Ylipainoisille naisille, älkää laittako deitti-ilmoitukseen sitä 5v vanhaa kuvaa, jossa olitte vielä normaalipainoisia. On nimittäin aika järkytys, kun menee paikalle, ei edes tunnista samaksi henkilöksi.
Jos haluat olla ylipainoinen, voit tehdä sen reilusti ja olla oma itsesi myös deitti-ilmoituksissa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mä teen sen aina reilusti. Kun tapasin lapseni isän niin kerroin jo ennen tapaamista, olevani lihava ja kuin Sally Spectra.
Tämä on hyvä idea.
Mun kokemuksen mukaan naiset kikkailee yleensä asennoilla, kuvakulmilla ja kuvanmuokkauksella ja miehet on niitä, jotka laittaa itsestään 10 vuotta vanhan kuvan, koska "ihan samalta mä näytän". Molemmat on yhtä väärin, eikä lopputulos (pettynyt ja vihainen deitti) varmasti ole hyvä kummallakaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle mulkulle ihan oikein jos järkytyt!
Pamela Andersson kuvissa ja paikalle ilmestyy Tytti Yli-Viikari, ja MINÄ olen mulkku?
Noo... Voihan se olla Tytti Tuppurainenkin. Hän on linnan juhlissa lähes mallitason osallistuja, mutta arkena näyttää virkamiehelle.
Kuka haluaa paskiaisen, ei kukaan. Sensijaan muodokkaan naisen haluaisi hyvinkin moni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos olen laihtunut kuvan oton jälkeen? Onko myös nou-nou?
Jos ne lehmät lentää? Tuoreet kuvat on aina paras vaihtoehto.
En ymmärrä miksi keski-ikäinen nainen laittaa profiiliin jonkun ylioppilaskuvan. Sitä sitten saa miettiä että onko nainen itse kuvassa vai tytär.
Minä en mitään oikeaa kuvaa aikoinani kirjekumppaniltani saanut. Oli kamerat ja kuvat silloin kiven alla. Mutta ihan itse oli itsestään kuvan piirtänyt ja täytyy sanoa, että mallinsa mukainen oli! Nimi: "edelleen yhdessä jo yli 30 vuoden ajan"
Kerron aina reilusti ja heti olevani ylipainoinen invalidi. Juuri kukaan ei usko. Väittävät sitkeästi vastaan, että en voi olla kun en näytä kasvokuvassa yhtään sellaiselta. Pitäisikö tavata kaikki ne nuoret kuolaajat, jotka eivät usko? :D Kuinka helppoa teitä miehiä olisikaan viilata linssiin ihan omilla kuvilla... Haluatte sitkeästi kuitenkin uskoa omiin haavekuviinne.
Joo on ihme touhua vääristellä omaa ulkonäköä. Itse en koskaan ole ollu nettideittimaailmassa mutta hyvänen aika tietenkin siellä pitää olla rehellinen.
En mä käytä melkein viiskymppisenä filttereitä esim FB profiilikuvassa koska se on minun, aidon itseni profiili. Miten kuvittelisin että joku mies olis kiinnostunut musta jos tulis treffeille sen perusteella että on nähny musta yli 10 v vanhan kuvan. Mä nimenomaan haluaisin miehen kiinnostuvan musta sellaisena kuin olen.
Vierailija kirjoitti:
Samoin miehet voisivat laittaa sen tämän hetkisestä tilanteesta olevan kuvan eikä 10v vanhan jossa vielä hiukset päässä ja ilman vararengasta.
Sotilaspassikuvan olen laittanut.
m.55
Vierailija kirjoitti:
Kerron aina reilusti ja heti olevani ylipainoinen invalidi. Juuri kukaan ei usko. Väittävät sitkeästi vastaan, että en voi olla kun en näytä kasvokuvassa yhtään sellaiselta. Pitäisikö tavata kaikki ne nuoret kuolaajat, jotka eivät usko? :D Kuinka helppoa teitä miehiä olisikaan viilata linssiin ihan omilla kuvilla... Haluatte sitkeästi kuitenkin uskoa omiin haavekuviinne.
Toisen ihmisen kaipuu onkin naurettavaa. Kuka sellaiseen alentuu?
Muuan palstamies juuri sanoi, että swaippaa kaikki rumiluksetkin, koska muuten ei sais yhtään matchia. Ehkä naiset laittaa laihan vanhan kuvan samasta syystä?
Ihan eri asia on sitten se, mitä tekee matchilla, joka ei johda mihinkään.
Tein aikoinani ilkeän tempun. Oli tytskä laittanut kirjeeseen itsestään ihan vääränmuotoisen kuvan. Tuli se tapaaminen ja ... no, ei siinä voinut kuin hiljaa poistua paikalta... Hiukan oli aikaa kulunut sen hetken ja kuvan ottamisen välissä varmaankin... En uskaltanut pikkuriikkisen autoni penkille päästää.... Tilavuus ongelma ja kantavuuskin olisi voinut ylittyä...
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa paskiaisen, ei kukaan. Sensijaan muodokkaan naisen haluaisi hyvinkin moni.
Mutta valehtelijaa ei halua kukaan.
Ihan sama minkä näköinen sieltä periaatteessa deitille ilmestyy, mutta en voisi hyväksyä deitiltäni sitä, että hän kokee voivansa huijata mua ja luule mua niin tyhmäksi, etten huomaisi hänen vanhoja kuviaan.
N 35
Saako hoikka nainen laittaa vanhan kuvan, vaikka olisi vanhentunut ja muuttanut tyyliään välissä?
Kannattaa kasvattaa selkäranka ja lopettaa treffit samantien. Ajanhukkaa treffata ihmisiä joiden kanssa ei haluaisi deittailla.
Vierailija kirjoitti:
Laita rehellinen vartalokuva, niin kyllä uskovat.
🇺🇦🇮🇱
Moni nainen ei mene tinderiin niin ei tarvitse kuvista syyttää. Ja kuulemma siellä on vain pelimiehiä.
Pätee myös miehiin, joista valtaosa on liian lihavia.
Kuvassa on mies 20-30 vuotta ja kiloa sitten - hiukset päässä.
Joo, kaiken osaavat mutta vapaaehtoista naista eivät saa.