Miten miehet suhtautuu naiseen, joka saa kaikki nauramaan?
Tyypillisestihän on niin, että naiset toivovat miehen saavan heidät nauramaan ja miehet tuntevat olevansa alfa-uroksia kun näin tapahtuu.
Mutta entä toisin päin, kun se onkin nainen joka hulvattomilla jutuillaan saa kaikki nauramaan - miten miehet tähän suhtautuvat? Onko nainen silloin kiinnostava? Vai tuntevatko miehet silloin olonsa altavastaajiksi?
Kommentit (54)
Tiedätkö monenko ihmisen kanssa edes juttelet?
Nauravat kippurassa katketakseen ja huutavat: lopeta jo, elä elä ennee.
Kukapa olen itseäni arvioimaan, mutta väitän silti että olen nainen joka saa myös miehet nauramaan ja usein käy niin että se nostaa kynnystä kertoa kiinnostuksesta. Mies suhtautuu vähän aremmin eikä osaa toimia ihan niin suoraan.
Usko tai älä mutta ota vaikka keskustelunaiheena, en kertonut tätä alkaakseni jankata hauskuudestani tai kiinnostavuudestani.
Teetkö netissä muuta kuin esität muita?
Hei missä oli tekstit että juoksen vanhojen miesten perässä?
Sama kirjoittaja.
Hakeudu hoitoon.
Hauskat ihmiset ovat hauskempia kuin ikävät ihmiset, jotka ovat ikäviä.
Se oli miespuolinen kirjoittaja H.
En sitten käytä saappaita jos alistan niillä sinua.
Enpä kyllä tunne yhtään tuollaista naista. Tosin en kovin montaa miestäkään. Eivät ole ehkä minulle sitä mielekkäintä seuraa.
Ketjussa taas joku projisoi, pahasti. Miten kipeä pitää olla, että vetää aina hiekat virtsaputkeen, oli sukupuoli sitten mies, nainen, siltä väliltä tai puudeli.
Tulet sekoittamaan muiden keskustelut.
En tiedä kun olen vanha nainen?Yleensä seurassa nauretaan paljon, sen kumempaa mietimistä ,mitä mieltä muut ovat siitä ? Kun nauravat kuitenkin kaikki muutkin ; miehet, naiset,nuoret,lapset, mummot,vaarit.(Emme serassa itke)
Vierailija kirjoitti:
Kukapa olen itseäni arvioimaan, mutta väitän silti että olen nainen joka saa myös miehet nauramaan ja usein käy niin että se nostaa kynnystä kertoa kiinnostuksesta. Mies suhtautuu vähän aremmin eikä osaa toimia ihan niin suoraan.
Usko tai älä mutta ota vaikka keskustelunaiheena, en kertonut tätä alkaakseni jankata hauskuudestani tai kiinnostavuudestani.
Toisinaan kaikelle naurajat ja kaikkien naurattajat eivät vain ole kauhean mielenkiintoisia tyyppejä pitkässä juoksussa. Tämä on minun kokemukseni, niin mies- kuin naisnaurattajista. Vähän kuin kevyt ja kiva vitsi, jolle nauraa hetken mutta joka ei jätä ajattelemaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hauska nainen on usein myös älykäs ja itsevarma, ja sellaisia naisia monet sovinistit pelkäävät, kun tietävät, että sellaisia naisia ei sitten niin vaan alisteta tai kävellä yli, joten on suuri vaara, että tämä itseään alfana pitävä sovinisti voikin jäädä monella elämän osa-alueella tällaiselle naiselle toiseksi, joten he kiertävät kaukaa hauskat naiset.
Nämä miehet nimittelevä voelä lesboksi tai luulevat nuoreksi mieheksi. Tästä oon saanut muutaman hyvän jutun.
Alistan miehiä koroilla 10cm. Ei kukaan käytä sen vuoksi saappaita että alampa alistaa miehiä. Varsinkin Vanhat miehet menee nurin moisesta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan kaikelle naurajat ja kaikkien naurattajat eivät vain ole kauhean mielenkiintoisia tyyppejä pitkässä juoksussa. Tämä on minun kokemukseni, niin mies- kuin naisnaurattajista. Vähän kuin kevyt ja kiva vitsi, jolle nauraa hetken mutta joka ei jätä ajattelemaan mitään.
Vastasitko väärään viestiin vai miten tämä tuohon tekstiini liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jotenkin tyypillinen asetelma? Vain miehetkö on hauskoja?
Osa miehistä luulee, että ovat hauskoja. Yleensä ovat noloja. Silti kovin ylpeitä viihdyttäjän osaamisestaan, mitä ei ole. Nämä hauskuuttajat on yleensä huutajia, päälle puhujia ja jos ei muuten huomiota saa niin sitten tehdään jotain typerää. He pitävät hauskana olemista vain miehille annettuna ominaisuutena mikä lähinnä kertoo tietynlaisen junttihuumorin preferoinnista ainoana hauskuuden muotona. Älykäs sanailu saa ne raivoihinsa, koska se on sitä tylsää ja tyhmää huumoria. Eli eivät osaa sitä.
Vaikka mies olenkin, en pidä tuollaisesta hauskuuttajahahmosta. Tai äijälaumahuumorista muutenkaan. Se on harvoin sellaista missä joku asia on hauska, usein nauretaan aina jollekin.
Ja sit sellaisesta pitävät ja sitä viljelevät eivät useinkaan pidä kun jutut menee abstraktimmalle tai absurdimmalle tasolle, mikä ei enää heidän mukavuusaluettaan ole. Standup on esim kehittynut mielestäni jonkun verran sanotaan viidessä vuodessa, siellä on joitain tosi hyviäkin joukossa. Mutta yleensä mennään vaan matalimmasta kohdasta aitaa.
Näin naisena harmittaa, että stand up -skenen naiset ovat helppojen alapäänaurujen kalastajia. Suomalaisista ehkä Heli Sutelalla on vähän erilainen näkökulma. Ja Krissellä, vaikka hänen lavahahmoaan muuten vierastankin. Kansainvälisestikään ei tule kovin monta korkeammalla abstraktiotasolla operoivaa naiskoomikkoa mieleen. Ei kyllä myöskään mies-
Jäät aina kiinni, joka ikinen kerta.