Mä oon ollut kohta 10 vuotta sinkkuna eikä loppua näy
Itseasiassa tällä hetkellä on sellainen tunne, että en ikinä enää edes halua mitään juttuja miesten kanssa. Enkä kyllä naistenkaan, ei sen puoleen (olen hetero).
En tajua miksi mun eteeni tulee aina, ihan oikeasti, en liioittele yhtään, kaikki sellaiset miehet jotka joko koettavat hyväksikäyttää mua jotenkin tai ovat jotain hemmetin pelimiehiä jotka pyörittää kymmentä naista yhtäaikaa. Vaikka mä oon miten koettanut muuttaa itseäni ja sitä, millaisista miehistä kiinnostun, niin tää sama paska toistuu kerta toisensa jälkeen.
Siksi oon tullut siihen johtopäätökseen, että kunnolliset ja normaalit miehet ei kiinnostu musta, vaan vedän puoleeni magneetin lailla näitä idiootteja. En jaksa enää yhtäkään miestä, en kertaakaan enää todeta että jaaha, tämä oli taas valehteleva limanuljaska. Mua suoraansanottuna v*tuttaa myös nämä ukkomiehet, jotka vonkaavat ja vonkaavat. Nytkin kimpussani on jälleen kerran yksi varattu perheenisä, jolle olen sanonut jo monta kertaa että en ole kiinnostunut varatuista. Ei näytä menevän perille, vaan viestiä pukkaa. En vastaa, ahdistaa ajatuskin koko tyypistä.
Ahdistaa ajatuskin ylipäänsä miehistä, kaikki ne jotka musta kiinnostuu, on samanlaisia.