Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekan kerran joulu ei innosta yhtään

Vierailija
09.11.2021 |

Oon yleensä aloittanut jo hyvissä ajoin jouluun valmistautumisen: lahjat, kortit, ruuat, leipomukset, koristeet, valot.

Nyt ei innosta yhtään. Lapset on olleet isoja jo vuosikaudet, mutta ei se ole aiemmin estänyt mua hössöttämästä. Tiedän, että osa ihmisistä ei ole ikinä piitannut joulusta. Miten te ootte viettäneet pyhät ja kestäneet ympäröivää jouluhärdelliä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitää viettää niin kuin itsestä tuntuu hyvältä. Minäkin olen ollut joulusta hössöttäjä ennen. Nykyään en halua hössöttää, mutta fiilistelen joulun hyviä tunnelmia edelleen. Kynttilän valoa, joulukuusi, herkkuja.

Vierailija
2/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasitko uskomasta joulupukkiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt vielä tartekkaan, nyt on marraskuu! Odota vielä kuukausi.

Vierailija
4/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluhärdelli, tämä sana tuo mieleen sen, että siitä on tehty härdelli. Jouluun kuuluu aika paljon juttuja, mutta jos sen aloittaa ajoissa ja hyvin suunnitellen, ei mitään härdelliä edes pääse syntymään. Pikkuhässäkkä ikäänkuin kuuluu asiaan, mutta sekasorto ei kuulu!

Vierailija
5/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän joulua vain aattona. Itsellä pieni lapsi joten kyllä sitä pitää juhlistaa. Sitten kun lapsi tarpeeksi iso, jätän juhlimatta. Vähän ahdistaa koko joulu.

Vierailija
6/6 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on jotenkin ääliömäistä että joulua pitää "juhlia", koska joulumieli on kuitenkin enemmän semmoinen henkilökohtainen hartaus joka menee pilalle hössötyksestä. Pahimmillaan siinä pilaa muidenkin joulut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän