en tiedä paljonko mun pitäisi painaa:/
Oon 167 pitkä ja mulla on paino vaihellu viimeste parin vuoden aikana n 15 kilon välillä.
Alimmillaan oon painanu 50 kiloa. Kasvot oli mun mielestä kauniit MUTTA perse oli ihan lommolla. Siis sellaset pussit jotka roikku, en voinu käyttää stringejäkään kun näytti niin hirveeltä. Kylkiluut näky vaatteide läpi kun esim sidoib kengän nauhoja ja treenatessa luut kolisi *kirjaimellisesti
60 kilosena ei ollu em ongelmia MUTTA kasvot on nyt vähän pyöreemmät.. muotoja on enemmän.
Mutta mua harmittaa niin paljon mun naama! Se oli silloin 50 kg niin kaunis.
En pysty päättää, mutta en halua koko ajan vaihtaa painoa vaan pitää sen suht samana, en halua rasittaa kehoa yhtään enempää..
Kokemusta kellään muulla, kommentoitavaa?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:17"]55kg
[/quote] en tiiä miksi repesin.
Ap
Pituutesi 167 eli ihannepainosi näin ollen 57. Itse olen 163 ja näytän parhaalta 53 kiloisena.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:33"]Pituutesi 167 eli ihannepainosi näin ollen 57. Itse olen 163 ja näytän parhaalta 53 kiloisena.
[/quote] ai mistä tuon ihannepainon sait?
Sun kannattaisi hankkia jotain muuta mietittävää.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:46"]Sun kannattaisi hankkia jotain muuta mietittävää.
[/quote] no tää on hankala tilanne..
olen sinun pituisesi ja painan 55, mielestäni hyvä paino minulle. Jos lihon pari kiloa niin näytän mielestäni tuvonneelta. En tiedä miltä näyttäisin muutaman kilon kevyempänä, sillä olen painanut 55 kg jostain 14 v asti. Toki paino heittelee kausittain ihan muutenkin vain.
Mistä halvatusta te laskutaidottomat revitte ton 55?
Normaalirajoissa 167 cm pituisen henkilön paino 56 - 70 kg. ( 20*1,67^2 = alaraja, ja 25*1,67^2 = yläraja)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:38"]olen sinun pituisesi ja painan 55, mielestäni hyvä paino minulle. Jos lihon pari kiloa niin näytän mielestäni tuvonneelta. En tiedä miltä näyttäisin muutaman kilon kevyempänä, sillä olen painanut 55 kg jostain 14 v asti. Toki paino heittelee kausittain ihan muutenkin vain.
[/quote] liikutko paljon? Itsellä on muutama urheilharrastus niin lihasmassaa on suhteessa jonkun verran enemmän
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:38"]olen sinun pituisesi ja painan 55, mielestäni hyvä paino minulle. Jos lihon pari kiloa niin näytän mielestäni tuvonneelta. En tiedä miltä näyttäisin muutaman kilon kevyempänä, sillä olen painanut 55 kg jostain 14 v asti. Toki paino heittelee kausittain ihan muutenkin vain. [/quote] liikutko paljon? Itsellä on muutama urheilharrastus niin lihasmassaa on suhteessa jonkun verran enemmän
[/quote]
Liikun paljon ja olen aina liikkunut, minullakin on aika paljon lihasmassaa varsinkin jaloissa, mutta yläkroppa on aika rimpula. Toki jos treenaat kovaa niin 60 kg ja enemmänkin voit painaa ja näyttää silti timmiltä. Itse katson mielummin peiliä kuin vaakaa :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:38"]olen sinun pituisesi ja painan 55, mielestäni hyvä paino minulle. Jos lihon pari kiloa niin näytän mielestäni tuvonneelta. En tiedä miltä näyttäisin muutaman kilon kevyempänä, sillä olen painanut 55 kg jostain 14 v asti. Toki paino heittelee kausittain ihan muutenkin vain. [/quote] liikutko paljon? Itsellä on muutama urheilharrastus niin lihasmassaa on suhteessa jonkun verran enemmän
[/quote]
Liikun paljon ja olen aina liikkunut, minullakin on aika paljon lihasmassaa varsinkin jaloissa, mutta yläkroppa on aika rimpula. Toki jos treenaat kovaa niin 60 kg ja enemmänkin voit painaa ja näyttää silti timmiltä. Itse katson mielummin peiliä kuin vaakaa :)
[/quote] joo mulla suurin piirtein sama et jaloissa on lihasta ja ylemmäs mentäessä vähenee.
Pitäiskö kyykätä ja syödä myös proteiiniä, niin ei mene perse lommolle.
55kg