Olli Lindholm aiheuttaa myötähäpeää
Katsoin tuon torstain voicen ja pakko sanoa että tuo Olli Lindholm on välillä niin kiusallista katseltavaa ja kuunneltavaa. Se on muka olevinaan niin äijä, mutta kun se on niin nolo. Sitten se jauhaa vähän väliä siitä koosta, kuinka joku oli taas miehen kokoinen ja sitten kun taas rakastuneena lässytti sille Pietarilaislähtöiselle Margaritalle, että sun ääni taittuu vaikka mihin, johon nainen vastasi että "isoja sanoja", niin taas olli jotain että "no kun on iso jätkä". Se raasu vissiin määrittelee itsensä ja muut pelkän koon perusteella, vaikka toisaalta ymmärtäähän sen kun ei sillä oikein muutakaan annettavaa ole. Sitten tuntuu välillä että se matkii muita sen napin painalluksen kanssa. Jos on esim joku vähän erikoisempi tyyppi ja joku painaakin, niin aika usein on olli heti perässä painamassa, vaikka se tyyppi ei sopisi ollille yhtään.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:29"]
Voi ei, nyt kun luin tämän, haluiaisin ottaa kommenttini takaisin. T.8, Dingo tosin taisi muistini mukaan tulla myöhemmin, tai sitten vain olen maanläheinen juntti:)
[/quote]
Dingo tuli myöhemmin, mutta vain hiukan. Samoihin aikoihin ne Suosikissa palstatilaa veivät. Minä raumalaisena tietysti inhosin kumpaakin. :D
[/quote]Mä en tykännyt Dingosta, fanit olivat niiiin nuoria.. Heh. Dingot tapasin työasioissa monta kertaa suurimman menestyksen jälkeen, Ollia en ikinä, ehkäpä ihan yhtä kiva livenä, mistäs tietää;) t.8
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:39"]Eilisessä jaksossa nauratti se Kaksi puuta -esitys. Taisi Olli painaa vain, jotta pääsisi itse laulamaan mukana. On nimittäin jatkosta tippunut parempiakin laulajia kuin se tosielämän Jani Pesonen.
[/quote]
Erittäin suuri myötähäpeä! Olis nyt antanu sen laulajan edes laulaa loppuun!:D törkeää käytöstä mun mielestä. Ja sit yritti vielä vaivaantuneen yleisönkin saada mukaan:F
En oikeasti pystynyt katsomaan kun viime jaksossa Olli painoi nappia heti kun joku peruskaraoke-jantteri alkoi laulaa juha tapiota....ja alkoi heti laulaa mukana?? Tuntuu että tämä valitsee tiimiläisensä sen mukaan vetääkö kandidaatti biisin jonka Olli tunnistaa ja jonka sanat osaa ulkoa. Muutenkin tosi sisäsiittoisen oloinen jätkä.
Kaikkihan sen tietää että Ollin tiimi tulee häviämään muille reippaasti. On just sarjassamme näitä lauri tähkä ja mira luoti-valmentajia joiden artistien esityksille muut tähtivalmentajat vaivaantuneesti hymyilevät ja kehuvat että tosi hyvä esitys... :) Mitäänsanomatonta.
Tyylitön pelle, jolla on aivan liian suuri ego.
no höpö höpö! jos itse ottaisin osaa kilpailuun ja vielläpä painaisivat nappia, ehdottomasti toivoisin valmentajakseni Ollin tai Miken. kahden muun valmentajan ammattitaidosta ei voi puhua samana päivänäkään. eikä Ollin käytöksessä ole mitään valittamista ollut. enemmän myötähäpeää aiheutta naispuolisen valmentajan käytös, kaikki on niin ihania ja mä niin heti rakastuin suhun..
juu tunnustan, olen aina fanittanut yötä ja Ollia ja edelleen tykkään.
Ollin pitäis varmaan kirjoittaa blogia, niin sitä kehuttais täällä :) bloggaajia ei saa arvostella, mutta muita kyllä senkin eestä ;D
Miksi sinä tunnet häpeää Ollin puolesta? Minusta se kuulostaa aika oudolta.
Noh, mihin se arvostelu nyt loppui? ;D -23
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:52"]Miksi sinä tunnet häpeää Ollin puolesta? Minusta se kuulostaa aika oudolta.
[/quote]
KVG mitä myötähäpeä tarkoittaa
En tiedä Ollista paljoakaan kun en ole fanittanut hänen musiikkiaan koskaan.
Mutta vielä vähemmän tiedän jostain Redramasta!? Mitä meriittejä hänellä on tuohon?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:14"]Ollilla on huono itsetunto.
[/quote]
vai niin. mieti miehen uraa. mikä siinä suosiossa voi saada aikaan huonon itsetunnon? keksi parempi.
Olli on hirveä itkevä peruna, myötähäpeää aiheuttava juntti, joka ei osaa laulaa. Hänen laulunsa on hirveää paskaa ja hän itse naurettava pelle :)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:58"]
En tiedä Ollista paljoakaan kun en ole fanittanut hänen musiikkiaan koskaan.
Mutta vielä vähemmän tiedän jostain Redramasta!? Mitä meriittejä hänellä on tuohon?
[/quote]
Redrama on omien biisiensä lisäksi myös säveltänyt, sanoittanut ja tuottanut biisejä mm. Anna Abreulle ja tehnyt yhteistyötä Backstreet Boysista tutun A.J. Mcleanin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:14"]Ollilla on huono itsetunto.
[/quote]
vai niin. mieti miehen uraa. mikä siinä suosiossa voi saada aikaan huonon itsetunnon? keksi parempi.
[/quote]
Koska ei oo menestynyt tarpeeksi hyvin?
Avaan kohta uuden ketjun bibsistä :) ja Olli on muka lihava :D
Ovatkohan tuomarit kuulleet kappaleet jo harjoituksissa? Eihän mikään muu selitä sitä että valitsee kilpailijoita kuulematta laulua. Ja voi miten se on polleata kun osaa jonkun biisin ulkoa :)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:14"]Ollilla on huono itsetunto.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
tutustu Ollin saavutuksiin. voiko olla, ettei ole menestynyt tarpeeksi hyvin?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:14"]Ollilla on huono itsetunto.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No ei Suomessa voi niin hirveän hyvin menestyä laulajana että siinä pääsisi rikastumaan
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:14"]Ollilla on huono itsetunto.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No ei Suomessa voi niin hirveän hyvin menestyä laulajana että siinä pääsisi rikastumaan
[/quote] menestyskö tarkoittaa sinulle miljoonatuloja, luksushuviloita ja Ferrareita?
Ollihan on hauska Voicessa (ja muutenkin), mitä te vaahtoatte!?!