runsasvuoto alkuraskaudessa
Heippa tilanne sellainen että reilu kahden vuoden yrittämisen jälkeen plussasin ja laskin viikoiksi 6+ mutta sitten alkoi runsaampi vuoto torstaina ja perjantai aamuna pääsin naistenpolille varhaisultraan ja syke löytyi viikkoja erikoislääkäri sai 5+6. Eilen lauantaina sitten alkoi tulla ihan yksi täysisiteellinen ja jatkui melko runsaana iltaan asti. Illalla sitten vessassa tuli ihan mansikankokoinen iso veripaakku tai semmoinen littana mutta voiko olla normia vai pitäisikö mennä tarkastuttamaan? Mitään kipuja ei siis ole.
Kommentit (7)
Voi olla normaalia. Mut välttämättä ei ole. Kyl mä menisin tarkastamaan.
En halua herättää turhaakaan toivoa kun ei ikinä voi sitten kumminkaan tietää onko kaikki hyvin vai ei mutta itsellä asia päätty hyvin ja terve lapsi syntyi. Just tuolla lailla tuli ihan kirkasta vuotoa ja kunnon veripaakku, myöhemminkin raskauden lähes puolivälissä tuli vuotoa ja monet itkut tuli itkettyä näitten säikähdysten takia. Että silti voi näköjään mennä kaikki hyvinkin... Syytä ei koskaan löydetty alkuraskauden vuotoon mutta myöhempään mahdollisesti istukka vähän kohdunsuulla joka sitten vuoteli, istukka kumminki "siirty" ylöspäin vatsan kasvaessa.
Juu mulla on ihan kirkasta ja vuotaa ja eilwn illalla tuli tommonen kaamea iso paakku:/
Mene tarkistuttamaan vielä.Itselläni kävi juuri samoin,ekassa ultrassa vuodon alettua löytyi syke,parin päivän kuluttua todettiin kuitenkin että sikiö oli tullut pois.Toivotaan parasta!
Mulla tuli myös alkuraskaudesta kirkasta verta oikein kunnolla n. vuorokauden ajan. Ja sitten taas viikolla 13. Olin ihan hysteerinen ja ajattelin että nyt meni kesken. Lopulta kaikki meni ihan hyvin ja vauva syntyi terveenä. Mulla kävi kummassakin raskaudessa näin.
Odottelen lääkärille pääsyä, katsotaan minkä tuomion saan, pelottaa..
Mulla tämä ny päättyi tosiaan ikävästi ja kesken menny. 4 keskenmeno ja olen niin kyllästyny kun ei vaan onnistu:/