Miksi jotkut ei valita jos saa huonoa palvelua?
Äitini hyvä esimerkki. Ruikuttaa mulle miten huonosti häntä kohdeltiin/palveltiin. Mutta missään nimessä ei voi tehdä valituksen tai antaa palautetta.
Mikä siinä on niin vaikeeta antaa palautetta kos kokee saaneensa huonoa palvelua?
Itse olen aspassa töissä ja käsittelen itse näitä palautteita päivittäin. Helpottaa kun tietää mihin pitää kiinnittää enemmän huomiota.
Toki on sit tää toinen ääripää, tyypit jotka valittavat pienimmistäkin vastoinkäymisistä tai kun myyjä katsoi häntä "kieroon".
Kommentit (5)
Joillakin on elämä. Eivät viitsi alkaa ruikuttaa joka asiasta.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:05"]Joillakin on elämä. Eivät viitsi alkaa ruikuttaa joka asiasta.
[/quote]
Ei nyt tarvii yhdestä katseesta valittaa, mutta aiheesta.
Jos ei valita niin turha jälkeenpäin muille rutista asiasta.
Ap
Kehutuin palvelu!
Pelkäävät kostoa?