Normaalikokoinen mies ei tunnu seksissä
Olen uuden "ongelman" edessä. Jään paitsi miehen orgasmista jos hän on päälläni. En tunne häntä missään kohtaa sisälläni. Jos olen hänen päällään, tunnen hänet hyvin. Olemme juuri tutustuneet ja ongelmana voi toki olla sekin, että olen koko ajan kiihottunut ja minulla ei ole puutetta omasta liukasteesta. Toisella kerralla sain itse ensin orgasmin ja mies tuli päällä erittäin syvälle, joka ei normaalisti poiketen sattunut yhtään. Se tuntui ihan kivalta. Edelleenkin kyllä itse tuleminen jäi itseltä kokematta. Se on vähän pliisua. Muuten seksi on ihan super hyvää. Onko muilla vastaavaa kokemusta?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ap saa niin ei saa, saa sitten muullatavoin, sehän lie pääasia.
No jos on ennen saanut yhdynnässä mutta nyt ei saa miehen liian pienen peniksen takia niin eihän sitä muut keinot korvaa.
Kyllä korvaa, voihan sitä naida silti jos se sitten autuaakis tekee se pelkkä sisää-ulos liike. Orgasmin saa sitten muuullatavoin. Päivänselvää. Jos ei kullilla saa niin ei, saahan sitä sitten muuten napsutella, jos se kerran on niin tärkeetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on ennen saanut yhdynnässä mutta nyt ei saa miehen liian pienen peniksen takia niin eihän sitä muut keinot korvaa.
Miehellä ihan normaalikokoinen - ja pituinen penis. Siitä tässä ei ollut kyse.
n8327 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, naiset eivät saa aina (useimmatkaan) oli se kulli minkäkokoinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä korvaa, voihan sitä naida silti jos se sitten autuaakis tekee se pelkkä sisää-ulos liike. Orgasmin saa sitten muuullatavoin. Päivänselvää. Jos ei kullilla saa niin ei, saahan sitä sitten muuten napsutella, jos se kerran on niin tärkeetä
Mutta jos penis on liian pieni niin ei se yhdyntä ole silloin niin tyydyttävä kuin mitä se voisi olla. Eikä suuseksi orgasmi ole sama asia kuin yhdyntäorgasmi. Ja jos yhdyntä ei tunnu tarpeeksi, siitä ei saa sitä tyydytystä mitä yleensä. Eihän kukaan saa sellaisesta yhdynnästä mitään irti, mikä ei tunnu hyvältä pimpassa.
Vierailija kirjoitti:
n8327 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet naiset saavat yhdynnässäkin orgasmin ja vaikkeivat saa, niin peniksen pitää olla silti sopiva, jotta se yhdyntä tyydyttää sen biologisen yhdynnän tarpeen. En minä ainakaan halua yhdyntää, joka ei lopeta panetusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n8327 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet naiset saavat yhdynnässäkin orgasmin ja vaikkeivat saa, niin peniksen pitää olla silti sopiva, jotta se yhdyntä tyydyttää sen biologisen yhdynnän tarpeen. En minä ainakaan halua yhdyntää, joka ei lopeta panetusta.
Shaisse mitä potaskaa taas. Jos et saa yhdynnässä niin et. Mikä ihmeen biologisen yhdynnän tarve...lastako haluat yrittää? sitten joo. Jokainen ihminen haluaa saada sen orgasmin JOPA NAINEN sanoi nyt mies mitä tahansa.
Hankkikaa ihmeessä "sopivat penikset, vaikkeivat yhdynnässä saakkaan" ou yeah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n8327 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shaisse mitä potaskaa taas. Jos et saa yhdynnässä niin et. Mikä ihmeen biologisen yhdynnän tarve...lastako haluat yrittää? sitten joo. Jokainen ihminen haluaa saada sen orgasmin JOPA NAINEN sanoi nyt mies mitä tahansa.
Siis onhan naisellakin biologinen tarve yhdyntään, se tuntuu emättimessä, sellainen pakottava tarve saada penis sisään. Peniksen pitää olla sopivan kokoinen hieromaan pimppaa. Eikä se orgasmi ole ainoa nautinnnollinen asia yhdynnässä vaan nimenomaan se, että penis hieroo oikeita paikkoja. Niitä paikkoja ei vaan voi hieroa jos penis ei yletä niihin. Jos on tottunut yhdyntäorgasmiin, siitä tuskin haluaa luopua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n8327 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sasse se! Sinulla ei tunnetusti ole yhdynnän tarvetta, ei panetusta, ei tuntoaistia pillussa, etkä arvosta kaluja. Liekö miehiin päin oikeasti ollenkaan. Mutta älä yleistä korkemaan muita naisia. Lienet sieltä harvinaisemmasta päästä, tai et hetero oikeasti ollenkaan. Oletko miettinyt sitä, miksei kalut kiinnosta ja pitää koko ajan vähätellä niitä naisia, joita kiinnostaa ja panettaa.
Mikäli ap tarkoitaa lähestyssaarnaaja-asentoa ongelmallisena niin täysin sama on minulla. Ei tunnu YHTÄÄN eikä MILTÄÄN. Mieheni penis on kuitenkin ihan normaalia grillimakkara kokoa.
Vierailija kirjoitti:
n8327 kirjoitti:
Jatkan vielä, että ongelmaa on annettu seuraavia vinkkejä; herkistää vagina ennen yhdyntää sormella. Se ikäänkuin "saartaa" sormen ja sopeutuu pienempään kokoon. Tällöin myös penis tuntuu paremmalta.
Tuo muuten pitää paikkansa. Olen välillä nuollut ja sormettanut vain yhdellä sormella vaimolle orgasmin. Mutta sen jälkeen muutenkin tiukka pillu jäänyt pinkeänä odottamaan kaluani, eikä 15cm ympärysmittainen kalu meinaa mahtua sisään. Tuntuu todella tiukalta murtautua sisään. Siksi olen yleensä välttänyt tätä ja sormettanut kahdella sormella (ymp. 11cm ), jonka ympärille vaimopillu kietoutuu ja puristaa jo kovaa orgasmin tullessa. Hänellä on aina ollut voimakkaat pillunlihakset. Tuonkin jälkeen pillu jää yleensä pinkeäksi odottamaan kalua kiimaisena ja sisään laittaessa pillu on tiukka. Joskus on vain pakko sormettaa yhdellä sormella, jos pillu jotenkin aristelee kahta. Toisinaan taas pillu haluaa kovempaa käsittelyä, on valmiiksi aukinaisempi ja vaatii kahta sormea. Kolme sorma taasen ei mahdu sattumatta muutenkaan. Monesti tuntunut, että vaimon pillu pitäisi jotenkin saada rentoutumaan ennen naimista, jottei pillu ottaisi niin hanakasti kalusta kiinni. Se taasen ei oikein onnistu, kun yhdyntäkeskeinen vaimo ja vaimon pillu haluaa muutenkin malttamattomina kalua sisäänsä. Joten ongelma se on tämäkin. Olisin toivonut, että vanhemmiten ja synnytysten jälkeen olisi pillu vähän väljentynyt, mutta mitä vielä. Ei puhettakaan. Puristus on ihan yhtä kova kuin nuorempana.
Odotan nyt miten miehen rentoutuessa miten asia lähtee etenemään.Pitkästä suhteesta vuoden yksin ollut ja monta seksitöntä vuotta ollut kuulemma ennen eroa. Myöskin mies voi himmata kaluaan pienemmäksi. Mielestäni hän on kyllä ollut täysin kova. Kun harrastimme monta kierrosta peräjälkeen (upeaa, että kykenee!) sain orgasmin hänen ei-täysin-kovasta-kalusta kun olin päällä ja sain jalkojen puristamisella vahvemmin tunnettua hänen liikkeensä. Orgasmin kalun liikkuessa vahvasti sisällä on järisyttävä...
Mulla ei ikinä hankaa tms. mutta tunnen kalun liikkeen ja sen paksuuntumisen ennen orgasmia. Se on olennainen osa hyvää seksikokemusta, nähdä ja tuntea toisen mielihyvä. Olin aiemmin itse myöskin täysin riippuvainen muulla tavalla saadusta (sormilla yleensä) orgasmista ja yhdyntä nyt oli vaan sitten "alta pois" - miehen mieliksi vähän niinkuin. Nyt kun itsekin saa yhdynnässä orgasmin ja koko asia juttuja joista saa kiksit on tämäkin asia laajentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n8327 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan naisellakin biologinen tarve yhdyntään, se tuntuu emättimessä, sellainen pakottava tarve saada penis sisään. Peniksen pitää olla sopivan kokoinen hieromaan pimppaa. Eikä se orgasmi ole ainoa nautinnnollinen asia yhdynnässä vaan nimenomaan se, että penis hieroo oikeita paikkoja. Niitä paikkoja ei vaan voi hieroa jos penis ei yletä niihin. Jos on tottunut yhdyntäorgasmiin, siitä tuskin haluaa luopua...
Mielestäni kyse ei ole niinkään ylettämisestä vaan intensiteetistä ja rentoutumisesta. Orgasmin voi saada melkeinpä missä asennossa tahansa jos on saanut itsensä tarpeeksi rentoon ja kiihottuneeseen tilaan. Helpoimmin itsellä tulee omassa kivassa ja myöskin nyt uutena yhdynnässä päältä jalat tiukasti yhdessä kalun hieroessa klitorista ja huipussa kovilla työnnöillä. Silloinkin kun en vielä yhdyntäorgasmeja saanut oli aina tarve kokea toinen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli ap tarkoitaa lähestyssaarnaaja-asentoa ongelmallisena niin täysin sama on minulla. Ei tunnu YHTÄÄN eikä MILTÄÄN. Mieheni penis on kuitenkin ihan normaalia grillimakkara kokoa.
Kyllä, juurikin se. Olen kyllä aina aiemmin tuntenut, varsinkin orgasmin miehellä. Emme ole vielä kokeilleet takaa koska se on itselleni yleensä epämukava. Nyt kun mies tuli voimalla lähetyssaarjassa ja loppua kohti tunsin hyvän olon tunnetta rentoutumisen ansiosta, ehkäpä kokeilemme miehen lempiasentoa (eli takaa) vaikuttaako se asiaan. Itselläni vaikea kuvitella, että saisin takaapäin orgasmia. En oikein ymmärrä koko asennon ideaa, katsella toista takaapäin. Parasta on nähdä kumppanin hekuma.
Miehenä saan yleensä orgasmin yhdynnässä. En mä siitä naisen orkusta sillain välitä. Tärkeintä että ite saan. Kyl se nainen nauttii naidessa, vaikkei tulisikaan. Jos ämmää rupee tympäsee, käyn thaihieronnassa. Siellä saan taas orkun, vaikkei nainen saisikaan. Normia isompi itellä. Se oma orkku tärkein. Osa feikkaa nautintoaan, mut niin mäkin feikkaan. Yhtä naista panin pelkästään kumin kanssa yli puoli vuotta. Ei ollu kiihottava niin esitin tunnin jyystämisen jälkeen saavani orgasmin. Äkkiä kumi pois, vessanpöntöstä se alas ja pesulle. Ei tajunnut nainen mitään.