Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

[][] SYYSVÄEN WEEKEND [][]

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa oli havaittavissa viime viikonloppuna. Muutamat sukulaisasiat ahdistavat tai painavat mieltä. Omassa perhepiirissä vain Pieniä juttuja, mutta suurin syy lienee jälleen se, että tuntuu vaan siltä, että kaikki kotityöt kaatuvat mun niskaan eikä jää aikaa muuhun.

Kauppareissusta selvittiin hengissä. Typy katsoo onnellisena mukaan tarttunutta Nalle Puhia. Mies karkasi töihin.

Öttikselle paljon onnea! Mahtavasti selvitit ja selvisit traumaattisesta tilanteesta. Kyynelsilmin eläydyin synnytyskertomukseesi. Söötin nyytin koppasit :-)

AV-ihmiset on omaa luokkaansa :-( Onneksi levittelijänä ei kukaan omasta porukasta... Ikävää silti.

Viikolla käytiin pikapikaa Typyn kummit ja miehen lapsuudenystävät moikkaamassa. Pikku koirulainen ja isompi saivat tuliaisiksi herkkutikkuja ja lampaankorvia - hyvin kelpasivat. Typy oli koirista onnessaan, vaikka isompi onkin hyvin riehakas ja kaatoi Typyn pari kertaa.

Lilalle surunvalittelut vahdista ja ystävästä luopumisesta. Ehkäpä tilanne vielä joskus helpottaa... Niin ruoka-aineiden kuin eläinallergioiden suhteen. Pientä toivoa saa pitää yllä!

BiisiG: tällä ehtkellä ei mitään erityistä suosikkia. Musta on ihanaa jo se, että kn pääsee autolla töihin, voi yksinään huudattaa radiota :-) Joku extraväsyaamu piristyy huomattavasti kun pomppii liikennevaloissa autonpenkissä ja laulaa autokaraokea. Ei ehkä kehtaisi samalla lailla vapautua julkisessa liikenteessä :-)

Jaksuja ja voimia masuasukkien kantoon ja muillekin arkieloon!

Pelastan kalan uunista.

Keilin

Vierailija
22/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kotipihamme näkyessä, etsin katseellani tuttua mustaa karvapalloa ja samassa tulikin itku. Ja se itku tulee vähän väliä. Kun huomaa etsivänsä ja ihmettelevänsä jotain koirasta tuttua, aina ollutta asiaa, joka puuttuu. On niin kovin hiljaista. Sinikin etsi eilen koiraansa. Nyt kait kuvittelee koiran olevan ulkona, kun ei ole koiraa kovin montaa kertaa kysynyt.

Kotiintulon karuutta lisää riisuttu koti. Ei mattoja, ei verhoja. Laukkujamme kun purin niin kaikki vatteet sai asetella ihan typötyhjiin kaappeihin. Miehellä ollut kova homma suursiivoissa ja ne jatkuu vielä. Monta jätesäkkiä tekstiilejä ja vaatteita odottaa pesijää. " Huoh"

Rosa on reagoi todella pieneen koirapölymäärään. Mies tuli meitä mummolaan katsomaan. Me lähdimme alta pois että mies ehtii käydä suihkussa ja vaihtaa eläinpölyttömät vaatteet päälle. Takaisin kun tulimme, niin annoin Rosan miehen syliin ja eipä mennyt kauaa kun tytön naama punotti. Mies ei ollut tajunnut käydä suihkussa... Rosan kasvojen iho on taas huonossa kunnossa kun kotiin tultiin. :-( Ensimmäinen kiinteä, ruusunmarjasose, ei käynyt.

T@hti kyseli että mitenköhän pärjätään minun porukoiden kanssa saman katon alla pidempään. Kiitos kysymästä, ihan hyvin. :-) Itsekin mietin että minkälaisena riesana vanhempani meidät kokevat, mutta ei. He nukkuivat pihassa olevassa saunamökissä (kuten ovat tehneet siitä asti kun he heinäkuussa sen valmiiksi saivat) ja me saimme vallata talon kolme makkaria. Eräänä päivänä olin suunnitellut lähteväni tyttöjen kanssa, erästä tuttavaani tapaamaan, että vanhempani saavat hieman hengähtää. Ei onnistunut. Isä kun tuli töistä, niin vaati että Sini oli jätettävä hänelle ja äiti tunki minun ja Rosan mukaan.. Isäni sanoikin että tämä pitempi vierailu on hänen kesän kohokohta ja äitini kertoi saaneensa vierailustamme kovasti voimia. Hulluja nuo isovanhemmat.. Tyhjäpääsiskollakin oli iltavuoroviikkoja, joten ei ehtinyt olla " kuin" 2h päivittäin jaloissa pyörimässä.

Sinin puhe on harpannut muutamassa viikossa huimasti eteenpäin. Ensimmäinen viisisanainenkin virke tuli, " Paappa tulee pian autolla töistä" . Nukkumaan meno oli eilen illalla yhtä tuskaa. Yleensä Sini menee kiltisti nukkumaan klo 21. Eilen meni klo 23.45. Se siitä vanhempien " laatu-ajasta" .. Sini pelkää kovan tuulen aiheuttamaa ääntä. Aina kun Sinin sai rauhoitettua syliin ja hänet laski sänkyyn niin vieteriukkona hänb singahti ylös. Sama juttu äsken päikkäreille mennessä. Nyt ei onneksi ollut niin yliväsynyt, että kuunnella tarinaani tuulesta joka siivoaa ja laulaa samalla. Rauhoittui onneksi sänkyynsä.

Jospa menisin pelastamaan mieheni. Tyrkkäsin äsken Rosan hänelle ja sanoin ettei saa häiritä minun palssta-aikaani. :-D

Mies sanoi että muissa olosuhteissa, lähes kahden viikon yksin kotona olo olisi ollut toivotttua luxusta. Nyt ei sattuneesta syystä ollut!

Olisi niin monta kommentoitavaa asiaa.. Synnytyksen kestosta vielä että hui tuota Mimmun 39 minuuttia. Itselläni kun oli 13 h tämä pikkukakkonenkin. Vaikka lopuksi Rosa tulikin sellaisella rytinällä ja ryskeellä että pelotti. Vaikka olinkin sairaalassa. Enkä kotona, niinkuin Öttis..

Ompa kiva päästä taas teidän seuraan! Aavis ja Motti, oli mukava nähdä! :-)

Lila75

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän sinä Lila75 jo olitkin :)

Justiin mietin, että jokohan ens viikolla saadaan sut mukaan palstavahvuuteen. Ihanaa, että mummulassa meni niin hyvin. Meillä ei oo enää toivoakaan muuta kuin kävästä mun kotona. Muuten kaikilta " menee hermot" .

Voimia kovaan pyykkiurakkaan.

Kiva on tosiaan ollu lukea myös Saamuskan ja Tiiviin kuulumisia.

Ja Ankkis on kyllä huippuahkera.

Pilelle paranemisia ja onnea uudesta työpaikasta!

G: En osaa vastata. mulla sama kuin äitikuulla (vai muistanko oikein?), että kuuntelen mieluummin hiljaisuutta silloin kun on mahdollisuus. Toisaalta radion kuuntelu vois piristää, jos sen vaan opettelis uudestaan. Juha Tapiolta tai Semmareilta varmaan löytyis mun suosikki.

T@hti

Vierailija
24/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paettiin kotoa appivanhemmille ja markkinoille. Örps, pakolliset metrilakut (monta) syöty.

Nyt minulla oli niin paljon sanottavaa kaikille, että.

Mimmulle ehdottaisin kanssa yötissittelyn rajoittamista. Miten se menikään? Anna Wahlgrenin lapsikirjassa oli jotain neuvoja, olikohan imetystukisivuilla kanssa? Muuten kannatan imetystä, jos se kerran sujuu eikä ole mitään muuta syytä lopettaa. Jos kysymys olisikin tottumuksesta herätä usein? Tosin elän nyt niin eri vaihetta, ettei muisteluihini ole luottaminen, saattaahan joku vaihe olla päällä myös. Omassa päätöksenteossa yritän pitää ohjenuorana, että niin kauan kuin jaksan, saa yli puolivuotias yöllä syödä, mutta kun jaksamisen rajat tulevat vastaan, täytyy minun aikuisena ohjata lasta haluttuun suuntaan. Leikatkaa ja liimatkaa omat sanani takaisin, kun puolen vuoden päästä ihmettelen mitä tehdä...

Enkelille sujuvia synttärijärjestelyitä!

Lilan kirjoitus toi mieleen, että te todella joudutte käymään kaiken läpi, minä vasta pelkään joutuvani. Rosan reaktio on hurja, tosi ikävää Rosan kannalta ja koirarakkaan perheen kannalta. Halaus!

Ankkikselle tuloksekkaita ja antoisia opiskeluita! Vaan ei liian antoisia, että jaksat meitä täällä jatkossakin ilahduttaa. Ihanaa, että Lillille on löytynyt hyvää seuraa.

Ayapille ihan muina miehinä huikkasen, että on kiva että olet olemassa!

Kaikkia teitä ajattelin, jokaista ihmistä muistelin, vaikket tekstiin ehtinytkään, sillä se on moro. Olette minulle tärkeitä!

Huuto(merkki)-Kukkuu

Vierailija
25/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelisin mielellään Pink Floydin learning to fly

kaunokainen puree paidan rikki jos ei nyt mennä

k

Vierailija
26/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teistä ei vain voi olla erossa.

Mieskin tuli äsken kotiin. Lykkäsin lapset ja sanoin; hoida! Imuroi! Laita ryysysi paikalleen! Minä menen! Ja lähdin käymään lähikaupassa. Kun tulin, molemmat pienet huusivat, imuri oli nostettu keskelle lattiaa, muuta ei ollut tapahtunut. Sitten marttyyri-minä nosti päätään ja aloin imuroida, järkestellä ja luututa, ennen sitä syötin Neitin ja pistin nukkumaan. Ne (rakkaat) miehet.

Lilalle mukavaa kotiin paluuta, kaikesta huolimatta. Ja voi kun Rosalla alkaisi elämä helpottaa.

Kivaa, kun Tiiviikin on jälleen linjoilla.

Ja kiitos imetyspohdinnosta. Tutti Neitille kelpaa. Mutta jo minä yritän sitä yöllä tarjota - ei käy. Mies jos tarjoaa - kyllä kiitos. Yösyöntiä ollaan yritetty rajoittaa ja vähentää, ja kesällä menikin jo ihan hyvin jonkin aikaa, kunnes kuumeilu ja räkätauti sotki asian. Ja huvituttihan minä yöllä olen. Neiti imaisee tisusta ehkä kerran tai pari ja nukahtaa siihen - tissi suussa! Ja kun siitä yrität siirtää sänkyyn, niin... niin, aloita kohta koko rumba alusta. Ja ei hirveästi viitsisi huudattaa yöllä, koska T on edelleenkin niin herkkä uninen. Kivaa, kun yöllä ollaan koko porukka hereillä ja kaikki itketään. Onneksi ei ole seinän takana naapureita... :D

Nyt täyttämään kakkua. Mahtaa muuten maanantaiaamuna viisari notkahtaa vaakassa ylöspäin :(

Mimmu ja lapset x3

Vierailija
27/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öttikselle ja perheelle onnea!!!

Ee kiittää onnitteluista! Syntymäpäiviä on tänään kovasti juhlittu.

tällä erää ei muuta lisää vieraita tulossa.

voimahalaus kaikille sitä tarvitseville!!!

Vierailija
28/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aluks anteeks kun en muista kenenkään juttuja meinaan syynä viime yönä olin ekaa kertaa 2,5 vuoteen siis yövuorossa. Ihmeen hyvin meni, en tarvinnut edes batterya kahvia kyllä join kupin. Aika rauhallinen yö. Mula on aina klo. 3-5 se pahin aika. No nukuin sitten 15 asti vaikka se koiran unta onkin.

Yöllä sitä miettii kaikkia ajatuksia, teki hirveesti mieli kirjottaa teille yöllä mutta en sit viitsinyt osastolla. Mietin vaan että kyllä se olikin ihan kivaa palata työelämään ja saada aikuista seuraa että oli tämä loppujen lopuksi hyvä päätös. Samalla mietin että olispa jo tammikuu niin päästäs vauvan yritkseen. Poika sai alkunsa 4. kierrosta voipi olla että toinen antaa odottaa mutta jos menisi samaan tahtiin niin pikkukakkonen syntyisi vasta 2008 keväällä ehtiisn siis oleen sen 1.5 vuotta töissä mitä aluksi halusinkin. No sen näkee sitten.

Olo on väsynyt, juuri join kahvia, pitää vielä illala juoda. Sit onkin kaksi vapaata menen ens ke iltaan. Miehellä ens ke synttärit 36 v ostin sille kirjan pitää kait jotain kahvitusta järkätä lähinnä vanhemmille. Kauopan pakastepullaa siis... en ole siis mikään marjatta:)

no enpä taida enempä keksiä mitään juteltavaa olo jotenkin tyhjä ei pää kulje näin vaövotun yön jlk.

t. yötyöläinen manteli

p-s ainiin poika oli mummmillassa nukkunut hyvin 7.30 asti, mies meni sitä katsomaan kun asuvat tässä lähellä, ihanaa huomenna näen kultapoikani

Vierailija
29/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikana vaan - nyt sitä ollaan 30v, mutta tunnen itseni kyllä ihan kaksikymppiseksi ;)

Juhlittiin äsken Vennaa kolme päivää etukäteen. Mangojuustokakku maistui kuten viime vuonnakin. Kynttilöitä kohti puhalsi suloisesti, muttei vielä ihan sammuksiin saakka.

Nyt ollaan lähdössä juhlistamaan ystävien ja sisarusteni kanssa hyvään ravintolaan. Vesi kielellä jo odotan alkuruokabliniä ja lasillista kuohuviiniä sen kera...

Halauksin, tea

Vierailija
30/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyslapsosilla on siis syysäitejäkin:)

Minä olen siivonnut koko päivän, tosin laiskaan tahtiin. Mutta normaaliin verrattuna suorastaan suursiivous tehty. Jos ens viikonloppuna pääsis vähemmällä siivoamisella. Mies toi hyvää punaviiniä ja nyt lasillinen sitä vieressä, nams:) Jostain syystä tomaattimozarellasalaatti (joo, yhteen pötköön kaikki:) ei maistunut normaalin hyvältä.

Manteli, kiva, että työt maistuu! Toivottavasti ei käy loppuvuosi liian pitkäksi uutta yritystä odotellessa:) Tsemppiä!

Jotenkin tuntuu, että nykyään innostun kovasti toisten vauvoista ja vauvasuunnitelmista. Onkohan se pahin mennyt ohi, kun jossain vaiheessa oli jotenkin " välinpitämätön" olo. Vauvakuumetta ei kyllä ole, se on hyvä se:)

Jatu, tule juttelemaan. Nyt minä roikun täällä enemmän ja vähemmän:)

Hilu, tule sinäkin kertomaan tän hetken fiiliksiä! Olit muuten mun unessa viime yönä:) Mielessä olet siis ollut!

T: Ynis

Vierailija
31/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramikan suosikkibiisi oli kiva! Pink Floyd ei niin mun musiikkia. Ei kuitenkaan mitenkään vastenmielistäkään. Kuuntelen Kukkuun biisiä parhaillaan:) Kiva, kun voikin netin kautta kuunnella näitä:)

Lisää biisejä ihmiset, niin pääsen kuuntelemaan! :) Ei muuten ollut alkuun mielessä käydä " urkkimassa" kenenkään musamakua, mutta Ramiksen suosikki oli mulle niin tuntematon, että piti tutkia millasta musiikkia se on.

T: Ynis joka vaan halusi hehkuttaa omaa tän hetken suosikkiaan:)

Vierailija
32/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit biisejä?

K

Vierailija
33/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynkän biisikyselyyn en osaa vastata. Siitä kuitenkin tuli mieleen joku aamu tällä viikolla, kun ajelin töihin ja radiosta tuli Queenin Show must go on, jota kuuntelin niin kovalla kuin kehtasin (liikennevaloissa saattoi kuulua viereiseen autoon silti). Sen jälkeen ei oikein mikään kuullostanut miltään, ei varsinkaan Ressu Redfordin jollotus ...anna mulle taivaalta kuusi kuuta, paa Saturnuksen renkaat sormeeni mun... Piti laittaa radio kiinni.

terveisiä vaan, Keilin ;)

Vierailija
34/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, tuosta Queenistä tuli mieleen että minä taas luukutin jokin aika sitten Ozzyn I`m a dreamer biisiä autossa ja hoilasin niin että vastaantulijat varmasti näkivät kitarisani.. :-D Jäi hyvä fiilis koko päiväksi.

Tenavia nukkumaan..

Vierailija
35/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle teemalta tulee Queenin konsertti

:)

Vierailija
36/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh aikani on alkanut ja toistaiseksi olen tosi reipas;) Ihan rehellisesti täytyy sanoa, että etukäteen on tuntunut varsin vaikealle.Eihän meillä mies paljoa reissaa, mutta nyt lyhyen ajan sisälle sattuu kolme reissua ja muutenkin on niin paljon poissa, että tuntuu kohtuuttomalle tällainen keskellä viikonloppua tapahtuva lähtö. Tuntuu niin tyhjälle ja seuraa ei viitsi pyytää, kaikki on kuitenkin perheen parissa. Näyttää myös, että Motti on tulossa flunssaan. Olin ajatellut huomenna syysretkeillä Ähtärin eläinpuistoon, mutta taitaa jäädä lähtemättä jos vielä flunssa pahenee. Ja niin hyvän keinon olin keksinyt pisimmän päivän tappamiseksi.

Miehen lähtiessä ajattelin, että no, onneksi on lomittaja. Ja tunti siitä, kirosin koko tyypin. Jos olemme kaikki poissa, anoppi laukkaa kyttäämässä lomittajia ja minä aina marmatan miehelle, että antaisi se anoppi niiden olla. Satuin olemaan iltakävelyllä Motin kanssa ja katsoin kellosta, että olipas se lomittaja tosi lyhyen aikaa. Ajattelin ensi olla menemättä katsomaan, mutta jotenkin tuli tunne, että pakko mennä. Hyvä kun menin, ei tosiaan ollut hommat tehty niinkuin piti ja eläinten tsekkaus oli ilmeisesti kokonaan tekemättä, löysin yhden vasu paran aivan paniikissa päästään kiinni juuttuneena. Sain tehdä aikamoisen työn, että sain sen irti. Oli yksi aidan kiinnitys irronnut. Olin sen verran raivona, että laitoin miehen soittamaan lomittajalle, ei olisi tyyppi varmaan huomenna tullut jos olisin päästänyt äänitorveni valloilleen. Sapettaa se ettei niihin tosiaan taida voida luottaa, on sentään kyse elävistä eläimistä, meille jokaisen eläimen henki on kallis-kaikin tavoin.

Kukkuu, kirjoita vaan talo asiaa, mielelläni kuuntelen. Ja vanhojen talojen remppapiiri kuulostaisi hyvälle!

Lila, minä olen niin pahoillani, kaikesta. Täällä ollaan tukena ja olkapäänä jos siltä tuntuu. Voimia!

En oikein osaa sanoa mitään tämän ajan biisiä, kuuntelen niin vähän esim. radiota. Ainainen suosikki on Bob Dylanin " You belong to me" , siihen liittyy ihania muistoja alkuajoiltamme.

Kiitos tuesta algeerioihin liittyen, kirjoittaminen auttaa, tässäkin asiassa, nimittäin olen taas saanut itseni henkiseen tasapainoon asian suhteen. Aijomme pärjätä ilman neocatea, kiitos Pile, sinun sanasi painoi paljon. Yritämme vain nyt panostaa ruokavalion laajentamiseen, olen nimittäin varma, että enemmänkin ruokia kävisi, jos vain lapsi suostuisi syömään.Motti on kasvanut hyvin, tosin nyt paino on laskenut, mutta tästä ne sairaalassa jo varoittikin. Kertoo kuulemma vain sen, että tavoitteeseen on päästy.Lähinnä itse vain pelkään (olen niin hyvä pelkäämään etukäteen), että vitamiinien puute alentaa vastustuskykyä ja sitten taas ollaan koko talvi kipeänä. En millään haluaisi jaksaa samaa kuin viime talvena. Kuukausi sitten oltiin viimeksi kipeitä, joten väistämättä vähän kauhistuttaa taas tuo flunssa.

Ai niin Ynis, minäkin toisinaan muistelen Leviä, oli kivaa. Harmittaa kun en ole saanut kammettua itseäni tapaamisiin. Jospas sinne pikkujouluun, jos sellainen järkätään. Olen luvannut itselleni ainakin kerran häipyä viikonlopuksi johonkin ennen joulua.

Tealle Onnea!

Aavis ja Motti

Vierailija
37/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaessani tulin kuitenkin kertomaan Neocateen liittyen, että Väkkärällehän ei sopinut mi-kään apteekin maito. Vähiten epäsopiva oli viime kesänä (vasta) kokeiltu Nutramigen, mutta ei sitäkään ruvettu käyttämään kun ei kerran sopinut.

Silloin, kun Väkkysen allergiat alkoivat paljastua, tuntui ensin että poika kuolee käsiin. Onneksi porolla ja riisillä kasvaa näköjään ihan hyvin :' )

Mielenterveyteni olen velkaa Pilelle. Kiitos.

Siksi tulin tätä tilittämään, kun Lilaa ja Rosaa kovin mietin, että jos edes ihan pikkiriikkisen lohduttaa, niin poika on edelleen hengissä :)

Nyt: Hyvää yötä!

Vierailija
38/67 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vaan googleen hakusanaksi esittäjän ja biisin ja sieltähän niitä löytyy:) Osassa videotkin mukana. Olikohan google videos yksi josta löytyi paljon. En jaksa enää tarkistaa.

ITunes on sellainen josta voi ostaakin musiikkia. En tiedä voiko siellä kuunnella esimerkkejä. En ole itse tutustunut, vaikka pitäis. Olen lähes pöllinyt miehen ipodin ja haluaisin itselleni sopivampaa musiikkia lisää:)

Pitää kertoa syystaaperon kuulumisiakin välillä. On nimittäin kaksi kertaa ollut nyt saunassa! Tähän mennessä sauna on aiheuttanut vaan kauheaa huutoa. Taisi auttaa, kun mökillä ollaan käyty saunan puolella aamu- ja iltapesulla. Nyt innolla tulee kotonakin saunaan. Edistystä! :)

Voi Lila, uskomattomalta kuulostaa Rosan elo:( Täytyy myöntää, että itse ilman allergioita tuntuis täysin mahdottomalta, että vielä vois tulla lapsi joka ois paha allergikko. Mutta tosiaankin niin vois käydä! Tsemppiä kaikille pienempienkin allergioiden kanssa taisteleville!

Niin, jotain satunnaista ihottumaa on tullut nahkavyöstä, rintsikoista yms. mutta en niitä osaa edes ajatella pieniä ruokavalioiden kanssa taistelevia ajatellessa.

Nukkumaan olen matkalla. Puhtaat lakanat odottaa!

Vierailija
39/67 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kummaa, missä Jatu? Ei yöpinoutumista, pitäiskö huolestua:) En voinut olla viimeinen kirjottaja illalla:)

Kirpakkaa alkaa olla ulkona aamuisin. Kiva käyttää koiraa ulkona, kun on selvää syksyn tuntua ilmassa. Just kattelin, että kuivuuden jälkeen on nurmikotkin taas kasvaneet sen verran, että vois vähän siistiä niitä.

Me mennään illalla ulos syömään. Ulkomusmaiden kavereita on jälleen käymässä täällä. Harmittaa vaan, kun pöytä on varattu vasta klo 19. Tuntuu kovin myöhäiseltä nykyään, jos aamulla pitää herätä töihin:)

Hyvää sunnuntaita mammat!

Vierailija
40/67 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeät unohtuvat: onnea Teukkis! Jos ikääntyminen pelottaa, voi ajatella, että näinkin vanha voi olla. Tai jopa vanhempi ja sangen mukava ja kaunis numeroista huolimati.

Ynkälle iTunesista. Ärsyttää iTunesit ja iPhotot, kun kaikki on hienosti järjestetty, suorat tilausyhteydet. Mutta: visalla pitäisi maksaa. Minä en periaatteesta ota luottokortteja, ja sen takia verkkotilaaminen on aina hankalaa. Mikä se sun työsysteemi onkaan, mulla on mennyt ohi. Eikö se ollutkaan koulua? Sorry, jos kyselen jo kertomiasi.

Levin matkasta minäkin olen haaveillut useamman kerran lähiaikoina. Vuosipäivä lähestyy.

Onnea syyssankareille!

Kukkuu