Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi alkoholittomuutta täytyy mainostaa esim. facessa päivityksissä?

Vierailija
25.01.2015 |

Äskettäin fb-tuttu kirjoitti päivityksen "eilen ihanaa olla yksin saunassa, mukana tölkillinen kylmää coca-colaa (tosin lapsi toi ensin vahingossa miehen oluen minulle!).

Oliko tilanne nii hassunhauska (enhän minä käytä alkoholia, ja silti lapsi toi minulle oluen!!!) vai pitikö vaan korostaa, että minä - ÄITI - en käytä alkoholia. Vai jotain muuta. Itsekin harvemmin otan mitään enkä käytännössä koskaan saunaolutta tms, mutta kai tuohon olisi riittänyt yksin saunassa kylmän limukan kera tms.

noin. Ei mulla muuta. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tekstin suora putki, puhelimella laitoin kappalevälit, eivät tulleet.
ap

Vierailija
2/6 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna hänen mainostaa. Minä en myöskään juo alkoholia jos paikalla on lapsia mutta en pidä sitä mainitsemisen arvoisena asiana. Kuten en sitäkään että käyn saunassa tai matkoilla tai syömässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mainostaa että käyttää alkoholia? "Jospa sitä ottais kunnolla kaljaa illalla." Jos ihmiset mainostavat käyttämistään niin en ymmärrä miksi joku ei saisi mainostaa ei-käyttämistään. Surullista että on nyt tultu siihen että on sosiaalisesti hyväksyttävää kertoa ryyppäävänsä joka viikonloppu mutta ei saa kertoa olevansa raitis. Kiitos. Olen puhunut. T. 17v

Vierailija
4/6 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 en mä siitäkään tiedä miten järkevää mainostaa riipaisevansa kännit mutta varmaan yhtälailla olisin kiinnittänyt huomiota jos olisi laittanut että "lapsi toi vahingossa minulle oluen vaikka piti tuoda kaljaa!". Yleisesti että miksi koko juttu piti änkeä tuohon päivitykseen, ei se liittynyt mihinkään millään tavalla. Pointti kuitenkin oli aiinä että perheenäiti pääsee hetkeksi yksin saunaan.

Vierailija
6/6 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:45"]4 en mä siitäkään tiedä miten järkevää mainostaa riipaisevansa kännit mutta varmaan yhtälailla olisin kiinnittänyt huomiota jos olisi laittanut että "lapsi toi vahingossa minulle oluen vaikka piti tuoda kaljaa!". Yleisesti että miksi koko juttu piti änkeä tuohon päivitykseen, ei se liittynyt mihinkään millään tavalla. Pointti kuitenkin oli aiinä että perheenäiti pääsee hetkeksi yksin saunaan.
[/quote]

Oletko yhtään seurannut ihmisten päivityksiä? 90 prosenttia niistä on juurikin tuota luokkaa. -4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi