Listataan luonnollisia kauneusvinkkejä!
Millä "luonnollisilla" tavoilla pidätte huolta kauneudestanne?
Itselläni..
-uni
-multivita, kalaöljy, sinkki ja piimax yleiseen hyvinvointiin ja hiusten ja kynsien kasvuun
-kropan harjaus suihkussa (selluliittia vastaan)
Kommentit (11)
Kookosöljy kosteutukseen. Kasvojen puhdistus ja kosteutus aamuin iloin.
Sisäisesti vettä paljon, rasvaista kalaa, avokadoa, pähkinöitä, marjoja, raakasuklaa, kasvikset.
Liikunta ja lepo, venyttely. Ilmeryppyjen välttely (vihainen perusilme pois)
Kuulemma auttaa. Kyllä mä yritän aina muistaa harjailla, lähtee veri ja kuona-aineet kiertoon, en usko että haitaksikaan on :) ja vedenjuonti on tosiaan hyväksi!
ap
Aloitan aina kropan harjauksen mutta sitten luovutan koska en usko että saisin tuloksia. Onko joku saanut selvän eron aikaan?
Numero 4, millainen ihotyyppi sulla on? Käytätkö pelkästään kookosöljyä vai putsaatko myös erillisellä putsarilla öljypuhdistuksen jälkeen?
ap
Sokeri-öljyseos ihon kuorintaan esimerkiksi saunan yhteydessä pitää ihon pehmeänä ja sileänä :)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:41"]Numero 4, millainen ihotyyppi sulla on? Käytätkö pelkästään kookosöljyä vai putsaatko myös erillisellä putsarilla öljypuhdistuksen jälkeen?
ap
[/quote]
en ole sama mutta itse käutän sekaiholleni vauvaöljyä meikinpoistoon sekä kosteutukseen. Kuukausi näin ja iho näkyvästi parempi kuin aamuin illoin pesulla ja norm rasvauksella
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:41"]Numero 4, millainen ihotyyppi sulla on? Käytätkö pelkästään kookosöljyä vai putsaatko myös erillisellä putsarilla öljypuhdistuksen jälkeen?
ap
[/quote]
Minulla on herkkä ja kuivuuteen taipuva iho. Noilla mainitsemillani konsteilla kestää kuulaana ja hyvänä, punoitukseen tosin ei auta kuin peittävä meikkivoide. Jos on näin talvella oikein kuivana, käytän kookosöljyä puhdistamiseenkin. Muulloin käy mikä tahansa puhdistusaine. Käytössäni on esim. LV-puhdistusgeeli.
Riittävä vedenjuonti