Nyt mielipide! Mies pettämässä?
Miehen lähti "yksille" eilen kello 21:30. Ilmeisesti olleet kavereidensa kanssa Apollossa, Helsingin keskustassa. Nyt miehen puhelin kiinni ja saatanan äijää ei näy ainakaan kotona. Epäilen, että on pettämässä minua jonkun ällöttävän sihteerin (mieheni kuolaa blodenja vähän pulleita sihteerejä) kanssa. Mitä teen? Alanko soittaa Helsingin keskustan hotelleja läpi? Mitä sanon kun tulee kotiin? Kusettaa varmasti jostain jatkoista. Kiehun raivosta.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:10"]
Miksi mies pettäisi sinua?
[/quote]
No miksiköhän. luitko tän aloituksen?
Laita hyvää ruokaa äläkä ala riitelemään.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:11"]Oletko niin ällöttävä, ruma ja nihkeä akka, että mies pettää sun oman käytöksen takia? Oletko antanut miehellesi?
[/quote]ilmoitin asiattomaksi.
Aika todennäköistä on että on pettämässä tai ainakin ollut ja siksi ei laita puhelinta päälle. Kellohan on jo 11, joten aika vaikea keksiä muuta selitystä. Jos ei oteta lukuun sitä että mies makaa tajuttomana jossain sairaalassa.
Eiköhän putkastaki ois päässy jo aamuvarhasella... Et joko sattunu jotain tai sit ollu pettämässä, tulee ekana mielee... Onko sulla kenenkää sen kaverin numeroa jolle voisit soittaa?
Juu, soittele hotelleihin ihmeessä, ne nauraa sulle. Tietoja ei anneta ulkopuoliselle, ja lisäksi nolaat itsesi.
Tosin teet sen jo tällä huomiohuoraamisellasi ja kiukuttelullasi.
Ja jos on pettämässä, katso peiliin. Jos kotona on kaikki hyvin, ei ole syytä pettää, suurin syyllinen pettämistapauksissa on petetty itse.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:55"]
Juu, soittele hotelleihin ihmeessä, ne nauraa sulle. Tietoja ei anneta ulkopuoliselle, ja lisäksi nolaat itsesi.
Tosin teet sen jo tällä huomiohuoraamisellasi ja kiukuttelullasi.
Ja jos on pettämässä, katso peiliin. Jos kotona on kaikki hyvin, ei ole syytä pettää, suurin syyllinen pettämistapauksissa on petetty itse.
[/quote]
p.s. siis miesvihapalstan mielipiteen perusteellako päätät , onko miehesi pettänyt vai ei?
Aika maaginen paikka tämä sontapalsta jos se ohjailee miesten käytöstä oikeassa elämässä.
Varmasti on pettänyt. Mielestäni kova kuulustelu ja erolla uhkaaminen käyntiin. Näissä hommissa pitää olla naisena saatanan kova.
Onko mies löytynyt? Mikä tilanne?
No?