Gallup: Kuinka monessa maassa olet matkustanut?
Tuosta matkustusketjusta tuli mieleen, kuinka monessa maassa av-laiset ovat käyneet? Saa myös avata missä.
Oma lukuni taitaa olla noin 30.
Kommentit (53)
35 - joista kolmessa olen käynyt vain työn takia.
21 ja kaikki taitaa olla Euroopassa turkkia lukuun ottamatta
14 maata. Oon köyhän paska perheen paska penikka ja kaikki noi matkat 5v sisällä. Ja noista manner-espanjassa olen käynyt 9 kertaa. Matkoja enemmän, joka matkalla en käynyt uudessa maassa. Pariisiss oon käynyt 3x jne.
Jaa-a, olisko joku 30-40, ei nyt millään jaksa laskea.
Ei voi tietää. Välilaskuja jos ei poistu kentältä ei varmaan lasketa, vaikka voivatkin olla aika eksoottisia? Ehkä n. 30.
Pohjoismaat, USA, Thaimaa, Belgia, Saksa, Itävalta, Espanja, Italia, GB, Vatikaani, Puola, Latvia, Liettua, Viro, Ranska, Hollanti, Kreikka --> 21 yhteensä. Euroopasta puolet ja muualta en juuri mitään.
Odotas, olen käynyt Ruotsissa, Virossa, Kroatiassa, Italiassa, Vatikaanivaltiossa, Espanjassa, Ranskassa, Saksassa, Arabiemiraateissa sekä Tsekissä, osassa useammin kuin kerran. Eli 10 maata kasassa, elokuun jälkeen myös Unkarissa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 13:42"]Pohjoismaat, USA, Thaimaa, Belgia, Saksa, Itävalta, Espanja, Italia, GB, Vatikaani, Puola, Latvia, Liettua, Viro, Ranska, Hollanti, Kreikka --> 21 yhteensä. Euroopasta puolet ja muualta en juuri mitään.
[/quote]
Plus Tsekki ja Monaco = 23
Kolme maata, jos kotimaa lasketaan mukaan. Eli siis Suomessa, muutaman kerran Virossa ja kerran Ruotsissa.
T. Vaatimaton
Yhteensä 14 maata. Suomi, Ruotsi, Viro, Venäjä, Latvia, Tanska, Unkari, Saksa, Italia, Espanja, Kreikka, Egypti, Turkki ja USA. Jokaisessa käynyt useammin kuin kerran, paitsi Venäjällä ja Latviassa. Vielä on hirveästi maita jäljellä, eniten kiinnostaisi Dominikaaninen Tasavalta, Kuuba, Kanada ja Japani.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:59"]
Aika kovia matkustelijoita täällä av:lla. Itse olen kaynyt ehkä 15. maassa. En ole myöskään varakas, tosin onhan se eri asia jos lähtiöitä on 1 tai 5, meidän tapauksessa vain 2. Äkkilähdöillä pääsee helposti ja halvasti.
[/quote]
Meillä reissuilla mukana 2-7 henkeä. Käytämme kaikki liikenevät rahat matkoihin
6. Lapsuudessa perheeni kanssa matkusteltiin vain suomessa ja norjassa, itse olen nyt parikymppisenä käynyt lisäksi virossa, ruotsissa, italiassa ja briteissä. Kunhan opinnot ovat ohi ja rahaa jää käyttöönkin, niin matkustelen valtavan paljon! :) Tällä hetkellä haaveilen Kreikan saaristosta, usasta, australiasta, kroatiasta ja ranskasta!
Kiitos. Toivottavasti pääset, Malesiaa ja Vietnamia voin vilpittömästi suositella. Indonesiassa Bali ei kyllä tehnyt kovin syvää vaikutusta.
10 tai 11, riippuu siitä miten lasketaan muinaisesta Neustoliitosta omiksi valtioiksi irtautuneet osat. Silloin ne olivat vielä yhtä valtiota, mutta nyt erillisiä itsenäisiä valtoita.
Näissä olen matkustanut: Ruotsi, Norja, Tanska, Venäjä, Viro, Latvia, Saksa, Hollanti, Englanti, Ranska, Espanja, Turkki, Kreikka, Bulgaria, Serbia, Moldova, Marokko, Kanada, Yhdysvallat, Meksiko, Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica ja Panama.
Jos vielä lasketaan sellaiset maat, joiden läpi on kulkenut bussilla tai autolla, tai ollut välilaskulla vain lentokentällä, tulisi muutama Euroopan maa lisää.
Haluaisin vielä päästä kiertämään Etelä-Amerikkaa sekä käydä Islannissa ja vaikka Azerbaizdanissa.
Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Latvia, Liettua, Saksa, UK, Itävalta, Unkari, Slovakia, Slovenia, Portugali, Espanja, Ranska, Italia, Kreikka, Bulgaria, Turkki, Alankomaat, Belgia, San Marino, Vatikaani, Monaco, Israel, Jordania, Arabiemiraatit, Oman, Kiina, Thaimaa, Egypti, Tunisia, Marokko, USA, Meksiko
Eli 36 ellei joku unohtunut :)
Ruotsi, Viro, Latvia, Venäjä, Saksa, Hollanti, Ranska, Madeira, Kreikka, Israel, Egypti, USA, Kanada, Kambodza, Hongkong, Taiwan, Japani.
Yhteensä 17, joihin ei ole laskettu mukaan lentokenttäpyörähdyksiä, esim. Lontoo tai Reykjavik.
2x Ruotsi, 1x Tallinna, 3x Saksa, 1x Italia, 1x Tanska, Kiina (olen asunut käääntäjä käynyt sen jälkeen varmaan 20 kertaa), 4x Espanja,
2x Australia, 3xJapani, 2x Singapore, 3x Englanti.
Eli 11 maata, ei älyttömästi mutta olenkin vasta 10v tyttö.