Apua! Löysin koneelta miehen exän alastonvideotervehdyksen
En olisi ikinä uskonut että tänne joskus tälläistä kirjoitan. Mutta kävin tänään läppäriäni läpi poistellen turhia tiedostoja. Lataukset-kansiosta löytyikin sitten noin 30 sekunnin video. Aloituskuva oli tumma jossa näkyi ikkuna ja ajattelin että varmaan joku vahinko/testivideo meidän kamerasta ja meinasin suoraan poistaa sen. No onnekseni/pahaksionneksi klikkasin ja mikäs sieltä paljastuukaan. Video miehen exästä pelkissä alushousuissa ensin perseen heilutusta ja sitten tissit kameraan ja sanoo jotain tyyliin "tule kotiin, haluan olla kanssasi". Tiedän että kyseessä on miehen ex koska olen nähnyt hänet aiemmin kuvissa. Katsoin videon tiedot ja se on ladattu sähköpostista viime toukokuussa. Tämä samainen nainen myös pyysi minua fb-kaveriksi muutama kuukausi sitten mutta en hyväksynyt koska en häntä tunne enkä muutenkaan nyt halua erityisesti olla tekemisissä miehen exien kanssa.
Tiedän että mieheni oli häneen vielä yhteyksissä kun tapasimme, mutta kun aloimme tosissamme seurustelemaan parin kuukauden päästä tapaamisesta tein selväksi että yhteydenpito (ei ollut ihan kaverimielessä) exän kanssa pitää sitten lopettaa. Hän lupasi että näin tekee ja että on tosissaan kanssani. No sen koommin en ole sitten tästä ihmisestä enää kuullut mitään vaitsi nyt ensin se kaveripyyntö ja nyt tämä video pomppasi silmille. Videon nähtyä menin fb:hen katsoakseni hänen profiiliaan koska halusin varmistaa että videon nainen oli todellakin hän koska en muistanut kasvonpiirteitä varmasti. No en löytänyt profiilia enää ollenkaan! Katsoin sitten asetuksista ja kappas hänen nimensä löytyikin estolistaltani! En ole itse häntä estänyt, ainoastaan poistin kaverikutsun joten taitaa olla mieheni ottanut puhelimeni ja estänyt naisen. Kerroin siis miehelleni kun sain sen kaverikutsun että arvaappa mitä. Tässä on nyt jotain hämärää. Tekisi mieleni räväyttää video miehen eteen ja kysyä että mitä on tekeillä mutta haluan kyllä varmistaa että hän ei valehtele ja että saan todelliseen tilanteen selville. Olen aivan raivona mutta pinnistelen naamaa peruslukemilla. Menin suihkuun itkemään koska vitutti niin paljon.
Olemme olleet yhdessä nyt lähes 5 vuotta ja asuneet yhdessä 4 vuotta. Olen aina ajatellut että meidän suhde on täydellinen ja ollaan onnellisia. Tehdään paljon yhdessä ja ollaan toistemme parhaat kaverit. Ollaan suunniteltu perheen perustamista parin vuoden päähän. Oikein pistää vihaksi ajatella jos mies on valehdellut koko ajan ja pimittänyt jotain multa. Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Postin naisen estolistalta joten saas nähdä jos yrittää ottaa uudelleen yhteyttä. Apua en kestä tätä! Ja en nyt todellakaan jaksa mitään pilkkaus tai haukkumaviestejä. Kiitos jos jaksoit lukea tuli aika romaani.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:51"]
Tää on niin nähty provo. Jo monta vastaavanlaista on ollut esillä ja sama kaava toistuu jokaisessa. Löytyy miehen salaisuus ja sitä ei missään nimessä voi mieheltä kysyä vaan pitää kysyä av:lta mitä tehdä. Muutama sivu "hyviä" neuvoja ja kohta tarinassa on kolmaskin osapuoli. Ap itse katoaa ketjusta kokonaan ensin heruttaen että kysyy mieheltä huomenna tai nyt on ansa viritetty tyyli, eikä palaa enää kommentoimaan. Minä, kokenut av-mamma sanon ihan suoraan, että ei mene tämä provo läpi.
[/quote]
No odotinkin jo tätä provoepäilyä. Ihan sama jos et usko en jaksa alkaa itseäni puolustamaan. Näiden toisten ketjujen inspiroimana kyllä tein tämän koska haluan kuulla toisten mielipiteen siihen miten kannattaa edetä koska olen itse ihan sekaisin tästä.
En poistanut videota.
AP
No jos et poistanut videota, lataa se jonnekin, sitten viesti fb:hen ja viestin mukaan linkki.
Itseasiassa musta epäuskottavaa tässä on se, että ex on videossa kasvoillaan. Jos itse laittaisin miehelle eroottisia kuvia tai videoita, en todellakaan jättäisi kasvoja niihin, koska siitä olisi harmia jos joutuisivat vääriin käsiin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:51"]
Tää on niin nähty provo. Jo monta vastaavanlaista on ollut esillä ja sama kaava toistuu jokaisessa. Löytyy miehen salaisuus ja sitä ei missään nimessä voi mieheltä kysyä vaan pitää kysyä av:lta mitä tehdä. Muutama sivu "hyviä" neuvoja ja kohta tarinassa on kolmaskin osapuoli. Ap itse katoaa ketjusta kokonaan ensin heruttaen että kysyy mieheltä huomenna tai nyt on ansa viritetty tyyli, eikä palaa enää kommentoimaan. Minä, kokenut av-mamma sanon ihan suoraan, että ei mene tämä provo läpi.
[/quote]
No odotinkin jo tätä provoepäilyä. Ihan sama jos et usko en jaksa alkaa itseäni puolustamaan. Näiden toisten ketjujen inspiroimana kyllä tein tämän koska haluan kuulla toisten mielipiteen siihen miten kannattaa edetä koska olen itse ihan sekaisin tästä.
En poistanut videota.
AP
[/quote]
no onpahan totta tai ei niin tämä on oikein herkullinen keskustelunaihe !
voisko sen videon ladata jonnekin nettiin niin näkisimme sen....
Vain onko se niin, että kun kaveripyynnön evää niin menee automaattisesti estolistalle?
Joo nainen on tosiaan ihan kasvojensa kera videolla niin en todellakaan aijo sitä mihinkään julkisesti ladata. Todella idioottimaista kyllä lähetellä tuollaisia tunnistettavia alastonvideoita muttaei varmaan uskonut sen päätyvän muiden silmiin.
AP
Kiitos asiallisista viesteistä. Taidan ottaa tänään kissan pöydälle ja näyttää videon miehelle ja kysyä suoraan. Jos epäilyttää vielä jokin niin myöhemmin voin sitten ottaa yhteyttä tähän naiseen kun kerran nimi ja profiili on tiedossa.
Helvetti meille on kaiken kukkuraksi tulossa ihan just vieraita. Pakko pistää jäitä hattuun nyt hetkeksi ja sitten vieraiden lähdettyä kysyä.
AP
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:59"]Vain onko se niin, että kun kaveripyynnön evää niin menee automaattisesti estolistalle?
[/quote]
Ei ole.
t. nörtti
Kuulostaa ikävältä.
Kutsu ex teille kahvipöytään. Istukaa kolmisin alas ja kerro miehellesi ja tälle naiselle törmänneesi videoon. Sano, että haluat kuulla, mistä on kyse. Seuraa heidän reaktioitaan. Ole tyynen rauhallinen ja ystävällinen koko ajan. Sano, että jos heillä on jotain meneillään, et aio seistä heidän tiellään, mutta että sulla On oikeus tietää... Ja että mikäli heillä joku juttu on, et itse halua olla osallisena asiassa.
Sun varmaa kannattaa jutella mieheskaa ja näyttäö toi video . Ei sun miehes välttämättä oo sua pettänyt ja varmaa siks ei oo tost videost kertonu koska ei oo halunnu pahottaa sun mieltä. Ties vaikka toi ex vaa yrittää teijän välii ja siks miehes estäny sen sun faces. Puhu sille exälles