Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheuttaako JE-pilleri lapsettomuutta?

Vierailija
25.01.2015 |

Ystäväni ohimennen erään keskustelun lomassa sanoi, että niin jälkiehkäisypillerithän usein aiheuttavat lapsettomuutta. Olen itse syönyt 19-vuotiaana yhden je-pillerin kun kortsu meni rikki ja nyt olen 25-vuotias ja olemme jättäneet ennen joulua kaikki ehkäisyt pois, koska toiveessa vauva. Ekasta yrityskierrosta en vielä tullut raskaaksi ja mulle stressierkille tuli tietysti hirvee olo, että entä jos olen pilannut hedelmällisyyteni noista je-pillereistä tai siis siitä yhdestä.. :(

Kertokaa hyvät mammat että olette tulleet raskaaksi vaikka olettekin joskus elämässänne yhden jälkiehkäisypillerin napanneet?! helpottais ihan tosi paljon kuulla kokemuksia

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa tuollaisiin perustelemattomiin väitteisiin. Jos jälkiehkäisypillerit aiheuttaisivat lapsettomuutta niin se asia olisi selvinnyt tutkimuksissa ja tilastoissa jo moneen kertaan. 

Vierailija
2/2 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisytabletti ei aiheuta lapsettomuutta. Useasti saman kierron aikana otettu JE voi sekoittaa hormonitasapainon ja kiertoa, mutta kerran otettu tabletti ei aiheuta lapsettomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä