Ylipainoisille naisille, älkää laittako deitti-ilmoitukseen sitä 5v vanhaa kuvaa, jossa olitte vielä normaalipainoisia. On nimittäin aika järkytys, kun menee paikalle, ei edes tunnista samaksi henkilöksi.
Jos haluat olla ylipainoinen, voit tehdä sen reilusti ja olla oma itsesi myös deitti-ilmoituksissa.
Kommentit (45)
Mä teen sen aina reilusti. Kun tapasin lapseni isän niin kerroin jo ennen tapaamista, olevani lihava ja kuin Sally Spectra.
Entäs jos olen laihtunut kuvan oton jälkeen? Onko myös nou-nou?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain naisille? Koskee molempia sukupuolia.
Miehille myös, mutta koska olen mies, en ole törmännyt näihin miehiin jotka vanhaa kuvaa käyttää.
-Itsellä uudet kuvat.
No en mä halua olla ylipainoinen, mutta en toki deitti-ilmoitukseenkaan vanhoja kuvia laittaisi.
Samoin miehet voisivat laittaa sen tämän hetkisestä tilanteesta olevan kuvan eikä 10v vanhan jossa vielä hiukset päässä ja ilman vararengasta.
Jokaisella nykyään on kamera kännykässä ja kuvien ottaminen on todella helppoa. Miten voi olla, ettei jaksa ottaa uusia kuvia? Hirveää itselleen valehtelua.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos olen laihtunut kuvan oton jälkeen? Onko myös nou-nou?
Jos ne lehmät lentää? Tuoreet kuvat on aina paras vaihtoehto.
En ymmärrä miksi keski-ikäinen nainen laittaa profiiliin jonkun ylioppilaskuvan. Sitä sitten saa miettiä että onko nainen itse kuvassa vai tytär.
Kaffepulla kirjoitti:
Jokaisella nykyään on kamera kännykässä ja kuvien ottaminen on todella helppoa. Miten voi olla, ettei jaksa ottaa uusia kuvia? Hirveää itselleen valehtelua.
Yhtä lailla ne nenäkarvaselfiet ovat nounou.
Mutta joku kohtuullinen kuva itsestä on alle tunnissa otettu ja käsitelty (siis säädetty valotusta jne.)
Sulle mulkulle ihan oikein jos järkytyt!
Kaffepulla kirjoitti:
Oon tässä parin viikon aikana svaippaillut varmasti yli 2000 profiilia Tinderissä. Kuvien ottaminen näyttää olevan todella vaikeaa 90% naisista. Hyvät kuvat on harvinaisuus.
Miehistä en sano mitään kun niitä ole katsellut. Oletan niillä olevan asian aivan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Pamela Andersson kuvissa ja paikalle ilmestyy Tytti Yli-Viikari, ja MINÄ olen mulkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille myös, mutta koska olen mies, en ole törmännyt näihin miehiin jotka vanhaa kuvaa käyttää.
-Itsellä uudet kuvat.
Mutta jos koet toiminnan naisilta huonona, niin luultavasti osaat kuvitella ettei toiminta miehiltä ole yhtään sen parempaa?
In your dreams. Sinä et pääse edes match-pisteeseen.
Kaffepulla kirjoitti:
Kuka näyttää itseltään selfieissä tai peiliselfieissä? Ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Oon tässä parin viikon aikana svaippaillut varmasti yli 2000 profiilia Tinderissä. Kuvien ottaminen näyttää olevan todella vaikeaa 90% naisista. Hyvät kuvat on harvinaisuus.
Miehistä en sano mitään kun niitä ole katsellut. Oletan niillä olevan asian aivan samalla tavalla.
Miehillä on lähes kaikilla ammattitasoisia valokuvia, tietenkin. Yhtään liian läheltä otettua selfietä, aurinkolaseja, kaloja, kummallisia kuvakulmia tai ryhmäkuvia en ole nähnyt. Kyllä ne miehet taas vaan osaa.
Ap ei ole koskaan ollut treffeillä.
No eihän tuo ole kivaa juosta turhilla treffeillä kummankaan. Kykyisin ensin että paljonkos tuota painoa sitten saisi maksimissaan olla niin että unohdetaanko koko juttu. En ymmärrä mitä järkeä on vanhoja kuvia laitella ja kuvitteleeko todella että huijaamalla voi jonkun saada.
Vierailija kirjoitti:
Naisena olisi ihan ok, jos treffeille tuleekin tyystin eri näköinen mies? 10v ja 20kg sitten kuvilla tai jopa tyystin toisen ihmisen kuvilla seuraa hakenut.
Vierailija kirjoitti:
In your dreams. Sinä et pääse edes match-pisteeseen.
Terveisin läski.