Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on paljon pieniä luomia

Vierailija
24.01.2015 |

kasvoissa ja vartalolla, erityisesti käsivarsissa. Ei isoja mollukoita, mutta pieniä papanoita sitäkin enemmän. Myös esim. Chisulla on paljon luomia ja myös Ensitreffit alttarilla Miialla on paaaaljon luomia.

Olen muuten kyllä ihan nätti, kuten nuo kaksi mainittua myös. Kertokaa nyt, onko tällainen runsasluomisuus tosi ällöä? Itse olen aina inhonnut luomiani. :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Chisu on kaunis.

Vierailija
2/18 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös satoja luomia. Osa isoja ja karvaisia, suurin osa pieniä. En minä niitä jaksa enää ällötellä, joskus nuorempana inhosin niitä, mutta nykyään ihan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on. Lisäksi mulla on varmaan kaikki mahdolliset kauneusvirheet jotka palstalla on lueteltu. En uskalla enää poistua kotoa, kun ihmiset joutuu varmaan pidättämään oksennusta minut nähdessään.

Vierailija
4/18 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne rumia. Ihan kuin ripulipaskaa olisi heitetty päällesi.

Vierailija
5/18 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös paljon luomia. Ikinä ei ole kukaan huomauttanut niistä. Kauniiksi on moni kehunut. Joskus kun olen harmitellut jollekin luomiani, niin luomiiini ei kuulemma kiinnittä mitään huomiota.

Vierailija
6/18 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle on lähinnä muut ihmiset syöttäneet luomikammon. Kun olin teini, ja oltiin kaverini kanssa ottamassa aurinkoa, hän totesi halveksuvasti "kauheesti sulla on luomia".

Kerran eräs toinen naispuolinen ystävä alkoi laskemaan kaikkia pikkuluomioani, ihan kuin ne olisivat maailman kahdeksas ihme. Sitten kerran kun minua kehuttiin kauniiksi, eräs miespuolinen ystäväni alkoi laskemaan kasvojeni pikkuluomia. Kysyin, että miksi hän teki niin. Piti kuulemma pudottaa maan pinnalle, etten luulisi olevani liian kaunis. Huoh.

Näistä tapauksista on jäänt kammo, että ihmiset näkevät vaan luomeni.

Vierailija
7/18 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:30"]

No mulle on lähinnä muut ihmiset syöttäneet luomikammon. Kun olin teini, ja oltiin kaverini kanssa ottamassa aurinkoa, hän totesi halveksuvasti "kauheesti sulla on luomia".

Kerran eräs toinen naispuolinen ystävä alkoi laskemaan kaikkia pikkuluomioani, ihan kuin ne olisivat maailman kahdeksas ihme. Sitten kerran kun minua kehuttiin kauniiksi, eräs miespuolinen ystäväni alkoi laskemaan kasvojeni pikkuluomia. Kysyin, että miksi hän teki niin. Piti kuulemma pudottaa maan pinnalle, etten luulisi olevani liian kaunis. Huoh.

Näistä tapauksista on jäänt kammo, että ihmiset näkevät vaan luomeni.

[/quote]

siis ap tämä

Vierailija
8/18 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

... <-- kolme pientä luomea

Vierailija
9/18 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain luomet häiritsee, joitain ei. Luomet on mun mielestä aina rumia, mutta sellaiset pienet pistemäiset tai täplämäiset luomet, jotka eivät ole koholla tai äärimmäisen tummia, eivät niin kauheasti häiritse, jos niitä on vartalossa. Isommat luomet on pahempi juttu, samaten jos luomia on kasvoissa.

Kauniit ihmiset ovat kauniita luomienkin kanssa, mutta ilman luomia he olisivat vielä kauniimpia. Just esim. Chisu, Jennifer Lawrence, Blake Lively ym. olisivat paljon paremman näköisiä ilman luomiaan, ja sama pätee myös miehiin.

Vierailija
10/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
11/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko todella luomia vai harmiton ihomuutos "seborroosi kerastaasi".

Vierailija
12/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun "seborrooinen keratoosi", mulla on jonkinlainen sananmuodostuksen häiriö, yhtään erikoisemmat sanat menevät aina väärin kun kirjoitan ne.

Vierailija
13/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua henk koht luomet ällöttää (myös omani) ja olen toki miettinyt mistä se johtuu. Ällöttää etenkin isot ja ulkonevat, mutta myös pienet jos niitä on paljon. En pysty edes koskemaan jos kumppanilla on ulkonevia luomia.
En tiedä mistä tämä johtuu tai onko yleistä, mutta minusta luomet on kamalia ja leikkauttaisin jos olisi näkyvällä paikalla. Harkitsen  myös käsivarrestani luomen poistoa, koska se ällöttää minua.

Vierailija
14/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on joka paikka täynnä pieniä tasaisia luomia sekä pisamia ja olen aina pitänyt sitä jotenkin kivana asiana itsessäni :D toivoisin että pisamia olisi enemmänkin.

Vierailija
15/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole melnoomaa.

Vierailija
16/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa... luomet ovat jotakin infektioita, jota kroppasi ei ole kyennyt hallitsemaan. T. mies.

Vierailija
17/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:05"]

Ei kelpaa... luomet ovat jotakin infektioita, jota kroppasi ei ole kyennyt hallitsemaan. T. mies.

[/quote]

Ei kai? Varmaan pitäisi kehitellä joku luomirokote?!

Vierailija
18/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat ovat kyllä söpöjä, eikä mitenkään rinnastettavissa luomiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi