Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri pitää bileitä, olen kerran jo käynyt sanomassa..

Vierailija
24.01.2015 |

Mitä teen?
Aiheutanko ilmiriidan jos teen valituksen isännöitsijälle ja kerron kaiken.
Tätä on jatkunut siitä asti kun naapuri, n. 18v poika, muutti taloon.
Pitävät käytävässäkin helvetillistä melua joka kantautuu selvästi asuntooni.
Lisäksi poppi soi n. klo 2-8 yöllä taukoamatta niin että kaapin ovet tärisevät.
PERKELE ottaa päähän.
Olen yrittänyt nätisti sanoa mutta kun ei uskota..
Kiva kun olen muutenkin raskaana ja siitä johtuen kokoajan väsynyt niin vielä että jaksaisi naapurin teinibileitä kuunnella..
Asuntomme ovat saman vuokranantajan, ajattelin että voisin laittaa hänelle suoraan sähköpostia.
Kertokaa kuinka toimisitte.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 07:19"]Muista sitten että sen sinun lapsen itkut kuuluu myös naapurille. Ajattelitko valittaa silloin naapuri popittaa ja lapsesi haluaa nukkua esi. päiväunet. Huonoimmat vaihtoehdot naapureiksi.
[/quote]
Itkevä lapsi sama kuin bilettävä teini? Et oo tosisssi.
[/quote]
Sama asiahan nuo ei ole, mutta näin vuorotyöläisen näkökulmasta se on sama kumpi sen metelin aiheuttaa. Kokemusta molemmista, välillä yhtä aikaa. Ohis

Vierailija
22/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 07:19"]Muista sitten että sen sinun lapsen itkut kuuluu myös naapurille. Ajattelitko valittaa silloin naapuri popittaa ja lapsesi haluaa nukkua esi. päiväunet. Huonoimmat vaihtoehdot naapureiksi.
[/quote]
Itkevä lapsi sama kuin bilettävä teini? Et oo tosisssi.
[/quote]
Sama asiahan nuo ei ole, mutta näin vuorotyöläisen näkökulmasta se on sama kumpi sen metelin aiheuttaa. Kokemusta molemmista, välillä yhtä aikaa. Ohis
[/quote]

Onhan se ikävää. Mutta bilettäjälle voi mennä sanomaan että ole hiljaa ja vauvalle ei. Joten se kuka tuon argumentin tähän veti niin on vähän pihalla elämän tosiasioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutkohan samassa talossan mun kanssa :D naapurin varmaan ensiasuntonsa saanut nuori polttelee kannabista ja tykittää bassoa niin että koko rappu haisee ja tärisee. En oo viitsinyt valittaa, ettei vastavuoroisesti mun omista bileistä tuu mitään sanomista :D