Merikanto-kilpailuun haetaan laulajia. Siitä vaan mammat pyrkimään!
Kilpailuun saa osallistua ensi vuonna 38 vuotta täyttävät ja sitä nuoremmat laulajat. Kilpailu on ensi vuoden heinäkuussa.
Kommentit (17)
Ihan hyvä, että vähän varttuneemmatkin laulajat pääsevät osallistumaan ja mahdollisesti saamaan nimeä ja esiintymistarjouksia.
Mammat voivat toki myös pyrkiä mukaan, kunhan omaavat hyvän ääniaineksen ja vahvan musikaalisuuden. Laulajia Suomessa on pilvin pimein, ja vain osalla heitä on riittävästi työtilaisuuksia.
Entäs muuten sitten, jos sattuu voittamaan tuon Merikanto-kilpailun? Mitä hyötyä siitä on? Tulee tietenkin tunnetummaksi kuin on (mahdollisesti) ja saa voiton myötä pari työtarjousta. Mutta entä sen jälkeen?
Miksi just joka mamman pitäisi osallistua? Mites jos ap nyt itse vaan osallistuisi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi just joka mamman pitäisi osallistua? Mites jos ap nyt itse vaan osallistuisi?
Kiitos luottamuksesta, mutta olen liian vanha. ap
Vierailija kirjoitti:
Av:n ”mamma” ei ole sukupuolisidonnainen termi. Jokainen täällä kirjoittava on ”mamma”.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, että vähän varttuneemmatkin laulajat pääsevät osallistumaan ja mahdollisesti saamaan nimeä ja esiintymistarjouksia.
Eikö tuo ole aika tavanomainen ikäraja laulukilpailuissa, vai olenko väärässä?
Miksi minä pyrkisin johonkin merikapteeni kilpailuun?
En osaa laulaa, ei kai se haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Sinne todennäköisesti pyritään lähettämällä äänite laulusta. Joten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne todennäköisesti pyritään lähettämällä äänite laulusta. Joten.
Minä kun luulin että av mamma titteli riittää.
Nyt vaan Laatokkaa ja Kullanmurusta reenaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Raati ei vähään aikaan kilpailun jälkeen halunne kuulla Merikantoa.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan perustaisi Sibelius-laulukilpailun? Kaikki kunnia Merikannolle, mutta kyllä Sibeliuksen yksinlaulut ovat hienostuneempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan perustaisi Sibelius-laulukilpailun? Kaikki kunnia Merikannolle, mutta kyllä Sibeliuksen yksinlaulut ovat hienostuneempia.
Mutta sellainenhan on. Se pidetään muistaakseni joka toinen vuosi Järvenpää-talolla Sibeliuksen kotikaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sellainenhan on. Se pidetään muistaakseni joka toinen vuosi Järvenpää-talolla Sibeliuksen kotikaupungissa.
Haa, hienoa! Urputin turhasta. Kiitos oikaisusta!
Olen juuri hitusen liian vanha. Muuten tietenkin voittaisin. Odottaisin tietysti myös henkilökohtaista kutsua, en minä ala mitään hakemuksia täyttelemään.
t. Timo Soini, koko kansan pelle