainen ravintola. Olin siellä vuonna -18 kaverin kaa näin shoppailun päätteeksi syömässä, kunnes mentiin sisään, niin meitä ei otettu yhtään huomiota ja paikka oli puoli tyhjillään. Tarjoilijalla kesti tosi kauan, ku oltiin valmiina. Itse tarjoilijana oletin aluksi, että hän edes kysyisi juomaa aluksi, mutta meni melkein 10 min odotellessa! Ruoka tuli nopeasti ja jälkkäri oli ihan fine, mutta sieltä tuli toinen tarjoilija tuli ja kerrottiin, että haluttaisin laskut erikseen, joten siellä mun ja kaverin jälkkäri oli täysin toiseenpäin ja se selitteli, että se ei vaikuta loppusummaan ja olin ihan ihmeissään, että tässä on kuitissa on täysin väärä jälkkäri mun ja kaverin kuitissa ja se ei suostunut vaihtaa. Noh, maksoimme kortilla ja mulla tuli taas ihan toisenlainen summa ( muutama euron halvempi kuin kuitissa) niin ihan ärsyyntynyt ja ei tää tarjoilija edes kiitänyt meitä lähtiessä! En pala sinne ikinä!
Kaarnassa sai aikoinaan joka kerta niin huonoa palvelua että lakkasimme käymästä siellä. Ruoka oli ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Hakaniemessä (Ympyrätalon vieressä) se joku italialaistyyppinen ratkaisu. Hirveän huono palvelu! Meinasin kääntyä jo tiskiltä pois. Ruoka oli ihan ok.
Oliko Leonardo...
Joku spurgu mesta Kalliossa. Spuge laitto kebabit mikroon ja voja ruuat oli valmiit.
Linnanmäen spazzo ravintola oli melko järkyttävä kokmus. Annoksista unohdettiin osa aineksista. Ei hyvitetty mitenkään. Lasten pasta-annokset ala-arvoisia