Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoneen sistustusvinkkejä nuorelle?

Vierailija
25.01.2015 |

Muutamme tässä lähiaikoina ja minulla ei ole hajuakaan, millaiseksi huoneem sisustaisin. Tapetteja vai maalia, vaaleenpunaista tai beigeä? Kerrpttakoon että havittelen Solsidanin Mickanin kodin kaltaista vaaleaa ja hienostunutta tunnelmaa. Huonekalut on jo, ja ne ovat kaikki siht vaaleita, mutta millä värillä maalaisin? En halua kuin yhden tai kaksi seinää maalattavan, ja mieluiten sillä lailla että reunoille jää vielä seinän omaa väriä eli valkoista. Vähän kuin neliö seinän sisällä/päällä, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Minkä värinen päiväpeitto, millaisia tyynyjä päälle? Auttakaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen tahattomia kirjoitusvirheitä.

Vierailija
2/5 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista, vaaleaa harmaata ja vaaleaa beigeä ja pellavan sävyjä.
Maalaa yksi seinä tehosteseinäksi vaikka semmosella khakin sävyllä, sivusuunnassa nurkasta nurkkaan, pystysuunnassa jätä ylhäältä vaikka 4cm katonrajasta valkoiseksi.
Mutta helpointa kun pyrit ostamaan kaikki sisustustuotteet valkoisina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä nuorelta itseltään.

Vierailija
4/5 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:17"]Valkoista, vaaleaa harmaata ja vaaleaa beigeä ja pellavan sävyjä.
Maalaa yksi seinä tehosteseinäksi vaikka semmosella khakin sävyllä, sivusuunnassa nurkasta nurkkaan, pystysuunnassa jätä ylhäältä vaikka 4cm katonrajasta valkoiseksi.
Mutta helpointa kun pyrit ostamaan kaikki sisustustuotteet valkoisina
[/quote] Googlasin khakin enkä hirveästi innostunut, mutta vaaleanharmaasta, beigestä ja valkoisesta kyllä. Kuvittelin mielessäni tuon maalausvision ja se saattaisi näyttää kummalliselta etenkin harmaan kanssa. Kiitos kuitenkin avusta. Ap

Vierailija
5/5 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 08:18"]Kysypä nuorelta itseltään.
[/quote] Olen itse se nuori. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi