Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytetty iPhone4s - Kuinka paljon kehtaa pyytää?

Vierailija
24.01.2015 |

Työkaveri haluaa ostaa vanhan puhelimeni. Puhelimen lasissa on näytön poikki menevä pitkä naarmu, eli lasi on halki, mutta näyttö toimii silti moitteettomasti (puhelin on ollut käytössäni yli vuoden halkeaman kanssa). Olin oikeastaan ajatellut pitää sen itselläni varapuhelimena, mutta nyt siis työkaveri haluaisi ostaa sen lapselleen ja kysyi paljonko haluan puhelimesta. Mikä olisi kohtuullinen hinta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu paljonko on muistia. cittarit ja anttilat myy tehdashuollettuina niitä 8gb muistilla olevia, mutta puolet isommalla 16gb ei saa iphonea enää mistään ei uutena eikä tehdashuollettuna.

Vierailija
2/9 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kymppiä jos lasikin rikki. Anttila myy tehdashuollettuja 159

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:34"]

Pari kymppiä jos lasikin rikki. Anttila myy tehdashuollettuja 159

[/quote]

huuto netissä myydään vastaavia 100-200 hinnalla

Vierailija
4/9 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myin syyskuussa fb-kirppiksellä toimivan iphone 4, jossa lasi oli tosi säpäleinä, mutta siis pystyi käyttämään. Pyysin 50€ ja jonoa kertyi mielettömästi. Siitä päättelin että halvalla lähti.

Vierailija
5/9 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari myy täysin ehjää huoltokorjattua takuun kanssa 150 eurolla. En kehtaisi paria kymppiä enempää pyytää rikkinäisestä puhelimesta.

Vierailija
6/9 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan myydään mutta ostetaanko? Kuka dorka ostaa 200 eurolla jos huolletun saa 159?

Muutaman kympin (max50e) maksaisin.

Jos on pokkaa pyytää yli satku, niin pyydä.

Vierailija
7/9 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...olin ajatellut viittäkymppiä. Parikymppiä on sen verran vähän, että ehkä mieluummin pitäisin puhelimen itselläni varalla. Noh, aina voin pyytää viittäkymppiä, työkaveri voi itse päättää onko liikaa. ap

Vierailija
8/9 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40e

Vierailija
9/9 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:41"]

Hmm...olin ajatellut viittäkymppiä. Parikymppiä on sen verran vähän, että ehkä mieluummin pitäisin puhelimen itselläni varalla. Noh, aina voin pyytää viittäkymppiä, työkaveri voi itse päättää onko liikaa. ap

[/quote]Kysy työkaveriltasi, paljonko se siitä tarjoaa. Jos tarjoaa tarpeeksi, myyt ja niin edelleen.