Saat K- tai S- ryhmän lahjakortin joululahjaksi. Kumman valitset ja miksi?
Kommentit (38)
Riippuu siitä, minkä suuruinen summa kortille on ladattu. Mieluiten ottaisin pankista hankitun lahjakortin, jonka voisin käyttää missä liikkeessä tahansa.
K:n, ihan vain siksi kun se on tuossa lähempänä. Jossain muualla asuessa saattaisin ottaa S:n. Hotellia en ole kovinkaan usein kaipaillut, äkkiä tulee vain yksi kerta viimeisen parinkymmenen vuoden aikana, silloinkin oli kyllä yöpaikka, mutta ei olisi jaksanut asunnon omistajaa.
K-ryhmä on lihaville naisille, plussapalloja ja mammuttimarkkinat
Vierailija kirjoitti:
S, koska se on edullisempi ja valikoima laajempi.
Oma kokemus valikoiman suhteen just päinvastoin.
Mutta mulle ois ihan sama kumman ketjun lahjakortin saisin. En ole mitenkään ketju-uskollinen. Kumpi antajan on helpompi hankkia.
S-ryhmän ehdottomasti, vakkari ryhmä. Edullisemmat ruuat ja bonukset päälle.
Ruokiin on S ryhmän lahjakortti paras.
Toisaalta K ryhmän lahjakortilla voi ostaa Intersportista.
S-ryhmän. Samanarvoisella lahjakortilla saa enemmän, koska S on halvempi kuin K ja itse käyttäisin ihan ruokaan ja perustarvikkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S- ryhmän. Bonuksia tulee kivasti yksinasuvalle. Viime kuussa yli 50e. Vuosittain bonuksia 200- 300e ja ylijäämäpalautus toukokuussa n 200e.
Aika helkkarin paljon saa käyttää rahaa, että bonuksia saa tuon verran. Kalliit on bonukset. Joskaan ei puoliksikaan niin kalliit kuin K-ryhmällä, jolla tyyliin tonnin ostoksilla saa vitosen plussaa :D
Minä, joka sain tuon yli 50e. Harvinaista on että saa 50e kuukaudessa bonusta, mutta todella sain. Kertyivät hammaslääkäristä ( Oral) vakuutusmaksuista Lähi- Tapiola ja ruoka ja muista talousmenoista. Pakollisia menoja ja niistä saa bonusta. Tavallista enemmän oli menoja. Mutta olen tyytyväinen S- korttiini ja käytän eniten s- ryhmää. K- plussa on myös mutta haen yleensä vain tarjouksia. Näkyy hyvin vuositasolla kun ynnää kaikki edut.
Vierailija kirjoitti:
S, koska se on edullisempi ja valikoima laajempi.
Riippuu mitä on ostamassa. K-rauta monipuolinen, urheiluvälineitä k-ryhmässä enempi...
En nyt lahjarahoilla juustoa ostaisi.
Ei kiinnosta kumpikaan. Asioin Lidlissä.
Ottaisin S-ryhmän lahjakortin ja vain siksi, että sillä on monipuolisempaa käyttöä.
Muuten käytän erittäin paljon K-ryhmän kauppoja, teen ruokaostokset pääasiassa Citymarketista, ostan sieltä myös vaatteita.
Mutta S-ryhmän lahjakortin voin käyttää myös Sokos-tavarataloissa ja S-ryhmän ravintoloissa ja hotelleissa.
Vierailija kirjoitti:
Koska muutenkin asioin vain S-ryhmän liikkeissä, prisma pääasiassa, niin totta kai S-ryhmän lahjakortti.
Aiemmin kävin enemmän K-ryhmän kaupoissa, mutta sitten rupesi riepomaan ne kaiken maailman arvonnat... plussakorttia vilauttamalla arvontaan. No, kenelleköhän niitä voittoja meni? Mä luulen että sellaisia palkittiin joille plussapisteitä oikeuttavaa ostossummaakin kertyi kuukausittain huomattavasti paljon enemmän kuin sinkulle.
S-ryhmässä prismoilla niin laaja valikoima, että lahjakorttia voi käyttää vähän mihin vain...
Käyn vain K-kaupoissa ja vuosia vilautellut plussa-korttia, mutta mistään arvontaan osallistumisesta plussa-kortilla en ole koskaan kuullutkaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Ostatko lahjakortilla ruokaa?
Ruokaa?
S-ryhmään haluaisin. Ja käyttäisin sen kortin asiakasomistajapäivillä, jolloin saisin vielä alennuksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa?
Olen saanutkin lahjakortteja. Ja olen ostanut niillä esim. jouluruuat. Oli hyvät ostokset ja tuli just vuoden kalleimpaan aikaan, mikä oli ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa?
Minäkin voisin ostaa. Kerrankin saisi ostettua jotain kalliimpaa ja parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa?
Kyllä itelläki K ja S lahjakortti menis ruokaan. Mihin muuhunkaan, kun en normaalistikaan noista muuta osta? Ja jäähän silloin ruokarahoista yli ja sillä voi sitten ostaa muualta jotain tarpeellista kivaa.
Aika helkkarin paljon saa käyttää rahaa, että bonuksia saa tuon verran. Kalliit on bonukset. Joskaan ei puoliksikaan niin kalliit kuin K-ryhmällä, jolla tyyliin tonnin ostoksilla saa vitosen plussaa :D