Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monetko rintaliivit omistat?

Vierailija
24.01.2015 |

Lauantai-illan tylsyys ja uteliaisuus vei voiton - eli monetko rintsikat löytyy kaapistasi ja montako oikeasti käytät?
Havahduin omaan imetyksen jälkeiseen todellisuuteen - omistan kahdet joita pesen usein ja käytän vuorotellen.. Pitäisikö käydä hieman ostoksilla? :)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmet rintsikat ja kahdet urheilurintsikat, mielestäni riittävä määrä.

urheilurintsikoita käytän kerran ja sitten pesuun, muita rintsikoita samanlaisesti kuin muitakin vaatteita: tuuletan ja pesen sitten kun tuuletus ei enää raikasta vaatetta.

Vierailija
22/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ap voisit hommata kaveriksi parit :D

Kipaisin ihan laskemassa, sain 16 paria jotka jakautuvat näin:

- 3 urheilurintsikat.

- 2 olkaimettomat = vain kesällä käytössä.

- noin kuudet lempirintsikat, muutamat harvemmin käytettävät ja muutamat joita en käytä juurikaan, mutta otan ne vielä joskus käyttöön.

Kyllästyin vanhoihin (5-10v ikäisiin) luppanoihin, tai niihin kolmeen pariin mitkä minulla silloin enää oli, silppusin ne roskiin ja ostin kasan uusia tilalle. Ja sen jälkeen olen pitänyt huolen että kaapissa on aina sopivia rintsikoita. :) No nyt on joo liikaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet hyvät ja kolmet vanhemmat ja kuluneet. Pitäisikin taas eksyä alusasukauppaan :O

mulla jää ostamatta yleensä uudet, kun ne pitää lähteä erikseen hakemaan erikoisliikkeestä. Ainoa vaatekappale, joita tahtoo olla aina niukasti. Mä en yleensä raaski ostaa kuin kahdet kerrallaan, kun ovat niin kalliita :(

Vierailija
24/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40 triumphit ja parit urheilu. Yleensä vaihdan päivittäin.

Vierailija
25/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan reilut 10, joista käytän neljiä. Pitäis panostaa enemmän tohon osastoon ja hankkia ooikeesti mukavia ja nättejä enemmän. Käytän 1-3pv samoja

Vierailija
26/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:00"]

Alle kymmenet. 

Lisäkysymys: Kuinka kauan käytät samoja rintsikoita putkeen?

[/quote]

Tarkoitit kai poisheittoa, et pesuväliä?

Heitän liivit pois jos kaarituki irtoaa eikä ne tunnu/näytä hyvältä ilman niitä, jotain repeää/menee rikki, tai liivit menettää muotonsa. Ja varsinkin jos olkainten elastaani katkeilee eikä olkaimet jousta enää, vaan niitä pitää kiristää liian tiukalle, ettei ne valu koko ajan.

Vierailija
27/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole ainoa, jolla on homma retuperällä!:)

Yhdet hyvät, yhdet huonot ja imetysliiveistä jätin yhdet varalle kolmansiksi. Urkkaliivit yhdet hyvät ja toiset huonot varalla (mut oikeesti aina on hyvät puhtaana&kuivana, eli en käytä).

Kävin eilen ostamassa uudet liivit. Eli nyt on kahdet hyvät...

Vierailija
28/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä viidet, niistä kahdet urheiluliivit. Urheiluliivit ovat kyllä minulle parhaat jokapäiväisessäkin käytössä.

Vierailija
29/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12. Suurin osa niistä on väärän kokoisia, tai pyykissä menneet pilalle. Mutten ole raaskinut heittää pois. Hauskinta tässä on kuitenkin se, etten koskaan käytä rintsikoita. Nuorempana vielä käytin. En oo vaan hankkiutunut eroon, kun mitä jos käytänkin vielä joskus.

Vierailija
30/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet hyvät, yhdet muuten hyvät mutta kaarituet natisee (!) ja kahdet nätit mutta huonot. Kolmet urheiluliivit jotka melko olemattomalla käytöllä. Hitsi missäköhän ne yhdet hyvät mustat on..? Eli yhdet hukkuneetkin lisäksi.
Kahdet uudet ois kiva saada.

Vierailija
31/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, niistä viidet on urheiluliivit. Ja taitaa olla viidet sellaiset joita en jostain syystä käytä. 2-3 vain kesäkäytössä ja 2-3 vain talvikäytössä, eli nyt talvella aktiivikäytössä 12 urheilurintsikoiden lisäksi.

Vierailija
32/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä taitaa olla viidet tavalliset ja kahdet urheilurintsikat. Lisäksi kaapissa on yhdet vähän rikkinäiset, joita voi hädän tullen käyttää, ja yhdet liian isot. Ja vielä lisäksi kahdet ihan uudet, vielä käyttämättömät imetysrintsikat (olen loppupuolella raskaana).

Yksiä rintsikoita pidän yhden päivän, sitten pesuun. Urheilurintsikat saatan vaihtaa ulkoilun ajaksi päälle ja käyttää useamman kerran jos en ole juuri hikoillut.

Vierailija
33/36 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40, arvio, en jaksanut nyt laskea, eri värisiä ja mallisia ja toppauksiaja materiaaleja. Tähän päälle 6 urheiluliivit ja kahdet sellaiset wonderbrat mitkä tarrautuu tissiin ilman takaosaa.
Rehellisesti pärjäisin paljon vähemmällä, mutta kaikkia käytän, koska minulla on sellainen kiertosysteemi, eli otan hyllyn perältä ja laitan eteen sitten. Toki valitsen liivit aina sen hetkisen paidan mukaan, mustaan mustat jne. Niitä on vain vuosien saatossa kertynyt..tykkään ostaa aleista ja niimpä kaikkia 7e aleliivejä kertyy eikä lompakossa paina myöskään. Pidän yhtä liiviä aina sen yhden päivän mutta en pese joka käytön jälkeen kun eivät mielestäni ole likaiset vielä.

Vierailija
34/36 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 20 niitä taitaa olla. En kyllä aktiivisesti käytä kaikkia, joku taitaa olla liian isokin ym. Käytän enimmäkseen 4-5 niistä.
Nykyään käytän paljon urheilutoppeja. Hikiurheiluun tarkoitettuja löytyy muutamat, mutta sitten sellaiseen arkikäyttöön (ulkoilu, hupparin alle, kotona pidettäväksi) löytyy viidet. Ne on mun lemppareita :-)

Jos hikoilen päivän aikana, laitan liivit illalla pesuun. Jos en, käytän samoja muutaman kerran. En kuitenkaan välttämättä peräkkäisinä päivinä.

Vierailija
35/36 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:14"]Vajaa 20 niitä taitaa olla. En kyllä aktiivisesti käytä kaikkia, joku taitaa olla liian isokin ym. Käytän enimmäkseen 4-5 niistä.
Nykyään käytän paljon urheilutoppeja. Hikiurheiluun tarkoitettuja löytyy muutamat, mutta sitten sellaiseen arkikäyttöön (ulkoilu, hupparin alle, kotona pidettäväksi) löytyy viidet. Ne on mun lemppareita :-)

Jos hikoilen päivän aikana, laitan liivit illalla pesuun. Jos en, käytän samoja muutaman kerran. En kuitenkaan välttämättä peräkkäisinä päivinä.
[/quote]

Niin ja jatkan vielä sen verran, että jonkun mielestä voi olla ällöttävää olla pesemättä liivejä joka käytön jälkeen. Musta ei, mun mielestä ne ei ole niin likaiset jos ei ole selvästi hikoillut/iho ollut nihkeä. Etenkin näin talvisin saatan palella suurimman osan ajan päivästä, joten en hikoile. Sukat ja pikkarit vaihdan kyllä joka päivä ;)

Vierailija
36/36 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet tavalliset, yhdet urheiluritsikat jotka ovat aika kauhean näköisiksi menneet pesuissa mutta ajavat asiansa ja yhdet myös pahasti kulahtaneet ns. pehmeät rintaliivit joita käytän viikonloppuisin.