Hauskin synonyymi sanalle lapsi?
Niitähän riittää! Hauskimmat mielestäni on kuukuna ja klupu.
Mitäs muita?
Kommentit (83)
Mä kutsun omiäni joskus äidin pallopäiksi :D sai alkunsa jo esikoisen synnyttyä, kun sairaalassa kätilö kehui miten kauniin pyöreä pää hänellä on, monesti kun kuulemma vastasyntyneen pää on vähän littana, soikio tai muuten vaan ei-niin-pyöreä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:20"]
Vellonen
[/quote]mun kouluajan kaveri käytti tuota nimitystä. Koskaan en ole muulloin kuullut. Tässä se tuli!
Muoska, puoska, musikka (juu, venäjässä musikka on mies, mutta lapsuuteni kotipitäjässä Itä-Suomessa kutsuttiin lapsia tällä nimellä), penikka
Hyi miten kamalia nimityksiä tänne on kirjotettu.. Ei ees oo yhtään hauskoja.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:31"]Mä kutsun omiäni joskus äidin pallopäiksi :D sai alkunsa jo esikoisen synnyttyä, kun sairaalassa kätilö kehui miten kauniin pyöreä pää hänellä on, monesti kun kuulemma vastasyntyneen pää on vähän littana, soikio tai muuten vaan ei-niin-pyöreä.
[/quote] Tuollaisten kukkahattutätien lapset olkoon siemenhattunapouloita.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:37"]Bamse
[/quote]
Tai oikeastaan pikku-pamsset lähempänä totuutta.
Reätikkä meillä vakituiseen käytössä.
Sikiö ja kersa. Jonkin aikaa meni tajuta, että miehen sukulaisille nämä eivät olleet haukkumanimiä, vaan murresanoja siinä missä skidi.
Typotan aina vahingossa älypuhelimella kirjoitettaessa vauva=vaiva.
Se on jo totuudenmukaisuudessaan niin hauska etten vaivaudu edes korjaamaan kirjoitusvirhettä.
Lapsonen
kulta
muru
rakas