Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelijantyttäreni ainejärjestöllä somekuvia laskiaisbileistä, joissa tyttäreni kaulailee jonkun miehen kanssa!

Vierailija
22.02.2026 |

Nyt menee liian pitkälle tämä! Menee aivan liian pitkälle! Herkkä tyttäreni vieraalla paikkakunnalla yksin itsekkäiden, vain omaa etuaan ajattelevien miesten armoilla! 😭 Tytär on 19-vuotias, täyttää myöhemmin tänä vuonna 20 ja kyseessä on hänen fuksivuotensa yliopistossa.

Se on ihan varma, että otan asian puheeksi tyttären kanssa! Koitan myös vaikka taloudellista tukeani vähentämällä tai tukeni kokonaan lopettamalla saada tyttäreni muuttamaan opiskelijapaikkakunnalta takaisin tänne. Tytär voi opiskella opintoja varmasti aika paljon etänä ja silloin kun on pakko päästä opintojen vuoksi opiskelupaikkakunnalla käymään, se onnistuu vaikka joukkoliikennettä käyttämällä.

Minä olen vain vastuullinen vanhempi, joka haluaa suojella omaa tytärtä huonoilta vaikutteilta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi on aikuinen nainen. Hän päättää ihan itse miesseurastaan. Et sinä. Et, vaikka kuinka haluaisit.

Vierailija
2/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäresi on aikuinen nainen. Hän päättää ihan itse miesseurastaan. Et sinä. Et, vaikka kuinka haluaisit.

Ei ole mitään tytärtä muualla kuin mielikuvituksessa. Tämä on täällä vakioajoin pyörivä paskaprovo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain otettu lääke auttaa, ap.

Vierailija
4/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5/5

Vierailija
5/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sama henkilö joka pöyristyi tyttären stringeistä.

Vierailija
6/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan tehnyt myös laskiaispullat tämän miehen kanssa. Kermat vaan väliin you know.

Vierailija
7/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai, oliko kuvia missä sitä runtataan kakkoseen? 

Vierailija
8/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan harrastanut seksiä usean miehen kanssa peräjälkeen ja miehet kierrättäneet sitä kuin räsynukkea.

Vierailija
9/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheata kauheata. Onneksi ei ole kuvia yhteissaunasta tai kun mies höylää tytärtäsi takaloosteriin.

Vierailija
10/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tummaa XXL lakritsaa tarjolla tyttärellesi? Muista varoittaa tytärtäsi - once you go black, there is no turning back... 😉

Vierailija
11/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olit itse kun jaoit 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän