Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

[][] SYYSVÄEN WEEKEND [][]

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu loppuviikon täysin saamaton edes käymään täällä.

Hurja tuo öttiksen synnytyskertomus! Itsellä taitaa mieluummin olla kolmen päivän " avautuminen" edessä, niin kuin ekallakin kerralla. Varmaan vielä marraskuun lopussa täällä palloilen isoine mahoineni!

Isi nukuttaa poitsua niin voi hetken rauhassa pörrätä netissä.

TyynyG: meillä on hyvin pieni tyyny pojalla käytössä, oisko joskus keväällä otettu käyttöön. Välillä välttämättä poika sen haluaa, välillä heittää sen pois...

BiisiG: huonosti on tullut viimeaikoina kuunneltua mitään, paitsi autossa.. Odotan innolla Zen Cafen uutta levyä, ne sanat on välillä ollu hyviä. Ei oikein tuu mieleen.. Mietin yhtenä päivänä et pitäs etsiä jostain vanhoja Dingon levyjä kun kuulin jonkun biisin radiosta... (se oli sitä nuoruutta!) Joten en osaa edes vastata tähän galluppiin.

Paino oli jopa laskenut kun kävin pe neuvolassa. Pelkäsin et ois noussu monta kiloa. Muuten kaikki hyvin. Kovasti taas ottaa tuo kävely alapäähän.

Markkinoilla tuli meidänkin käytyä ja ostettua ihanaa!! lihakukkoa.

Ensi viikkoon nyt sit kun ei tuu muuta mieleen..

Reeli

Vierailija
62/67 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulut Levillä olis aika hauska, mut ehkä joudun tyytymään työläisversioon lähempänä kotia :-(

Alli: ke käy hyvin. Sovitaanko s-postissa tarkempaa aikaa?

Työasiat pukkaavat ikävästi päälle. Sain osakseni suurta närkästystä, kun kieltäydyin ylimääräisistä hommista huomisaamuna. Teen jo iltapäivällä ylimääräishommia, joten mielestäni olis ollut kohtuutonta kaataa kaikki mun huoliksi. Onhan siellä yli 50 muutakin, jotka ihan yhtä mainiosti voivat ko. työn tehdä.

Typyn uusi villitys on kyseleminen. Mikä tämä on? Mikä tuo on? Eikä riitä lyhyt vastaus, vaan pitää selittää pitkät litaniat.

SynttäriG: ihan auki :-( Niin lahjat kuin tarjoilut. Ehkä legoja, sillä ne ovat kovasti kiinnostavia.

Tule mennään, painostaa Typy. Nukkumaan siis mennään...

Keilin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin oli alkupäivän vaisu Onni. Nukkui kahdet päikyt. Sitten kun olis annettu panadolia suun kautta, ei meillä ollut ruiskun ruiskua. Ja lusikasta ei ottanut. Siirryttiin suppoihin ja niistä Onni ei tykkää. Itkee ja sanoo ei lääkettä. Sitten vielä kun oli noita miedompia suppoja, annettiin 6h välein... Että saatiin nyt sitten antaa yöksikin. Yöllä en tahtois suppoja alkaa asentaan, se nestemmäinen olis parempi. Mutta kun laittaa miehen asialle apteekkiin...:)

Äsken mittasin huvikseni pyllystä lämmön ja olihan sitä 39,5. Aika kuumakin oli siis poika. Mikähän tämä kuume taas on????? Huhtikuussa oli samanlainen, nuhaton korkea kuume. En vaan käsitä. Onneksi nyt iltapäivästä ja illasta Onni oli aika reipas. KÄytiin vaunuttelemassakin. Oli ihan melkein normaalin lämpöinen päästä, joten ajateltiin, ettei istuminen rattaissa liene liian rasittavaa. Saatiin kaikki vähän happea. Ei Onni edes pyytänyt kävelemään vaan mieluusti tutustui istualtaan uuteen asuinympäristöönsä. Iltapuurokin maistui, kun oli suolan sijasta sokeria:)

Pian on pitsa valmis. Mies värkkäsi sen tuossa kun vein Onnin nukkumaan. Nams. On kyllä tullut vähän herkuteltua taas. Karkkia, pullaa ja sen semmoista.

Voi, pikkujoulut Levillä kuulostaa aika houkuttelevalta! Raaskisiko sitä jättää Onnin edes 2 yöksi..? Ja olisikohan asuntovelallisella varaakaan...

Niin, ei tämä kuume tosiaan mikään iso juttu ole. Olen monta kertaa koputtanut puuta ja sanonut, että onneksi ollaan säästytty mahataudilta. Tai siis Onni on välttynyt, se kai tärkeintä on. Sitä tautia en ottais mielellään. Pelkäisin varmaan kuivumista yli kaiken ja olishan se muutenkin aika ikävä tauti.

Se vaan on näiden ongelmien kanssa just kuten täälläkin on puhuttu: jokaisella on ne omat vastoinkäymisensä eikä niitä voi koskaan verrata toisten ongelmiin. Eikä siis laittaa mihinkään järjestykseen. No, minä joskus valitan tosiaan pienestäkin, se saattaa joskus johtua ihan vaan väsystä. Nytkin tämä kuume, tietysti rasittaa Onniakin ja on kurjaa katsoa kun pieni on niin vaisu, mutta mua siinä rassaa eniten just se, että ollaan niin eristyksissä sitten. Mulle kun on tosi tärkeää, että saadaan nähdä kavereita ja kulkea ja mennä. Tai edes olla pihalla. No, joku varmaan ymmärtää mitä tässä ajan takaa. (niin ja on näissä Onnin sairasteluissa aina sekin puoli, että olen sitten niin hakoteillä ja murehdin aina välillä turhaankin toisen vointia. Kun on eka lapsi ja sitä rataa, sitä on niin kokematon. Vaikka on jo 2v harjoitellut..)

Tosi kurjia nuo talohuolet ovat joo. Minäkin voisin tykätä ostaa vanhan talon mieluummin kuin rakentaa ihan uuden mutta jotenkin olen kauhean epäluuloinen, jos rakennusvuosi on kymmenien vuosien takaa. Ehkä siksikin, että yleensä nuo asunnot vaativat joka tapauksessa remppaa ja meistä ei siihen olis. Plus nuo mahdolliset homeet..

Nyt mä lopetan tän yksinpuhelun.

Mimmulille loppuun hurjasti puhtia! En kertakaikkiaan käsitä, kuinka sinäkin jaksat käydä töissä! Olet ihan super!

T-P

Vierailija
64/67 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olisi sujunut ilman ääliömäistä lomittajaa. Olin Motin kanssa ulkona ja taas tuli sellainen olo ettei kaikki ole hyvin. No tulinpahan taas paikalle pelastamaan meidät varsinaisesta katastrofista. Olin jo niin äimistynyt etten osannut edes olla vihainen, vaan varsin nätisti yritin taivuttaa rautalankaa oikeaan asentoon. " Joo, joo" oli vastaus, liekkö meni perille. Kaikesta en viitsinyt edes sanoa. Nyt on sellainen olo, että koko ajan saisi juosta katsomassa onko siellä kaikki hyvin.

Onskalle paranemista!

Olen kyllä kiinnostunut Levin reissusta, mutta olemmeko Pilen kanssa ainuita?:) Katselin jo hiukan lentoja ja mökin vuokria:)

Aavis ja Motti

Vierailija
65/67 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEnkat alkamssa ja kamala makeanhimo..voisin syödä mitä vaa!!!!

Levi olis ihanahoukuttelena,mut rahallisesti täysin mahdoton:-( Jos tänneki jää väkeeni pidetää pikkujoulut myös perinteisemmin menoin?

Poika on kuunnellu 2päivää joululauluja ja vastapäises talos huomasin eilen partsilla joluvalot!!!!!!!Siis sellanen kirjava valokaapeli!!Ne on mun mielest talvivalot ettei vaa joluvalot mut kyl tää on jo pikkusenaikasta!

Eipä tässä mitä asiaa..Kiva kun monet on käyny kertomassa kuulumisia :-)

jatu

Vierailija
66/67 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis olla nukkumassa, mutta kun ei malttanut lähteä heti ruuan jälkeen kotiin. Pitkästä aikaa nähtiin paria ystävää kaukaisilta mailta. Onneksi saatiin vielä sovittua uusi tapaaminen, niin raaski lähteä kotiinkin. Olen ihan unikunnossa.

Toi autoleffa voi tosiaan olla liian pitkä. Kyllä meillä lapset kattoo tunnin elokuvan joskus helpostikin, mutta pari tuntia lienee liikaa. Jäädään odottelemaan dvd:tä.

Lapset oli olleet tosi kiltisti ja menneet nukkumaankin ihan suosiolla. Pieni siis protestoi vaan mulle:(

T: Ynis

Vierailija
67/67 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkapalalevyä on äly kätevä leikata pizzaleikkurilla.